craneson schreef:Fedde, leuk dat je terugvalt op jou eerdere ervaringen . Destijds heb je een aardig beroep gedaan op tolerantie en het rekken van de regels. doordat de regels bewust niet elk detail beschrijven kwam je toen goed weg en mocht jou smalspoor brug voor veel lol zorgen. waren de regels scherper geweest dan had jou creatie niet eens mee mogen doen.
verder is het achteraf toepassen van jou regels een soort overheidstruuk om grip op een bestaande situatie te krijgen. de situatie voldoet al, en nieuwe regels zijn niet nodig. sterker nog per definitie kunnen meer regels niet meer mogelijkheden betekenen.
Nooit maar dan ook nooit is er sprake geweest van oneerlijke bouwsels die met touw of elastiek aanelkaar gebonden oneerlijk hebben meegedaan aan de trial , waarom zou je dat dan willen verbieden ?. over dat karikaturen, niemand heeft ooit geklaagd over de vorm of uitstraling van een voertuig. je hebt niets begrepen van mijn eerdere antwoord en ik denk dat je mij een beetje in de maling zit te nemen.
verder is het wedstrijdelement in de TT met prijzen en dat soort, niet van toepassing omdat dat geen onderdeel is in de TT . dus ook geen weglopers met prijzen.
niet goed lezen is jou probleem , ik heb nergens in de voorstellen tot aanpassing gepleit voor het vasthouden van één soort wielen. dan jou angst voor kleine bouwseltjes die alle prijzen gaan wegkapen. er zijn geen kleine bouwseltjes en geen prijzen dus dat kun je gerust vergeten.
samengevat zou ik je willen vragen iedereen serieus te nemen en niet meer door te gaan met je eigen parochie te verdedigen. dit soort haarkloverij kost mij veel tijd en als ik steeds moet gaan verdedigen kan ik de lol wel eens verliezen. ik heb je zesde lemma een paar keer moeten lezen omdat je daar in cirkeltjes zit te draaien . gewoon erg vermoeiend. dus beterschap gewenst
concentreer je op de drie onderwerpen die ter tafel liggen tot aanpassing en probeer inspraak niet te verwarren met een vrijbrief alles opnieuw uit te vinden
craneson schreef:[..knip.. ]
Anko schreef:Even een vraagje tussendoor.. een maximaal aantal gestuurde assen..![]()
![]()
Dat zou dus betekenen dat een 8x8x8 voertuig niet meer mag? dus ook geen krabsturing?
Waarom dan wel kniksturing? dan heb je ook alle wielen sturend..
craneson schreef: omdat iemand net te veel tijd heeft en geen dieper inzicht van zaken
craneson schreef:Mahjqa, ik en anderen zijn al een paar jaar bezig met dat trucktrial gedoe ,
craneson schreef:met het in de etalage zetten bedoel ik dat als een oppositiepartij een nieuw regelement in de discussie brengt , ondermijnt dat de hele gevestigde organisatie omdat een ieder nu het idee krijgt dat het gaat om een wedstrijd nieuwe regels schrijven in plaats van suggesties en ideëen aanleveren.
Rob.
Vdub schreef:Een echte competitie is allerminst prioriteit, ik zou graag technisch mooi werk zien en er lol aan beleven.
victorb schreef:De trucks van de eerste proef van TT kan je beter niet als voorbeeld gebruiken. Er was er maar 1 die in 1x over de baan reed. Dat was het unimogje van Menno Gorter.de rest stond meer stil om banden op te rapen. of kwam de bocht niet om omdat de stuur inrichting toch niet zo goed was. of was veelste langzaam. of was door zijn kruiskoppelingen heen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast