papafrank schreef:Aanstaande zondag alle Lego BTW vrij.
barjos schreef:In het mailtje staat geldig van 13 t/m 19 november.
thehaarie schreef:Dat van de lego btw vrij klopt niet geld alleen voor tv's, (heb voor de vuurtempel 89,25 moeten betalen dit is toch echt incl BTW, maar wel een mooie prijs)
BramAkkermans schreef:Ik weet zeker dat ik eroverheen lees, maar het was toch tot 19 November geldig deze actie ?
Legorsk schreef:Zo zie je maar weer dat iedere vestiging van Makro een andere uitleg geeft aan de actie :Lego BTW-vrij (even naar beneden scrollen)
Er staat toch duidelijk:
BTW-KORTING op het gehele assortiment Lego en Duplo
Inclusief alle actuele folderaanbiedingen.
Exclusief Lego spellen en Lego gaming
Maximaal 5 stuks per artikel per klant
Geldig van 13 t/m 19 november.
Het maximum van 5 stuks per artikel is m.i. dan 5x dezelfde Lego-set.
Als je 10 verschillende Lego-sets koopt moet je over alle 10 korting krijgen en zo heeft de vestiging Best dat
bij mij (gelukkig) wel gedaan.
Neanderthaler schreef:Was van plan er vrijdag in mijn pauze even naar toe te rijden (makro Vianen), weet iemand wat ze qua Technic in het assortiment hebben?
Ik zoek iets met auto's ofzo. De 8081 zou heel gaaf zijn.
Er moeten 2 cadeau's gekocht worden, 1 uit naam van oma (budget +/- 20 euro) en 1 van ons zelf (budget +/- 35 euro)
Lego_pieter schreef:Bram
Als je de link volgt zie je deze afbeelding staan:
en daar staat toch echt dat het t/m 19 november geldt.
crazytaxi schreef:In de non-food folder (p.35) is de xxl-doos (nr. 5512 - 1600 stenen) in de aanbieding. Nu voor 35,69 euro (incl. btw) - 20% = 32,12 euro (incl. btw) /1600 stenen = 0,02 cent per steen.
470
Di Mei 17, 2011 15:54
krimpen aan den ijssel(bij rotterdam)
oet pekel schreef:Bij de Makro in Groningen is de 2507 Ninjago Vuurtempel 61,88€ (52 € exclusief btw).
LEgON schreef:oet pekel schreef:Bij de Makro in Groningen is de 2507 Ninjago Vuurtempel 61,88€ (52 € exclusief btw).
In Hengelo nu gezien voor ca. € 33,00 (incl. btw).
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten