Naar aanleiding daarvan heb ik het boek een keer opengeslagen, maar het exemplaar was zo oud dat ie uit elkaar begon te vallen

Chef_NL schreef: niet het boek gelezen.
TAFOL schreef:Gebaseerd op Frank Herbert's boek Dune uit 1965 en de gelijknamige film uit 1984, .....
TAFOL schreef:Op Netflix staat nu de film Enola Holmes
Bricknook schreef:Mijn eigen all-time favoriet is overigens een jaren '80 animatieserie; M.A.S.K. Die kijk ik ook vaker opnieuw terug via streaming-sites.
Raven schreef:Ik ben opgegroeid met He-Man, M.A.S.K., Gi-Joe, Transformers (niet die Michael Bay troep), Doungens en Dragons en het rijtje is nog wel langer. Onder het mom van vroeger was alles beter..... nou ja niet alles maar bij tekenfilm series moet ik zeker volmondig ja zeggen.
Raven schreef:Ik ben opgegroeid met He-Man, M.A.S.K., Gi-Joe, Transformers (niet die Michael Bay troep), Doungens en Dragons en het rijtje is nog wel langer. Onder het mom van vroeger was alles beter..... nou ja niet alles maar bij tekenfilm series moet ik zeker volmondig ja zeggen.
Aangord schreef:Een serie met 2 soorten straaljagers en piloten met speciale ringen zodat het vliegtuig iets bijzonders deed.
Aangord schreef:Een variant op x men/He-man dat de de helden een armband iets hadden en dan special Powers konden activeren. Deden we na op het kleuter schoolplein van groep 1 en 2.
Aangord schreef:Iets met kat achtigen en een zwaard met een zwarte panter kop logo in een rode cirkel.
Aangord schreef:Een variant op x men/He-man dat de de helden een armband iets hadden en dan special Powers konden activeren. Deden we na op het kleuter schoolplein van groep 1 en 2.
ggj schreef:Op je toetsenbord de i ingedrukt houden:
Íïī
(Zit nu ook op Android)
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten