Chevy schreef:mijn skinny cavia's chevy (M) en bo (V en drachtig op dit moment)
Virani schreef:Onlangs ben ik begonnen met het lezen en verzamelen van comics. En dan met name van DC en Marvel, de superhelden dus. Blijkbaar ben ik net iets te laat begonnen, want vorig jaar heeft DC alles stopgezet en zijn alle series opnieuw begonnen vanaf #1. En hoewel dat toch pas een jaar geleden is zijn sommige issues, vooral de eerste nummers, al moeilijk te verkrijgen hier in Nederland. Maar dat maakt het 'verzamelen' ook weer wat leuker natuurlijk.![]()
Binnenkort gaat Marvel ook zo iets doen, dus daar ben ik in ieder geval nog op tijd voor.
Grappig is dat ik door de Lego Superheroes interesse heb gekregen voor de comics. Maar door de comics heb ik weer interesse gekregen in Superheroes sets waar ik hiervoor geen belangstelling voor had.
Ik moet overigens wel een oplossing gaan bedenken voor hoe ik ze ga bewaren, want net als met Lego neemt het al snel veel ruimte in beslag.
merman schreef:Ik bedoelde echt de allereerste verhalen dus geen reboot. Zou graag de eerste verhalen lezen en dan maakt het niet uit of het de 108e of de 1e druk is.
Chevy schreef:haha chevy = chevrolet
en heb zijn naam gebruikt als nickname![]()
dat peentje op de vorgrond is idd al te grazen genomen, maar chev beet gelukkig niet door hahah
Chevy schreef:Doiran schreef:Dit is MP winkel, met vele comics. Je kan een serie aan hem doorgeven, dan krijg je een Excel bestandje terug met nummers en prijzen. Het begint al bij 0,80. En er zijn leuke acties zoals bij elke 20 euro een gratis comic uitkiezen uit een lijst. Het kan wel 6 weken duren door de import maar wachten is niet erg toch?
quote]
vanaf 80 cent al?en ik maar denken als ik mijn comics lang bewaar ze uiteindelijk meer gaan opleveren
![]()
![]()
ach..ze liggen niet in de weg. was vroeger van the darkness en witchblade, uiteindelijk ging michael turner weg(?) bij the witchblade en tekende hij fathom..paar nummers van gehad maar uiteindelijk vond ik de tekenstijl steeds minder worden van hem. marc silverstri ging toen ook niet meer tekenen voor the darkness (wat niet zo heel erg was vond ik..drukke tekenstijl) en nam joe benitez wat meer tekenwerk over, die was wel![]()
heb een zwak voor die stapel die ik boven op zolder heb liggen, heb er beter door leren tekenen![]()
voornamelijk comic vrouwenhaha maar dat ik echt al lang geleden
![]()
maar tof dat jullie comics (gaan) verzamelen, erg leuk
Doiran schreef:Voor de Marvel Reboot ---> KLIK
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast