KarlMarX schreef:legoknight schreef:srry ik vlieg er wat door heen maar wisten jullie al dat de uiteindelijke 7670 een commander heeft in plaats van een rode ?
Hoe ziet een commander er uit dan?
En wat is je bron?
Psychoboy schreef:Nieuw plaatje... uit het game boekje van lego star wars the complete saga voor de wii
http://img.photobucket.com/albums/v429/ ... 0001-1.jpg
Allemaal ff duidelijker en groter
LegoLion schreef:Waren deze plaatjes al bekent? Bedoel voornamelijk de uitgelekte blz. uit set 7670
JelmerVS schreef:die Ki Adi Mundi... is die custom of niet?
ik denk van niet want hij ziet er hetzelfde uit als in Lego star wars
LegoLion schreef:Waren deze plaatjes al bekent? Bedoel voornamelijk de uitgelekte blz. uit set 7670
Sjaacko schreef:LegoLion schreef:Waren deze plaatjes al bekent? Bedoel voornamelijk de uitgelekte blz. uit set 7670
Ik blijf mij verbazen over hoe mensen aan dit soort plaatjes komen terwijl een set nog niet eens uit is!
HJR schreef:Nee, die Ki Adi Mundi is een MOC. Iemand in Engeland verkoopt LEGO MOC figs voor 35€ per stuk en gebruikt dezelfde technieken als LEGO zelf. Hij heeft al een aantal op de markt en zie zien er érg gaaf uit, maar zijn écht te duur voor mij (moreel gezien)
JelmerVS schreef:heeft ie een site?
moom schreef:Welke allemaal van dat lijstje zijn al eens eerder als Lego set uitgebracht ?
LegoLion schreef:Dat is z'n schip, maar niet de persoon zelf.. komt er nou z'n schip of een ding (euh standbeeld zou je het kunnen noemen) zoals Yoda uit (alleen dan van GG)? Denk dat Mahjqa vandaar ook vroeg of ie "poseerbaar is"
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten