trainspotter schreef:Hallo,
ja gewone minifigs.. en voor witte treinraampjes met holes is de 1430 leuk...
Groeten Freek
Wimpie schreef:Vandaag gekocht 2 x 3407 en 2 x 3405. Op de sticker en het schap stond
€ 3,99 (dus bij elkaar €16,--) maar ik hoefde maar €4,21 af te rekenen.
![]()
![]()
Bevat zeer leuke onderdeeltjes. (Bus is 6 studs breed)
Wat me opviel na het bouwener zitten geen extra onderdelen bij.
Fedde schreef:Herinnering aan mezelf: morgen even naar de action gaan. Je weet maar nooit ...
Rusty schreef:Fedde schreef:Herinnering aan mezelf: morgen even naar de action gaan. Je weet maar nooit ...
Tot nu toe niet veel geluk gehad met al die aanbiedingen, meestal net op of nooit gehad, maar ik ga het vandaag gewoon weer proberen...
En ik had vandaag geluk... Bij de Action in De Bilt hebben ze nog volop bussen. Ik heb er 2 van elk meegenomen. Helaas geen extra korting bij de kassa, zoals Wimpie had, maar 3,99 per bus is ook een leuke prijs voor wat er in de doos zit...
Fedde schreef:Ik ga van het weekend naar Shiedam geloof ik![]()
Bengh Zeran schreef:@javanree: ik beloof niks, maar we hebben wel een Action in de buurt zitten (meerdere zelfs). Als ik eraan denk ga ik wel even kijken voor je (en inslaan indien aanwezig).
Zeker weten of ik kom op de volgende LL meeting doe ik niet, maar hier ligt al langer iets in huis voor je, dat je vorig jaar april () bent vergeten...
...Mocht ik niet komen, dan kan ik het nog altijd opsturen.
Kom ik wel, dan neem ik mee wat ik heb voor je!
Leqa schreef:Jan-Albert, ik weet niet waar je nu woont, maar in Barneveld zit een Action.
Maar Lunteren Barneveld is niet zo ver! Toch?
Er zit overigens ook een Action in Ede en Wageningen, maar daar ben ik al geweest
mfrankena schreef:Freek,
hebben ze die aanbiedingen nog in vlaardingen en/of schiedam ???
(dat zijn namelijk de enige vestigingen in deze regio...)
jij woont er iets dichter in de buurt en is toch zonde als ik er heen rijdt voor niets
Fedde schreef:Bengh Zeran, heb je mijn PB'tje gehad ?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten