Leun achterover, en kom lekker bij van de drukke werkweek/-dag in de Lego Lounge.
Lekker kletsen, minder serieus mag ook.

Slow Chat (2020)

no avatar
User

Buur

Rang

premium

premium
132

Di Jun 25, 2019 20:35

Zuidplas

Re: Slow Chat (2020)

door Buur » Wo Sep 30, 2020 9:23

Moet het hele land dan volgekwakt worden met duurzame energie bronnen wat vervolgens minimaal resultaat opleverd? Dan moeten ze ook met een serieuze oplossing komen! Ik ben zeker voor het verduurzamen van de maatschappij maar zeker niet op de manier zoals dat nu gaat, en dan heb ik het niet alleen over de duurzame energie bronnen...

Ik heb niet zoveel verstand van politiek maar ik denk dat een kabinet en minister het in een crisis geval nooit 'goed' kan doen en alles naar iedereen zijn zin kan maken... Als je dan terug kijkt hadden er altijd dingen anders moeten gaan maar dat is koffiedik kijken.
Gebruikers-avatar
User

Large

Rang

premium

premium
3303

Ma Aug 01, 2011 11:46

Die Haghe

door Large » Wo Sep 30, 2020 9:31

Wat bedoel je me volgekwakt en waarom denk je dat dit minimaal resultaat oplevert?

Wat denk jij dan dat een serieuze oplossing is, en hoe kan jij beoordelen dat andere oplossingen niet serieus zijn?

Ik ben het met je eens dat een overheid, zeker in de huidige crisis, onmogelijk het perfecte kan doen...
"Duizend bommen en granaten..!"
-Kapitein Haddock

https://instagram.com/largebricks/
Gebruikers-avatar
User

Aangord

Rang

premium

premium
4029

Vr Jan 31, 2014 15:39

door Aangord » Wo Sep 30, 2020 9:42

Heel nederland vol kwakken met wat?

Overal staan al lelijke fabriekspanden, distributie loodsen, huizen met dakpannen en asfalt vol met stink auto's.

als je daar zonnepanelen op monteerd, een paar windmolen parken op zee, wat accu buffer pakketten onder parkeerplaatsen en je bent ff grof gezegd al een heel eind. Voorlopig nog wat gas centrales als back up voor die windstille bewolkte winterdag en we zijn klaar. (ff kort door de bocht)

We hoeven "Heel Nederland niet vol te kwakken", alleen maar de al reeds bestaande bebouwing beter benutten.

Ik heb zelf sinds maart 11 zonnepanelen, met mijn verbruik had economisch 5 beter geweest, (een terug verdien tijd van 4,7 jaar.) nu 6,8 jaar maar ondertussen heb ik 2870 kWh elektrische energie opgewekt in een half jaar tijd. En 1123 kg aan een CO2 uitstoot bespaart omdat die elektrische energie niet is opgewekt met vieze steenkool in de fik steken. Met mijn dak.*

* je weet wel dat dak dat naast water en wind buiten je huis houden en warmte binnen niks toevoegt aan je woning of "het milieu , de wereld of de toekomst." Mijn dak produceert dus nu ook nog nuttige redelijk schone elektrische energie.
Oeh kijk, ik heb nu ook een onderschrift!
no avatar
User

Buur

Rang

premium

premium
132

Zuidplas

door Buur » Wo Sep 30, 2020 9:52

Large schreef:Wat bedoel je me volgekwakt en waarom denk je dat dit minimaal resultaat oplevert?

Wat denk jij dan dat een serieuze oplossing is, en hoe kan jij beoordelen dat andere oplossingen niet serieus zijn?

Ik ben het met je eens dat een overheid, zeker in de huidige crisis, onmogelijk het perfecte kan doen...

Met volkwakken bedoel ik dat als we in dit tempo doorgaan je straks struikelt over de zonnepanelen, ipv bomen langs onze snelwegen overal witte masten en dat je met je benzine auto op mag rotten. En vooral dat laatste staat me bijzonder tegen. :r

Ik uit een mening, ik beoordeel dus niet maar ik veroordeel. En ja, de beste stuurlui staan aan wal en ik weet dat je zulke dingen beter niet kan roepen als je er niet voor geleerd hebt, maar dan kan ik beter helemaal me mond houden want ik heb bijzonder weinig geleerd.
Gebruikers-avatar
User

Aangord

Rang

premium

premium
4029

door Aangord » Wo Sep 30, 2020 10:10

nee dat is dus niet zo.

Die zonnepanelen kun je plaatsen op al die lelijke gebouwen die al langs die snelweg staan.
En ik zie liever zonnepanelen of windmolens dan dat vieze gigantische grote bruine complex van de hoogovens in IJmuiden bv
weleens over de A15 gereden naar het strand? Pernis? nee dat ziet er mooi uit :r

In het zonnige april, was er tijdens piekuren 10.00 tot 14.00 al zoveel zonne-energie van panelen dat dat voorzag in de gehele Nederlandse elektrische energie behoefte. Toen stonden de gascentrales dus elke dag een paar uur uit. 0,0 CO2 uitstoot voor de NL elektrische energie opwekking voor een paar uur per dag. We zijn er dus al bijna :omg:

En ja ik ben het er mee eens dat we niet links en rechts weilanden in het buitengebied moeten "vol kwakken" met zonnepanelen.

Maar voor fabriekshallen en distributie loodsen en dakpannen daken van huizen is er geen excuus. Die bestaande bebouwing moet je gewoon benutten en "vol kwakken" met zonnepanelen.

Over 5 a 10 jaar is dankzij de batterij ontwikkeling een nieuwe elektrische gezins auto goedkoper in aanschaf dan een gelijkwaardige nieuwe benzine auto. Ze zijn nu al goedkoper in gebruik en onderhoud, en extra voordeling als je ze kunt opladen met je eigen zonnepanelen.

Occassions, ja dat duurt nog ff voordat dat doorsijpelt.
Ik heb ook nog geen geld voor een elektrische auto en rij dus ook nog in zo'n milieu vervuilende benzine auto. Er is voor mij nog geen andere betaalbare optie.. maar ik tank wel met CO2 compensatie. Kost me 0,30 cent per tank beurt. Is makkelijk haalbaar.

Net als zonnepanelen. Een set van 5 panelen en omvormer en installatie is ongeveer 2000 euro, je kunt de BTW ook nog terug krijgen bij de belastingdienst, gericht op het zuiden een terugverdien tijd van ongeveer 5 jaar, daarna 25 jaar gratis elektrische energie van je panelen, probeer dat rendement eens op je spaargeld te krijgen. Dus voor 1 vakantie minder 1 jaar, heb je een goed renderende investering oh en vermindering van de CO2 uitstoot. Ook nog.
Gebruikers-avatar
User

AppieNL

Rang

premium

premium
444

Do Jul 03, 2014 16:50

Zeist

door AppieNL » Wo Sep 30, 2020 10:39

Aangord schreef:maar ik tank wel met CO2 compensatie. Kost me 0,30 cent per tank beurt. Is makkelijk haalbaar.

Toch niet bij de Shell he? Ofwel het bedrijf dat al jaren geen winstbelasting betaald in Nederland en voor een klein deel van die winst zoveel CO2 zou kunnen compenseren per jaar dat jij en heel Schiedam in je leven niet bij elkaar krijgen getanked.
Gebruikers-avatar
User

Aangord

Rang

premium

premium
4029

door Aangord » Wo Sep 30, 2020 10:49

Uiteraard bij dat "dubieuze" bedrijf ja dat als sinds 70/80 weet wat ze aan het verkloten zijn, en ook nog een miljoen hebben betaald in de jaren negentig aan een NL wetenschapper omdat te ontkennen met nep onderzoek.

Echter voor zover ik weet kan ik bij andere net zo "dubieuze" leveranciers van benzine nog niet met CO2 compensatie tanken. :look:

ergens moet ik* als gebruiker van benzine iets..*

*zo kan ik mijn benzine auto gebruik in ieder geval nog enigszins toekomst bestendig doen.
Onderzoeken wijzen trouwens uit dat 0,03 cent per liter (ipv 0,01) CO2 compensatie toeslag realistischer zou zijn.
En ook dat zou ik ook nog prima vrijwillig bijbetalen. Is nog steeds goedkoper dan 1 liter benzine.

p.s.
Ik kan natuurlijk wel hoog van de toren blazen over CO2 en milieu en klimaat maar dan moet ik niet hypocriet gaan doen. En lekker blijven rond tuffen in mijn benzine auto en helemaal niks doen. Dus dan in ieder geval die CO2 compensatie die er wel is afnemen. Tot dat ik een elektrische auto kan aanschaffen. :P
no avatar
User

Buur

Rang

premium

premium
132

Zuidplas

door Buur » Wo Sep 30, 2020 10:59

Misschien een idee om een apart politiek topic te openen waar iedereen alles kan afbranden... :freaked:

Oh nee afbranden is ook niet zo best voor het milieu, laten we het netjes houden :P

P.s.: dit is niet al te serieus he
Gebruikers-avatar
User

Aangord

Rang

premium

premium
4029

door Aangord » Wo Sep 30, 2020 11:09

daar is dit topic ook juist ene beetje voor, voor alles wat niet elders hoort en met lego te maken heeft :lol:

:duim: van discussies en meningen delen leren we. En gelukkig mogen we hier in Nerdeland nog vrij discussieren en van mening verschillen.

We worden door Rutte nog niet in een heropvoedkamp gestopt omdat we het niet met hem eens zijn over maak uw keuze:
1. nog meer belasting voordelen voor bedrijven
2. de aanpak van de corona crisis
3. het faciliteren van belastingontwijking door multinationals
4. klimaatcrisis aanpak
5. wel of niet een applaus voor de zorg en geen geld.
6. kan ik bij de belasting dienst ook betalen met applaus?
7. niet zo net/voorbeeldig taalgebruik naar een deel van de samenleving tijdens persconferenties en diens eigen minister van justitie de hand boven het hoofd houden.
8. participatie economie maar ondertussen participeren voor hele volksstammen onmogelijk maken (afbraak zorg en onderwijs)
9. willen we nou wel of geen mondkapje
10.. oh wacht dat mag niet met telefoon keuze menu :lol:
Gebruikers-avatar
User

Large

Rang

premium

premium
3303

Die Haghe

door Large » Wo Sep 30, 2020 11:33

Buur schreef:Misschien een idee om een apart politiek topic te openen waar iedereen alles kan afbranden... :freaked:

Oh nee afbranden is ook niet zo best voor het milieu, laten we het netjes houden :P

P.s.: dit is niet al te serieus he

Ik snap dat het wellicht niet al te serieus is, maar de kwestie waar het over gaat is dat wel.

Als je daar dan ongefundeerde uitspraken over doet kan je een reactie er op verwachten.

Een reactie waarin je wordt gevraagd je standpunt te verduidelijken, niet om je af te branden.
-Kapitein Haddock

Gebruikers-avatar
User

swandutchman

Rang

premium

premium
1344

Do Feb 12, 2015 9:21

door swandutchman » Wo Sep 30, 2020 11:33

Hoera voor punt 8 Aangord! Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat er een heel hoop obstakels zijn om met een 'arbeidsbeperking' (wat is dat eigenlijk? meestal komt het samen met een hoop talent) betaalde arbeid te kunnen doen. Als mensen meer zouden kijken naar wat je wel kan i.p.v. dat wat je niet kan dan is er al een hoop gewonnen. Ik heb een goede opleiding waarvoor ook nog eens veel vacatures zijn (ook nu nog) en toch lukt het me al 10 jaar na afstuderen niet om ergens binnen te komen. Toegegeven, dat heeft wel degelijk met mijn beperking te maken. Tegelijkertijd merk ik dat werkgevers nauwelijks bereid zijn om mee te denken om het werk aan te passen. Dat vind ik erg jammer, want ik heb ook een heel hoop talenten die ik wil benutten en die zou ik graag van maatschappelijk nut willen maken. Nu kan ik gelukkig mijn hersens actief houden door uitdagingen in de LEGO te zoeken, maar wat zou ik het toch maar wat graag willen dat LEGO gewoon weer lekker een hobby kan zijn i.p.v. mijn dagbesteding.
Gebruikers-avatar
User

Large

Rang

premium

premium
3303

Die Haghe

door Large » Wo Sep 30, 2020 11:35

In welke sector zoek je werk Swandutchman, wellicht kunnen we met je meedenken :)
-Kapitein Haddock

no avatar
User

Buur

Rang

premium

premium
132

Zuidplas

door Buur » Wo Sep 30, 2020 11:50

Large schreef:Ik snap dat het wellicht niet al te serieus is, maar de kwestie waar het over gaat is dat wel.

Als je daar dan ongefundeerde uitspraken over doet kan je een reactie er op verwachten.

Een reactie waarin je wordt gevraagd je standpunt te verduidelijken, niet om je af te branden.

Daarom zei ik al: "De beste stuurlui staan aan wal"... Ik kan van alles roepen maar heb daar eigenlijk het recht niet voor omdat ik niet de capaciteit heb om het beter te doen, al heb ik daar wel mijn ideeën over.
Gebruikers-avatar
User

Boindil

Rang

premium

premium
1175

Do Okt 05, 2017 17:30

door Boindil » Wo Sep 30, 2020 12:24

swandutchman schreef:Hoera voor punt 8 Aangord! Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat er een heel hoop obstakels zijn om met een 'arbeidsbeperking' (wat is dat eigenlijk? meestal komt het samen met een hoop talent) betaalde arbeid te kunnen doen. Als mensen meer zouden kijken naar wat je wel kan i.p.v. dat wat je niet kan dan is er al een hoop gewonnen. Ik heb een goede opleiding waarvoor ook nog eens veel vacatures zijn (ook nu nog) en toch lukt het me al 10 jaar na afstuderen niet om ergens binnen te komen. Toegegeven, dat heeft wel degelijk met mijn beperking te maken. Tegelijkertijd merk ik dat werkgevers nauwelijks bereid zijn om mee te denken om het werk aan te passen. Dat vind ik erg jammer, want ik heb ook een heel hoop talenten die ik wil benutten en die zou ik graag van maatschappelijk nut willen maken. Nu kan ik gelukkig mijn hersens actief houden door uitdagingen in de LEGO te zoeken, maar wat zou ik het toch maar wat graag willen dat LEGO gewoon weer lekker een hobby kan zijn i.p.v. mijn dagbesteding.

Wat is je vakgebied en opleiding als ik vragen mag? En wat je "beperking" is? En uiteraard je talenten. Want ik ben het helemaal met je eens dat er gekeken moet worden naar wat je wel kan!
Don't take life too seriously. You`ll never outlive it.
Flickr
Bricks By Boindil
Gebruikers-avatar
User

Aangord

Rang

premium

premium
4029

door Aangord » Wo Sep 30, 2020 12:27

Er is van alles wat je, ik, we beter kunnen doen :what:

Uiteraard heeft niet iedereen dezelfde mogelijkheden of kun je als individu niet alles zelf regelen :look:

En je kunt nooit in andermans portemonnee kijken bijvoorbeeld.
Bovendien smaken verschillen. Sommigen vinden het nodig om in een dikke auto te rijden of in een auto met een roeptoeter in de uitlaat want geluidsoverlast produceren schijnt leuk te zijn ofzo.. En Tesla's zijn ook nog lang niet voor iedereen weggelegd

Ik rij daarentegen in een suffe toyota. Scheelt wel wat geld tov een dikke bmw. Daar kan ik dan mooi weer zonnepanelen van kopen en biologisch vlees en af en toe vleesvervangers ipv van kiloknaller industrie vlees. En is er ook nog wat ruimte voor wat lego :lol:

En ja ik heb wat mazzel met de portemonnee van mijn vrouw, en in 2014 met aanschaf van ons bescheiden huis. Dat maakt sommige dingen erg makkelijk praten. Maar we zijn ook niet superrijk ofzo. Net aan modaal en zelfs dat niet want we werken allebei parttime. En als je dan een beetje mazzel hebt en verstandige keuzes maakt is er een boel wel mogelijk.

maar je zal nu maar alleenstaande starter zijn of een arbeidsbeperking hebben... of yeah pech allebei in een. Dat worden dingen toch een stuk moeilijker.
Gebruikers-avatar
User

WvdP

Rang

Site Admin

Site Admin
11258

Wo Dec 26, 2007 21:58

nabij Leiden

door WvdP » Wo Sep 30, 2020 12:33

Aangord schreef:We worden door Rutte nog niet in een heropvoedkamp gestopt omdat we het niet met hem eens zijn over maak uw keuze:
(...)7. niet zo net/voorbeeldig taalgebruik naar een deel van de samenleving tijdens persconferenties en diens eigen minister van justitie de hand boven het hoofd houden.

Voorzitter supportersvereniging PSV: "Ach, het is wel leukker duidelijk " :lol:
If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
(Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett)
Gebruikers-avatar
User

swandutchman

Rang

premium

premium
1344

door swandutchman » Wo Sep 30, 2020 12:41

Boindil schreef:Wat is je vakgebied en opleiding als ik vragen mag? En wat je "beperking" is? En uiteraard je talenten. Want ik ben het helemaal met je eens dat er gekeken moet worden naar wat je wel kan!

Ik wil het daar best wel over hebben, maar niet hier op het openbare gedeelte van het forum. Daarvoor vind ik toch allemaal wat te prive.
Gebruikers-avatar
User

sanderkoenen

Rang

premium

premium
5521

Wo Nov 25, 2015 21:17

Hoorn

door sanderkoenen » Wo Sep 30, 2020 19:36

Aangord schreef:1. nog meer belasting voordelen voor bedrijven
2. de aanpak van de corona crisis
3. het faciliteren van belastingontwijking door multinationals
4. klimaatcrisis aanpak
5. wel of niet een applaus voor de zorg en geen geld.
6. kan ik bij de belasting dienst ook betalen met applaus?
7. niet zo net/voorbeeldig taalgebruik naar een deel van de samenleving tijdens persconferenties en diens eigen minister van justitie de hand boven het hoofd houden.
8. participatie economie maar ondertussen participeren voor hele volksstammen onmogelijk maken (afbraak zorg en onderwijs)
9. willen we nou wel of geen mondkapje

Punt 1. Ja. Nederland blijft aantrekkelijk voor bedrijven. Ergens goed natuurlijk, maar je weer hoe dit komt.
Punt 2. De mens heeft een grotere crisis van gemaakt, dan dat het was. Daar gaan we sociaal en financieel nog heel lang last van hebben.
Punt 3. Zie punt 1
Punt 4. Gezien de huidige crisis, zit het er dik in dat we langer doorgaan met fossiele brandstoffen. Zoals hier boven is gezegd, gebruik bedrijventerreinen als zonneparken, vervang kolencentrales en biomassacentrales voor kernenergie.
Punt 5. Applaus? Geef maar geld.
Punt 6. En mijn salaris dan? :wink:
Punt 7. Meten met twee maten bedoel je?
Punt 8. Ik zie dit niet verbeteren de komende jaren.
Punt 9. We willen geen mondkapje, maar volgens nieuws van vandaag zie ik het somber in.
Gebruikers-avatar
User

Boindil

Rang

premium

premium
1175

door Boindil » Wo Sep 30, 2020 21:44

swandutchman schreef:
Boindil schreef:Wat is je vakgebied en opleiding als ik vragen mag? En wat je "beperking" is? En uiteraard je talenten. Want ik ben het helemaal met je eens dat er gekeken moet worden naar wat je wel kan!

Ik wil het daar best wel over hebben, maar niet hier op het openbare gedeelte van het forum. Daarvoor vind ik toch allemaal wat te prive.

Snap ik helemaal. Ik zit in Groningen en heb een aannemersbedrijf en ken daardoor behoorlijk wat mensen in verschillende vakgebieden. Ik dacht dat ik misschien eens met je mee kon denken over mogelijkheden. Mocht je daar interesse in hebben mag je altijd een pb sturen. Heb je er totaal geen belang bij is dat natuurlijk ook prima :wink:
Flickr
Bricks By Boindil
Gebruikers-avatar
User

Large

Rang

premium

premium
3303

Die Haghe

door Large » Vr Okt 02, 2020 10:06

De Lego kleding collectie staat op de site van Levis
https://www.levi.com/NL/nl_NL/levis-x-lego/c/levi_collections_lego

Heb alleen het petje besteld, de rest is niet echt iets voor mij :)
-Kapitein Haddock

no avatar
User

Buur

Rang

premium

premium
132

Zuidplas

door Buur » Vr Okt 02, 2020 12:08

Grappig om te zien maar ook niet egt mijn ding... :P
Gebruikers-avatar
User

Raven

Rang

premium

premium
3333

Ma Sep 30, 2013 21:18

Zaandam

door Raven » Vr Okt 02, 2020 12:57

Ik haak ook af.
You're never 2 old for LEGO!!! <~FlickR~>
Gebruikers-avatar
User

Boindil

Rang

premium

premium
1175

door Boindil » Vr Okt 02, 2020 14:26

Large schreef:De Lego kleding collectie staat op de site van Levis
https://www.levi.com/NL/nl_NL/levis-x-lego/c/levi_collections_lego

Heb alleen het petje besteld, de rest is niet echt iets voor mij :)

Dat petje zou je toch krijgen als verrassing? :lol:
Flickr
Bricks By Boindil
Gebruikers-avatar
User

sanderkoenen

Rang

premium

premium
5521

Hoorn

door sanderkoenen » Vr Okt 02, 2020 15:04

Blijkbaar niet. :lol:
Gebruikers-avatar
User

Aangord

Rang

premium

premium
4029

door Aangord » Za Okt 03, 2020 9:42

Zo... Weer wat opgeruimd in mijn legokamertje

Meer ruimte om hen verder vol te kwakken met nog meer iriskastjes :feest:
Bijlagen
IMG-20201003-WA0004.jpeg
Gebruikers-avatar
User

swandutchman

Rang

premium

premium
1344

door swandutchman » Za Okt 03, 2020 11:15

Ziet er goed uit Aangord! :duim:
Gebruikers-avatar
User

Boindil

Rang

premium

premium
1175

door Boindil » Za Okt 03, 2020 11:44

Dat wordt al een aardige wand :duim: . Waarom heb je ze niet op elkaar geklikt maar de deksels er op laten zitten eigenlijk?
Flickr
Bricks By Boindil
Gebruikers-avatar
User

TAFOL

Rang

premium

premium
9609

Zo Sep 14, 2008 12:11

Papendrecht

door TAFOL » Za Okt 03, 2020 13:39

Dat ziet er al goed uit, Aangord. :duim:
Just the other night I was aimlessly surfing the Internet and now here I am on
the most fantastic LEGO-forum in the world having chats with you fine people.

TAFOL Brickography op Facebook
Mijn Brickshelf
Gebruikers-avatar
User

Raven

Rang

premium

premium
3333

Ma Sep 30, 2013 21:18

Zaandam

door Raven » Za Okt 03, 2020 13:47

Komt er eindelijk orde in het universum van chaos :duim:
You're never 2 old for LEGO!!! <~FlickR~>
Gebruikers-avatar
User

aawsum

Rang

premium

premium
4414

Ma Jan 08, 2007 21:14

Groene hart

door aawsum » Za Okt 03, 2020 14:28

Boindil schreef:Dat wordt al een aardige wand :duim: . Waarom heb je ze niet op elkaar geklikt maar de deksels er op laten zitten eigenlijk?
Dit is vast nog een proof of concept
FaceBook
Instagram
of Flickr via het wereldbol knopje hier links onder mijn avatar
Gebruikers-avatar
User

Aangord

Rang

premium

premium
4029

door Aangord » Za Okt 03, 2020 19:26

Boindil schreef:Dat wordt al een aardige wand :duim: . Waarom heb je ze niet op elkaar geklikt maar de deksels er op laten zitten eigenlijk?

1 omdat Frank mij eerder vandaag ook op die mogelijkheid heeft gewezen en ik daarvoor er niet van op de hoogte was.

2 ik denk dat mijn oudere units met 3 grote lades een andere lijn zijn dan mijn nieuwe 6 medium lades units. En de nog aan te schaffen 12 medium lades units.

3. Het is ook niet zo nodig.

4. De huidige opstelling is inderdaad ook nog een tussentijdse opstelling. Morgen ga ik de huidige units op hun bedoelde plek zetten. En dan komen 3 nog 3 kolommen mer 2 12 lades units naast.

En inderdaad langzamerhand eindelijk orde in de chaos. Stap voor stap. Vanmiddag zijn er ook weer 4 units met 3 grote lades en Lego huiswaarts gekeerd van een lange vakantie bij mijn schoonouders op zolder. :P

Mooi verhaal, lekker kort :lol:
Bijlagen
IMG-20201003-WA0022.jpeg
Gebruikers-avatar
User

aawsum

Rang

premium

premium
4414

Ma Jan 08, 2007 21:14

Groene hart

door aawsum » Za Okt 03, 2020 20:35

Je weet dat dit de slowchat is he?
Light up, chill, sit back and relax.
FaceBook
Instagram
of Flickr via het wereldbol knopje hier links onder mijn avatar
Gebruikers-avatar
User

Aangord

Rang

premium

premium
4029

door Aangord » Za Okt 03, 2020 20:49

Ik zit lekker chill op de bank hoor. Hard gewerkt vandaag :P

Lekker WIDM en dan nu moltalk kijken :duim:
Gebruikers-avatar
User

sanderkoenen

Rang

premium

premium
5521

Hoorn

door sanderkoenen » Za Okt 03, 2020 21:19

Wie Intrigeert De Mooiste?
Gebruikers-avatar
User

Symbolic

Rang

premium

premium
570

Do Jun 23, 2016 12:25

door Symbolic » Zo Okt 04, 2020 9:43

of Waar Is De MOC?
Gebruikers-avatar
User

Boindil

Rang

premium

premium
1175

door Boindil » Zo Okt 04, 2020 9:53

Wat Intrigeert Dansende Minifigs?
Flickr
Bricks By Boindil
Gebruikers-avatar
User

Aangord

Rang

premium

premium
4029

door Aangord » Zo Okt 04, 2020 11:48

Biondill en Frank bedankt voor de tip.

Sinds vanochtend ziet het er nu zo uit
(Kind voor schaal, een soort van referentie wortel dus)
Bijlagen
IMG-20201004-WA0006.jpeg
Gebruikers-avatar
User

Ravelino

Rang

premium

premium
490

Vr Apr 17, 2020 13:36

C-town

door Ravelino » Zo Okt 04, 2020 12:44

Ziet er netter uit dan bij mij :duim

Ga je uiteindelijk tot het (overigens mooi hoge) plafond, of ga je daarboven een stel planken met mooie MOCs/sets maken?
Gebruikers-avatar
User

Aangord

Rang

premium

premium
4029

door Aangord » Zo Okt 04, 2020 16:57

Nee daar komen dozen met zooi, overig en lege pab bekers en nog andere spullen :lol:

Op zich zouden er nu nog wel extra units op kunnen omdat ik de 4 cm van 2 boven kanten nu kwijt ben :what: maar dat gaan we niet doen

Nu 1,78 en 1,805 hoog. Dan kan ik er nog soort van bij zonder krukje. :lol:
Vorige