donkey kong schreef:ik heb een foto voor dit topic gevonden. maar ik weet niet hoe ik die moet gaan posten.
[img]voorbeeld-url-photo.jpg[/img]
darksider schreef:Als je op mijn bovenstaande foto had geklikt was je ook naar de grotere versie van de oorspronkelijke link gegaan. Zelf zie ik niet de meerwaarde van een grotere foto hier in het forum.
TAFOL schreef:Sorry hoor, maar ik had niet gezien dat er van dit topic ook nog een 2de pagina was.
Vandaar de dubbele posting van de achterkant van de doos. Mijn excuses hiervoor.
dip schreef:Die komr er voor mijn dochter. Die zal de Simpsons een zorg zijn maar qua spelen zit het wel goed.
Rick schreef:Zelfs op Geenstijl.
Legomaster schreef:Ik kreeg deze via een Goede vriend binnen en hij zei dat de nieuws al bekend is , alleen ja het vertalen luk me niet zo goed sorry maar het gaat om het nieuws.
Helaas word de set alleen via Legoshop verkocht en Lego store.
Ik heb hier op het forum al eens iets gelezen over een reeks minifiguurtjes van The Simpsons. Daarnaast denk ik ook dat zo'n licentie behoorlijk wat geld kost, te veel om er slechts één set mee te maken.deejay schreef:Grappige set, denk dat ik hem ook wel ga halen maar 200 euro is wel wat veel vind ik. Weet iemand of er nog meer plannen zijn mbt het Simpsons thema of dat dit een eenmalige set is?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast