Luc2000 schreef:Alle wielen, niet naar een bestaand voertuig, max. aantal motoren: 1 XL, 1 RC, 2 M, 2 geareds, of 1 NXT motor. En dat was het denk ik wel. Zuigermotor lijkt me ook wel een must, en natuurlijk geen aangepaste onderdelen.
Dit is natuurlijk mijn mening, ik verwacht binnen een dag mensen die zeggen dat het te langzaam gaat met 1 XL.
tigerextreme schreef:op kleine 4x4 trail trucks gaat 1 xl motor maar 6x6 & 8x8 gaat 1 niet werken
dus gewoon 2 is beeter en sneller
craneson schreef:overigens komen de inrichtingseisen niet op de praatafel. die zijn echt om de zuiverheid van het idee te behouden, als je de zuigermotor eruit laat en de differentieels en de cabine, stoel, stuur en vering wordt het echt een heel saai afgetraind sparreboom figuur.
daar moeten we juist de lol van in blijven zien, die look en het concept.
Luc2000 schreef:Een lading is idd wel leuk, maar dan moet er wel een laadbak verplicht worden (wat me ook een goed idee lijkt)tigerextreme schreef:op kleine 4x4 trail trucks gaat 1 xl motor maar 6x6 & 8x8 gaat 1 niet werken
dus gewoon 2 is beeter en sneller
Een 6x6 of 8x8 werkt zeker weten met 1 XL, waarom zou deze niet werken? Ja, het gaat wat langzamer of je hebt minder trekkracht, maar niet iedereen heeft 2 XL's, en denk er ook aan dat voor 2 XL's eigenlijk ook 2 batterijdozen nodig zijn. Plus, wat craneson zegt: je voorkomt grote verschillen, en je moedigt leuke aandrijvingen aan.craneson schreef:overigens komen de inrichtingseisen niet op de praatafel. die zijn echt om de zuiverheid van het idee te behouden, als je de zuigermotor eruit laat en de differentieels en de cabine, stoel, stuur en vering wordt het echt een heel saai afgetraind sparreboom figuur.
daar moeten we juist de lol van in blijven zien, die look en het concept.
Ik vind dat een cabine, zuigermotor, stuur, vering en stoelen wel verplicht moeten zijn. Differentielen zijn erg leuk en handig, maar hoeven denk ik niet verplicht te zijn. Bedoel je trouwens ook dat het wel naar een echt model moet zijn? Want in Polen hebben ze dit namelijk wel.
Griffon schreef:OOOHH dan ga ik toch gewoon mijn eigen gang?!Het zo terug lezend zijn de regels inderdaad erg verouderd
. Die Trial truck gaat er hoe dan ook wel komen hoor maar is een project voor heel 2013, eerst ervaring opdoen met TECHNIC met de 9398
.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten