stuifzand schreef:Halloooohoooo
MadFerret schreef:Gisteren bij Top1Toys Zwolle gezien:
10039 / 6074 - Legend "Black Falcon's Fortress" voor 29,99 (S@H: 49,99)
HRK schreef:Rick, Pelgrim, Bij mijn weten is de Top1Toys in Zwolle een franchiser. Top1Toys De Wit. Deze wil naast het Top1Toys assortiment wel eens wat extra's bieden.
HRK schreef:Rick, Pelgrim, Bij mijn weten is de Top1Toys in Zwolle een franchiser. Top1Toys De Wit. Deze wil naast het Top1Toys assortiment wel eens wat extra's bieden.
Rusty schreef:Ik ben er inmiddels achter waar die winkel gevonden. Hij zit in de Diezerstraat. Ze hebben een redelijk assortiment.
Rusty schreef:Blokker een eindje verderop had trouwens wel een schepbak maar die was niet interessant meer...
wandrer2 schreef:Heb de flyer binnen. Geldt niet op 2004 lego, multimedia en nog wat. Tegen inlevering van de flyer mag je 1 tas vullen. Op alles in die tas 19% korting. Ook nog een beperkte houdbaarheidsdatum (een paar dagen in september).
Stefan.
Wez schreef:Ik vanmorgen naar de meest nabije Top1toys in Groesbeek met hoop op een U.S.S. Constellation voor een zacht prijsje... Langs slinkse weg allerlei omleidingen omzeild, kom ik daar: winkel gesloten wegens inventarisatie![]()
Volgende keer eerst maar ff bellen...
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast