http://www.a-k-shop.com/e/home.htm

Wimpie schreef:Maar wat als je nou zoiets besteld. Het zal best wel verstuurd worden (overigens wel grappige verzendkosten, gelijk aan de prijs van het produkt).
Moet je geluk hebben dat het door de douane komt zonder dat het in beslag genomen wordt of zo?
- 90% similar to Lego
INTEGRATE WITH YOUR LEGO! ADD MORE CHARACTERS TO YOUR LEGO WORLD NOW!!!
Teup schreef:dít gaat het bizarre toch echt wel te bovenEen stelletje cowboy ridders, een piraat met shako, pijl en boog en bovendien een schild en uiteraard een tweekoppig skelet.. tuurlijk, waarom ook niet..
marakoeschtra schreef:Dat ze al die onderdelen zo schaamteloos kopiëeren !, ik snap niet dat ze daar mee wegkomen !
(wel een mooie kleur groen trouwens, bij die legervoertuigen...)
legotrucks schreef:Niettemin kunnen zij wel mijn redding zijn voor wat betreft ontbrekende onderdelen die LEGO zelf niet meer in een bepaalde kleur zal uitbrengen. Weliswaar kan er een lichte afwijking qua kleur zijn, maar beter iets dan niets zal ik maar zeggen ...
Wimpie schreef:rustiger vaarwater?? Het wordt alleen maar erger, in Nederland mogen geen klonen verkocht worden? (braafste jongetje van de klas) maar dat geldt zeker niet wereldwijd. Als lego niet overschakelt naar een ander materiaal dan abs is het binnen nu en 15 jaar helemaal afgelopen.
Wimpie schreef:rustiger vaarwater?? Het wordt alleen maar erger, in Nederland mogen geen klonen verkocht worden? (braafste jongetje van de klas) maar dat geldt zeker niet wereldwijd. Als lego niet overschakelt naar een ander materiaal dan abs is het binnen nu en 15 jaar helemaal afgelopen.
Wimpie schreef:Nee maar olie wel en volgens mij is dat een bouwstof voor veel kunststoffen.
Grrrr schreef:Wat ik me nu afvraag : zou TLC dit al gezien hebben ? en wordt dit momenteel al aangepakt ?
Zoals het eruitziet hebben ze afgietsels/mallen gemaakt van legostenen en die in een ander materiaal gekopieerd ... ik neem aan dat er op elk legosteentje copyright zit..
Of zou het steentje op zo'n manier verschillen dat dit legaal is ? Ik kan het me bijna niet voorstellen.
Dryw Filtiarn schreef:Van mij mogen ze het verplaatsen naar china, als dat gaat resulteren in sets tegen lagere prijzen met dezelfde kwaliteit
Verplaatsen naar China en dezelfde kwaliteit gaan niet samen.![]()
Die Chinezen willen alleen maar zo snel mogelijk een boot vol krijgen om richting Europa te sturen.![]()
Ja, dit weet ik uit eigen ervaring
Alexander schreef:lego doet er zat tegen, ze winnen rechtszaak op rechtszaak, maar ze moeten voor IEDER land ter wereld een aparte rechtszaak aanspannen tegen alle namaakmerken apart, en een aantal landen boeit het helemaal nets of e rword geimmiteerd, dus daar lukt eht niet zo om de rechtszaak te winnen... (ohja, if you can't beat em, join em, lego gaat wellicht de productie ook verplaatsen naar china:()
patenteer het dan weer..
zou ik zeggen...
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast