Large schreef:Wat bedoel je me volgekwakt en waarom denk je dat dit minimaal resultaat oplevert?
Wat denk jij dan dat een serieuze oplossing is, en hoe kan jij beoordelen dat andere oplossingen niet serieus zijn?
Ik ben het met je eens dat een overheid, zeker in de huidige crisis, onmogelijk het perfecte kan doen...
Aangord schreef:maar ik tank wel met CO2 compensatie. Kost me 0,30 cent per tank beurt. Is makkelijk haalbaar.
Buur schreef:Misschien een idee om een apart politiek topic te openen waar iedereen alles kan afbranden...![]()
Oh nee afbranden is ook niet zo best voor het milieu, laten we het netjes houden![]()
P.s.: dit is niet al te serieus he
Large schreef:Ik snap dat het wellicht niet al te serieus is, maar de kwestie waar het over gaat is dat wel.
Als je daar dan ongefundeerde uitspraken over doet kan je een reactie er op verwachten.
Een reactie waarin je wordt gevraagd je standpunt te verduidelijken, niet om je af te branden.
swandutchman schreef:Hoera voor punt 8 Aangord! Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat er een heel hoop obstakels zijn om met een 'arbeidsbeperking' (wat is dat eigenlijk? meestal komt het samen met een hoop talent) betaalde arbeid te kunnen doen. Als mensen meer zouden kijken naar wat je wel kan i.p.v. dat wat je niet kan dan is er al een hoop gewonnen. Ik heb een goede opleiding waarvoor ook nog eens veel vacatures zijn (ook nu nog) en toch lukt het me al 10 jaar na afstuderen niet om ergens binnen te komen. Toegegeven, dat heeft wel degelijk met mijn beperking te maken. Tegelijkertijd merk ik dat werkgevers nauwelijks bereid zijn om mee te denken om het werk aan te passen. Dat vind ik erg jammer, want ik heb ook een heel hoop talenten die ik wil benutten en die zou ik graag van maatschappelijk nut willen maken. Nu kan ik gelukkig mijn hersens actief houden door uitdagingen in de LEGO te zoeken, maar wat zou ik het toch maar wat graag willen dat LEGO gewoon weer lekker een hobby kan zijn i.p.v. mijn dagbesteding.
Aangord schreef:We worden door Rutte nog niet in een heropvoedkamp gestopt omdat we het niet met hem eens zijn over maak uw keuze:
(...)7. niet zo net/voorbeeldig taalgebruik naar een deel van de samenleving tijdens persconferenties en diens eigen minister van justitie de hand boven het hoofd houden.
Boindil schreef:Wat is je vakgebied en opleiding als ik vragen mag? En wat je "beperking" is? En uiteraard je talenten. Want ik ben het helemaal met je eens dat er gekeken moet worden naar wat je wel kan!
Aangord schreef:1. nog meer belasting voordelen voor bedrijven
2. de aanpak van de corona crisis
3. het faciliteren van belastingontwijking door multinationals
4. klimaatcrisis aanpak
5. wel of niet een applaus voor de zorg en geen geld.
6. kan ik bij de belasting dienst ook betalen met applaus?
7. niet zo net/voorbeeldig taalgebruik naar een deel van de samenleving tijdens persconferenties en diens eigen minister van justitie de hand boven het hoofd houden.
8. participatie economie maar ondertussen participeren voor hele volksstammen onmogelijk maken (afbraak zorg en onderwijs)
9. willen we nou wel of geen mondkapje
swandutchman schreef:Boindil schreef:Wat is je vakgebied en opleiding als ik vragen mag? En wat je "beperking" is? En uiteraard je talenten. Want ik ben het helemaal met je eens dat er gekeken moet worden naar wat je wel kan!
Ik wil het daar best wel over hebben, maar niet hier op het openbare gedeelte van het forum. Daarvoor vind ik toch allemaal wat te prive.
Large schreef:De Lego kleding collectie staat op de site van Levis
https://www.levi.com/NL/nl_NL/levis-x-lego/c/levi_collections_lego
Heb alleen het petje besteld, de rest is niet echt iets voor mij
Dit is vast nog een proof of conceptBoindil schreef:Dat wordt al een aardige wand. Waarom heb je ze niet op elkaar geklikt maar de deksels er op laten zitten eigenlijk?
Boindil schreef:Dat wordt al een aardige wand. Waarom heb je ze niet op elkaar geklikt maar de deksels er op laten zitten eigenlijk?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten