Leun achterover, en kom lekker bij van de drukke werkweek/-dag in de Lego Lounge.
Lekker kletsen, minder serieus mag ook.

LEGO bouwen en de toekomst

Gebruikers-avatar
User

DNL

1326

Do Jan 11, 2007 14:42

Nøørwegen

LEGO bouwen en de toekomst

door DNL » Di Dec 19, 2017 11:38

Afbeelding
Hallo!
Ik heb al een hele lange tijd niks van me laten horen, en ik dacht dat het tijd was voor een update.
Het goede nieuws is dat ik nog steeds in leven ben en een boel dingen bouw. het slechte nieuws is dat het niet met lego is.

Na jarenlang super actief te zijn geweest in de AFOL wereld, was de uitdaging er een beetje uit. Het was super leuk, maar ik vind het eerlijk gezegd nu interessanter om hele andere dingen te bouwen zoals gekke fietsen, vlotten, boten, boomhutten etc.

Dit betekend niet dat ik nooit meer met lego zal bouwen, ik heb nog steeds mijn verzameling dus misschien krijg ik later weer inspiratie, maar voorlopig heb ik het druk met hondert andere projecten.

als jullie geinteresseert zijn in waar ik nu mee bezig ben kunnen jullie mijn youtube kanaal een kijkje geven:
http://www.breachthebox.com!
Gebruikers-avatar
User

Large

Rang

premium

premium
3188

Ma Aug 01, 2011 11:46

Die Haghe

Re: LEGO bouwen en de toekomst

door Large » Di Dec 19, 2017 11:48

Gekke fietsen, vlotten, boten en boomhutten interesseren mij weinig... :wink:

Maar je kastelen zijn prachtig :duim:
"Duizend bommen en granaten..!"
-Kapitein Haddock

https://instagram.com/largebricks/
Gebruikers-avatar
User

legopapa

Rang

premium

premium
2877

Za Jun 26, 2004 10:57

Almere

door legopapa » Di Dec 19, 2017 13:19

Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat je bedoeling is met je post. Deze site gaat over LEGO en niet over boomhutten etc.

Wie weet zien we je moc-kwaliteiten in de toekomst weer eens terug. Succes met je youtube-kanaal.
Gebruikers-avatar
User

KlaasK

Rang

premium

premium
643

Za Feb 14, 2015 11:38

Tholen

door KlaasK » Di Dec 19, 2017 13:33

DNL schreef:Hallo!
Ik heb al een hele lange tijd niks van me laten horen, en ik dacht dat het tijd was voor een update.
Het goede nieuws is dat ik nog steeds in leven ben en een boel dingen bouw. het slechte nieuws is dat het niet met lego is.

Na jarenlang super actief te zijn geweest in de AFOL wereld, was de uitdaging er een beetje uit. Het was super leuk, maar ik vind het eerlijk gezegd nu interessanter om hele andere dingen te bouwen zoals gekke fietsen, vlotten, boten, boomhutten etc.

Dit betekend niet dat ik nooit meer met lego zal bouwen, ik heb nog steeds mijn verzameling dus misschien krijg ik later weer inspiratie, maar voorlopig heb ik het druk met hondert andere projecten.

als jullie geinteresseert zijn in waar ik nu mee bezig ben kunnen jullie mijn youtube kanaal een kijkje geven:
http://www.breachthebox.com!

Waarom geen gekke fietsen, vlotten, boten, boomhutten etc. van Lego? Combineer het beste van twee werelden!
Elke MOC begint met één steentje.
Gebruikers-avatar
User

DNL

1326

Do Jan 11, 2007 14:42

Nøørwegen

door DNL » Di Dec 19, 2017 13:47

legopapa schreef:Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat je bedoeling is met je post. Deze site gaat over LEGO en niet over boomhutten etc.

Wie weet zien we je moc-kwaliteiten in de toekomst weer eens terug. Succes met je youtube-kanaal.

Aangezien ik al lang niets heb gepost hier nam ik aan dat misschien wat mensen zich af zouden vragen waar ik was gebleven en of ik nog eens wat zal bouwen. vandaar deze post :)
Gebruikers-avatar
User

LegoMathijs

Rang

premium

premium
1683

Wo Aug 24, 2011 10:59

door LegoMathijs » Wo Dec 20, 2017 11:00

Wat klaask zegt, combineren :duim:
Flickr: http://www.flickr.com/photos/mathijslegofan/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
User

sparhawk

Rang

premium

premium
906

Zo Jan 09, 2005 19:14

Coevorden

door sparhawk » Wo Dec 20, 2017 13:21

Ik vind het wel leuk om wat te horen.. Ik vond jou bouwwereken altijd erg leuk om te bekijken, dus ik vroeg me inderdaad wel eens af wat er van jou geworden was...
Da's het nadeel van een forum, mensen komen en gaan en vaak gaat men zomaar ineens zonder 'afscheid'.