Hallo allemaal,
Mijn naam is Mudkip, tik tegen de 40 aan (au) en nadat ik en de man ca.8 jaar (?) geleden onze hele collectie hebben verkocht weer begonnen met lego ( ja erg he...

) het begon toch weer te kriebelen en met legomaster nu weer op tv...hoppa op naar de winkels/webshops dan maar haha
Onze vorige collectie bestond uit modulars zoals de green grocer , pet shop, townhall, dat warenhuis (corner). Heel veel minifigs,bijna alle kersthuis setjes toendertijd, enkele sets van het medieval gedeelte zoals die markt? & boerderij, wat Harry Potter sets zoals de diagon alley, the burrow..wat sets van die Egypte fase (piramide).. the black pearl - queen anne's revenge - imperial flagship, het spookhuis van monster fighters en de vampire hearse. Wat sets van star wars zoals de R2D2 en de imperial shuttle ect.....man man man als je nu de prijzen ziet
Maar goed, wat geweest is, is geweest en van de verkoop hadden we een geweldige trip gemaakt

daar hebben we tot vandaag de dag nog plezier van!
Omdat onze vakantie helaas niet door ging dit jaar besloten we het geld maar te spenderen aan deze hernieuwde hobby en we zijn los gegaan

(nu nog ergens extra ruimte zien te creëren in huis

)
Ondertussen dus de nodige creator expert & idea's sets aangeschaft, brickheadz & technic sets.
Beste set's tot nu toe zijn voor mij echt de batmobile uit 1989 set (wat een monster is dat zeg

geweldig om te bouwen, won gelukkig met het dobbelen tegen de man wie hem mocht bouwen), de mustang & steamboat willy (te cute)
Denk dat de volgende op de lijst voor de aanschaf het spookhuis gaat worden, heb nog een beetje mn twijfels maar voorlopig is het budget wel op haha, genoeg tijd om te sparen en erover na te denken
groetjes!