Aanbiedingen, folders etc. Alleen voor iedereen toegankelijke aanbiedingen van winkels, dus geen particuliere aanbiedingen.

Amazon.fr

Gebruikers-avatar
User

AppieNL

Rang

premium

premium
437

Do Jul 03, 2014 16:50

Zeist

Amazon.fr

door AppieNL » Di Dec 06, 2016 16:28

Volgens mij was amazon.fr nog niet vertegenwoordigt in de topics of ben ik zo scheel? Of kunnen we beter 1 groot Amazon topic maken?

Anyway, de Porsche staat nu op 230 euro, maar als je Prime neemt (free month trial) krijg nog eens 15% korting op die prijs en kost die 197 euro+zo'n 9 euro verzendkosten. Dus voor 206 euro (inclusief NL BTW trouwens) heb je dan een Porsche, wordt wel pas vanaf 17 december verzonden. Voor je bestelt, dus even zo'n free Prime trial nemen van een maand, Porsche bestellen en vervolgens de auto-renewal van Prime cancellen, zodat het na die free maand niet 49 euro van je credit card haalt voor een jaar abo Prime.

Andere setjes die ook Prime korting krijgen:
- Falcon (118 euro en 10% Prime korting maakt 106 euro, haalt het nog steeds niet bij de Amazon UK prijs paar weken terug, maar toch)
- BWE (20% korting met Prime, dus nu 152 euro)
- Het city park setje (60134) met 20% korting nu zo'n 18 euro (vond deze best geweldig aangezien de adviesprijs 40-45 euro is? :lol: )
En zo zijn er nog wel mat meer sets die 10-20% korting krijgen nu met Prime. Komt nog wel een beetje BTW bovenop bij de voorbeelden hierboven na de Porsche.

Voor de mensen die zoals ik geen Frans kunnen, google translate is your friend.
En ik geloof als je in Belgie woont, betaal je geen verzendkosten vanaf Amazon.fr, dus nog cheaper :)
no avatar
User

Cityman

91

Za Dec 10, 2011 19:18

Re: Amazon.fr

door Cityman » Di Dec 06, 2016 19:50

Dacht dat je alleen prime-lid kon worden als je in het 'Amazon-land' zelf woont, maar dat zal ik dan mis hebben (?).
Gebruikers-avatar
User

AppieNL

Rang

premium

premium
437

Zeist

door AppieNL » Di Dec 06, 2016 20:38

Nope. Vanuit Nederland kan ik lid worden van Prime op Amazon.de, Amazon UK en Amazon.fr en vast nog wel meer, maar dat zijn iig de 3 waarvan ik weet dat het werkt. De eerste 2 door ervaringen van andere mensen en amazon.fr dus doordat ik er nu zelf Prime lid ben voor een maandje.

Ik heb ook begrepen dat je elke 6 maanden een trial mag proberen bij dezelfde Amazon, maar pin me daar niet op vast. Ik weet ook niet zeker in hoeverre je er 1 kan hebben lopen bij UK dan DE en/of FR. Volgens mij is het wel allemaal los van elkaar qua trials. Dus als je vorige maand voor 90 euro de Falcon hebt gescoord bij UK Prime trial, zou je nu gewoon ook Prime trial moeten kunnen doen op FR.
no avatar
User

Jefftrack

127

Vr Mei 29, 2015 17:10

door Jefftrack » Do Dec 08, 2016 16:34

Wat op zich vreemd zou zijn omdat je bij alle Amazon...... inlogt met het zelfde account ??

Jeffrey
Gebruikers-avatar
User

AppieNL

Rang

premium

premium
437

Zeist

door AppieNL » Do Dec 08, 2016 17:17

Yup, maar niet elke Prime biedt exact hetzelfde of zo, maar ik heb geen idee of het werkt. Misschien mag je maar gewoon 1 Prime per half jaar proberen ongeacht regio. Misschien mag dat niet eens.

Porsche is trouwens op dit moment niet meer 15% korting met Prime. Porsche is inclusief shipping daarentegen op dit moment wel zo'n 212 euro bij Amazon UK, paar euro duurder, maar nog steeds mooie prijs.