Update! Bol.com heeft opnieuw aanbieding. Maximaal 30% korting op LEGO (loopt tot 7 november).
Maar de korting varieert steeds dus het is niet overal 30%. Beetje jammer.
Maar een product, model nummer 8043 (een volledig bestuurbare motorized graafmachine), krijgt wel 27% korting erop. Dat maakt 'm op 116,99 Euro, de goedkoopste bedrag die we al eerder zien bij Bart Smit en Intertoys.
Sommige producten zijn iets goedkoper dan BS/IT door iets meer dan 10% korting, dus vergelijk ze goed met elkaar. Op Bart Smit zijn de webshop prijzen bijvoorbeeld nog zonder 10% korting.
(8043 is niet op hun website ivm nieuwe productie)
Echter, door problemen met 8043 hebben BS en IT winkels vrijwel geen 8043 in de schappen, zo heb ik gezien in mijn woonplaats. Er komt nieuwe versie, maar zal wellicht niet eerder komen dan begin november. De 10% actie loopt af op 1 november bij BS en 7 november bij IT. Je weet dat het erg moeilijk zal worden als je op BS / IT wil wachten. Reserveren is vrijwel niet mogelijk.
Gelukkig heeft Bol.com nog een actie die bijna afgelopen is: gratis versturen. Dat kan nog tot 27 oktober, dus morgen!
Voor je dus een kansje om mooie 8043 te kopen voor laag prijs en gratis verstuurd! Bedenk wel dat je hierbij verbeterde versie zal krijgen met nieuwe LA's en gear verbetering. Dus je zal hiermee geen problemen moeten hebben met nieuwe 8043 pakket.
Je kan dus alvast kopen voor laag prijs en dan kun je gewoon afwachten.

Ik heb dat ontdekt en dus meteen maar besteld.