stuifzand schreef:Emerald Night denk ik
Dat topic daarover hebben we buiten beeld gezet.
premium
3707
Do Nov 30, 2006 16:18
Hardenberg - the place to be ;)
LegoRK schreef:Ik zag op marktplaats de volgende advertentie: LEGO - Exclusieve - 4000020 - Auto lego truck show - 2000-p
Zie omschrijving
http://link.marktplaats.nl/a1304426118? ... ialbuttons
Die set ken ik niet. De plaats van de tekst klopt ook niet met de standaard van Lego. Heb ik op Bricklink gekeken, blijkt dat nummer van een andere exclusieve set te zijn.
Ik heb melding gedaan bij marktplaats, maar dat kun je geen toelichting bij zetten.
eti schreef:Het nummer staat links onderin. De set ziet er op Bricklink precies zo uit. Ik zie niet in waarom dit nep zou zijn.
Peet schreef:Ook staat er op de achterkant een foto van de mensen die er waren, waar hier spontaan een foto van de truck staat..
wel verdacht..
hmm 1000 euro... ga ook maar eens wat foto kopietjes maken...
Inside Tour (LIT) Exclusive 2016 Edition
Aliencat schreef:Ik moest tegelijkertijd een beetje huilen en overgeven toen ik dit vandaag tegenkwam.
Het oude huis van Ole Kirk Christiansen? Echt?
Aangord schreef:En ik maar denken dat hun fabriekje was geraided door de chinese politie, mensen opgepakt en en deel van de [scheldwoord] verboden door de chinese rechter
Neanderthaler schreef:Zijn er andere mensen hier met dezelfde ervaringen? Of is iedereen absoluut tegen welke andere fabrikant dan ook?
Trijntje schreef:Tweedehands partijen Lego kopen zoals ik ze 10 jaar geleden kocht, zou ik nu niet meer durven. Er is de afgelopen 10 jaar zo waanzinnig veel namaak op de markt gekomen, dat de kans op “vervuild Lego me te groot is.
premium
995
Di Okt 30, 2007 15:05
Heveadorp (vlakbij Arnhem)
Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 3 gasten