De sets van 2008!
Gebruikers-avatar
User

DNL

1326

Do Jan 11, 2007 14:42

Nøørwegen

door DNL » Za Dec 29, 2007 16:09

mooi!
fijn dat de trol een grijs zwaard heeft, ik vind die bronskleurige zwaarden lelijk. en twee speren zijn ook welkom.
wel jammer dat er geen extra helm bij zit.
Gebruikers-avatar
User

Fenneke-Jose

507

Wo Sep 27, 2006 9:13

Uithoorn

door Fenneke-Jose » Za Dec 29, 2007 20:19

Ik vind de andere Castle impulse sets beter qua onderdelen dan de Orc impulse set. Bij de ridder krijg je tenminste nog een extra harnas en helm, bij de orc alleen maar 2 speren en een muis :cry:
Maargoed ik zal deze set waarschijnlijk ook wel kopen, al is het alleen maar om de collectie compleet te maken...
Mijn Castle Collectie: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=288623

Met vriendelijke groeten,

José
no avatar
User

mikeblokje

254

Za Sep 01, 2007 10:04

door mikeblokje » Za Dec 29, 2007 20:58

ik bid voor een star wars impulse serie :)
Gebruikers-avatar
User

Skriek

40

Do Jan 05, 2006 15:17

Almere

door Skriek » Zo Dec 30, 2007 1:36

Er zit ook geen schild bij de orc, dat vind ik toch wel het grootste gemis... :(
Gebruikers-avatar
User

KarlMarX

2683

Do Sep 07, 2006 14:02

Almere

door KarlMarX » Za Jan 05, 2008 10:38

Alle nieuwe sets zijn nu bij A-tembo te bestellen en leverbaar vanaf 16 januari. De impuls setjes kosten daar slechts € 2,50 :duim:
no avatar
User

LegoLion

1960

Di Okt 31, 2006 20:38

A´dam

door LegoLion » Za Jan 05, 2008 17:44

freebee schreef:Nieuwe impulse 2e helft 2008
Afbeelding

Dit is toch geen impuls setje? Impuls setjes zijn 20 steentjes max. dit lijken mij er wat meer toch? Waarom is dat plaatje zo verrekte groot met veel wit :S
Gebruikers-avatar
User

Rusty

14445

Di Aug 03, 2004 19:46

Emmeloord

door Rusty » Za Jan 05, 2008 17:49

Er stond eerst wat anders, dus degene die dit heeft gehost heeft blijkbaar zijn geuploade foto's aangepast, waardoor nu dit plaatje te zien is...
Je kan nooit te veel Lego hebben, hooguit te weinig ruimte om het netjes op te bergen...

Wil je weten wat ik met mijn Lego doe?
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?m=Roestig
no avatar
User

LegoLion

1960

A´dam

door LegoLion » Za Jan 05, 2008 17:53

Rusty schreef:Er stond eerst wat anders, dus degene die dit heeft gehost heeft blijkbaar zijn geuploade foto's aangepast, waardoor nu dit plaatje te zien is...

Maar dat setje wat er nu staat is ook nieuw toch.. :) Dan wel geen Impulse maar euh soort van brandweer/coast guard achtig iets? Haha nou goed hij hoort hier in elk gaval niet meer thuis :P
Gebruikers-avatar
User

jovel

1661

Za Jan 28, 2006 12:53

Leunen

door jovel » Za Jan 05, 2008 17:58

Die horen hierbij.

Volgens mij krijg je ze exclusief bij het blad Brickmaster. Of die setjes standaard al bij het basis abbonnement zitten, of dat je er extra voor moet betalen, weet ik niet.
Mijn camera vergroot 10x, maar de elfde keer deedt-ie het ook.
no avatar
User

LegoLion

1960

A´dam

door LegoLion » Za Jan 05, 2008 23:22

Weetje waar ik nou wel benieuwd naar ben? Naar hoe lang deze impuls setjes op vooraad gaan liggen... Wanneer is de voorraad op? Die crossbow attack is harstikke op wegens "productie achterstand" , dit zijn setjes die volgens mij er ook door heen gaan vliegen...
Gebruikers-avatar
User

Ivarblaauw

108

Ma Dec 24, 2007 13:51

Leusden

door Ivarblaauw » Zo Jan 20, 2008 20:30

de crossbow attack is trouwens NU weer in productie... je kan hem weer kopen! :D maar helaas ben ik blut :cry:
lego castle zal je nooit vervelen, iniedergeval als je het leuk vind...>_<
mijn brickshelf:
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/galle ... Ivarblaauw
Gebruikers-avatar
User

Fenneke-Jose

507

Wo Sep 27, 2006 9:13

Uithoorn

door Fenneke-Jose » Zo Jan 27, 2008 16:26

Weet iemand trouwens of de impulse setjes limited edition zijn en dus maar tijdelijk verkrijgbaar? Bij mijn plaatselijke winkel zijn ze namelijk uitverkocht. Ze zeggen dat het wel weer nieuw binnenkomt, maar ik geloof het niet zo...
Mijn Castle Collectie: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=288623

Met vriendelijke groeten,

José
Gebruikers-avatar
User

Rusty

14445

Emmeloord

door Rusty » Zo Jan 27, 2008 18:16

Fenneke-Jose schreef:Weet iemand trouwens of de impulse setjes limited edition zijn en dus maar tijdelijk verkrijgbaar? Bij mijn plaatselijke winkel zijn ze namelijk uitverkocht. Ze zeggen dat het wel weer nieuw binnenkomt, maar ik geloof het niet zo...

Ze zouden gewoon overal verkrijgbaar moeten zijn, want het is juist de bedoeling dat deze setjes zo voor het grijpen liggen zodat ouders etc er "impulsief" eentje meenemen voor hun kind(eren). Maar zoals wel vaker heeft Lego moeite om hun productie snel aan de vraag aan te passen, en als iets dan ineens erg populair is, kan het zo maar zijn dat een setje maanden niet verkrijgbaar is...
Je kan nooit te veel Lego hebben, hooguit te weinig ruimte om het netjes op te bergen...

no avatar
User

LegoLion

1960

A´dam

door LegoLion » Zo Jan 27, 2008 21:28

hooohooo hooo er stond in een stukje ergens geschreven wacht ik ga het opzoeken zo terug :P

EDIT gevonden!

@Rusty dat is dus niet de bedoeling van Lego lees hier:

Army Battle Packs
We are also in discussions over these too, they will not be launched in mass retail, but we are looking into doing some direct / shop@home items (still to be confirmed). In the meantime we are launching some small impulse purchase items which include one minifigure plus accessories (as you have already heard from Eurobricks), one of them at least should help with your Army building… as he is a soldier with a new torso and accessories.

bron
Gebruikers-avatar
User

Rusty

14445

Emmeloord

door Rusty » Zo Jan 27, 2008 21:55

Impulsaankopen horen toch in de winkels? Als je een dergelijk setje bestelt bij S@H betaal je 2 keer zoveel verzendkosten als het setje zelf kost...

Vreemde zet, zeker als je bedenkt dat ze gewoon in de catalogus staan, en exclusieve items staan daar nooit in...

Even goed lezen, het stukje over dat het niet in grote aantallen in de winkels zal liggen gaat over army battle packs. Dus sets met veel soldaten erin, die niet overal te koop zullen zijn. En dan wordt aangehaald dat er ook impulssetjes gaan komen, die ook als army builders gebruikt kunnen worden. Dus geen enkele aanwijzing dat impuls-setjes exclusieve items gaan worden... :wink:

Gebruikers-avatar
User

LegoHenkie

4466

Di Aug 07, 2007 22:05

Groningen

Re: Impulse 2008

door LegoHenkie » Do Feb 05, 2009 15:28

De impuls-setjes 5625 Politie Quad en 5627 Wegwerker staan wel hier en daar aangekondigd voor 2008, maar ik heb er verder nooit meer iets over gehoord. Wie wel?
Gebruikers-avatar
User

bmarreel

1105

Do Dec 27, 2007 20:37

West-Vlaanderen, België

Re: Impulse 2008

door bmarreel » Do Feb 05, 2009 17:13

Brickset, 5627 schreef:Set also given away free with the Daily Mirror newspaper (UK), October 2008. Promotion also in Ireland.

-> http://www.brickset.com/detail/?Set=5627-1
5625 (http://www.brickset.com/detail/?Set=5625-1)zal wel ook promo setje zijn ofzo, helemaal niet voor verkoop bedoeld denk ik.
En denk je nu echt dat dit setjes voor €2.99 zijn :wink: ???
L€60 ©@$tL€ F0r L!f€
-Ik ben terug!-
Vorige