BrickJohannes schreef:Kan bovenstaande niet meer aanpassen.
maar ter extra informatie.
De belg woont tegen de Nederlandse grens aan en hij wil het graag naar een Nederlandse service point verstuurd worden.
Ik beschik over het adres van het service point en van de belg zelf.
konajra schreef:Een vraag,
Ik heb een pc met vista amd e1200 1,6Ghz processor en Nvidia Geforce 8500 gt grafische kaart (AGP). 21,6"monitor. Dit ding is op Monitor niet. Nu ben ik aan het dubben wat ik nu moet aanschaffen.
Ik werk veel met MLCad wat photoshop CS 5 voor het bewerken van Moc foto's en wat illustrator CS 5 voor het maken van stickers voor mijn mocs. Dat ging goed op met de huidige echter voor grote mocs (10.000 plus elementen) wordt MLCad erg traag.
Bij de plaatselijke computer winkel kan ik een mini pc (weinig ruimte in de kast, de pc die er nu staat staat er dwars in.) aanschaffen voor 800.-
Core i5 4570s 3GHz 8Gb Ram met intel HD 4600 graphics
128GB SSD drive en een 500 GB hdd
Bij Saturn zag ik een
Asus laptop 17,3'" core i7 - 4700HQ intel hd 4600 graphics 6 GB
750 GB hdd.
Met een laptop kan ik makkelijker op tafel werken zonder steeds te moeten omdraaien om op de monitor te moeten kijken. Scherm is kleiner maar ik kan natuurlijk mijn huidige monitor aansluiten.
Wat zal een goede zijn of kan ik ook met een core I3 de komende jaren vooruit?
Duq schreef:Veel geheugen helpt als je veel tegelijk open hebt. 6Gb moet genoeg zijn voor wat jij doet. Kwa CPU, gezien de files waar jij mee werkt in MLCad, ga voor een i7.
stuifzand schreef:HP ENVY 700-110ED
http://nl.hardware.info/productinfo/202 ... :overzicht
Is dit iets?
Ik moet een kanon van een machine en hiervan zeggen ze dat ie stil is.
JunkstyleGio schreef:Gisteren kwamen ze dus de gloedjenieuwe Siemens wm14q361nl iSensoric brengen en installeren.
Helaas was geen waterstopslang meegeleverd. De oude waterstopslang was volgens de installatieboys "een eenmalige opschroefversie...."..
Jaja.. Ik denk dat ze gewoon te lui waren.
Dus nu maar even zonder waterstopslang...
Volgende week komen een paar vrienden helpen met wat klusjes, dus dan ook maar meteen een waterstopslang aansluiten.
Ik moet voorlopig maar even de waterkraan handmatig dichtdraaien, want dat schijnt te moeten.
eti schreef:Weet iemand hier of regio 1 (Amerikaanse) DVD's tegenwoordig bij ons af te spelen zijn?
eti schreef:Ik heb onlangs een TV met ingebouwde DVD speler gekocht van Salora, een doodgewone (deze). Kan die regio 1 DVD's afspelen?
En als die het niet kan, kan de DVD speler van mijn computer (gewone PC van een paar jaar oud) het dan wel?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten