french83 schreef:En tussen door ook met gepaste trots mijn LG TV omgebouwd naar ambilight tv!
Sjeekie_Beekie schreef:Tof schaalmodel!
Ik kan eindelijk uit de sportkast komen:
Spoiler:
Had mij een half jaar geleden gevraagd wat ik daar van vond en ik verklaarde hardlopers voor gek... de deur uitstappen om zo snel mogelijk weer thuis te zijn.
Maar goed... ik voetbalde met mijn nichtjes [5 en 2] en na drie kwartier was ik bekaf... dat moest dus anders. Op zoek gegaan naar iets wat bij me past... Door mijn diensten iets wat ik individueel kan doen, niet op uur en tijd en niet binnen [sportschool valt af, want: ik ben een buitenmens] en wat ik overal kan doen.
Links en rechts eens geïnformeerd en op hardlopen uitgekomen. Mijn verjaardagsgeld geïnvesteerd in goede hardloopschoenen [heb ik wel nodig met mijn Bourgondische lichaam] en een schema gevonden voor mensen die echt helemaal niets kunnen [ik noem het liefkozend mijn mietjesschema].
Vanochtend week 7, dag 2 gelopen [3 keer 8 minuten hardlopen met tussendoor 3 minuten wandelen]. Een paar weken geleden had ik moeite om een minuut achter elkaar te rennen, en nu liep ik gewoon 8 minuten aan 1 stuk. Mijn partner-in-crime is onze hond, die stuitert al door de kamer als ik alleen mijn schoenen al uit de gang heb gehaald.
Spoiler:
En tussendoor ook nog even afstuderen.
Bricknook schreef:MPS, zijn dat cichliden?
EwoudRoest schreef:Mooie vissen, ik zal ook eens een foto maken van mijn aquarium.
Ik heb er een beetje een rare mix in van 3 soorten vissen uit 3 verschillende gebieden uit Afrika (Lake Malawi, Lake Tanganyika en Nigeria) en tot voor kort leek het allemaal goed te gaan. Helaas is er door de warmte 1 vis overleden en is de machtsbalans veranderd en is het nu al een tijdje chaos/oorlog in de bak.
vries2k schreef:french83 schreef:En tussen door ook met gepaste trots mijn LG TV omgebouwd naar ambilight tv!
Ziet er super uit! Hoe heb je dan gedaan?
Ik heb ook een LG, en lijkt me leuk als DIY project.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten