| Auteur |
Bericht |
|
dip
|
Berichttitel: Re: LEGO-Boeken Geplaatst: wo jan 30, 2013 22:16 |
|
Geregistreerd: wo nov 23, 2005 12:33 Berichten: 3756 Woonplaats: Groningen
Thema: ¿Playmobil?
|
Jep, ik vind het zeker een aanrader. Kijk even op amazon, dan kun je er wat door bladeren. Ik dacht dat ik hem al had gereviewed, maar dat blijkt het lego ideas boek te zijn 
|
|
 |
|
 |
|
workfromtheheart
|
Berichttitel: Re: LEGO-Boeken Geplaatst: wo jan 30, 2013 22:20 |
|
| Moderator |
 |
Geregistreerd: zo nov 04, 2007 21:44 Berichten: 4754 Woonplaats: Urk
Thema: City
|
|
Bedankt, 'k zat te twijfelen. Het is geen 'officieel' LEGO-boek, maar zag er wel grappig uit.
Heb ondertussen een hele stapel LEGO boeken, dus deze past er waarschijnlijk prima bij. Was al even aan het kijken om mijn Amazon-order boven de 25GBP te tillen, maar dit lijkt me een prima toevoeging.
Heb alleen dat boek met de streetart en zo, wat hierboven genoemd is, nog niet op de kop kunnen tikken...
_________________ Mijn website met de LEGO Vuurtoren. 루벤 ♥ 합기도 ▶ 정무관
|
|
 |
|
 |
|
koffiemoc
|
Berichttitel: Re: LEGO-Boeken Geplaatst: wo jan 30, 2013 23:14 |
|
Geregistreerd: zo sep 07, 2008 18:54 Berichten: 1677 Woonplaats: Zutphen
Thema: Voertuigen
|
Ja, heb ik, en vind ik een aanrader. Ik kreeg er meteen zin in om variaties te gaan bouwen op een aantal voorbeelden die zijn uitgewerkt. Het heeft wat mij betreft een mooie balans tussen kant en klare voorbeelden (in vrij grote stappen, dus veel parts/stap) en plaatjes van hoe-het-ook-kan. Het bevat kleine interviews met een aantal topbouwers, licht en speels van toon, maar wel met een aantal goeie tips erin. Net als het oude ideeënboek 6000 worden de onderwerpen aan elkaar geregen met de avontuurlijke reis van, in dit geval, Meg's sigfig. Goeie fotografie en een harde kaft doen de rest. 
_________________ 2e Wet van Hofstadter: het is altijd ingewikkelder dan je denkt, ook al hou je rekening met de 2e Wet van Hofstadter.Mocs & koffiemocs.
|
|
 |
|
 |
|
dip
|
Berichttitel: Re: LEGO-Boeken Geplaatst: do jan 31, 2013 0:08 |
|
|
Voor de rest vd mensen: Constructed Styles: LEGO® Bricks in Urban Art heb ik gekocht via amazon.de bij g-e-t-b-o-o-k-s. Hij stond als 2de hands te koop maar hij kwam in folie en ik kon niet zien dat hij ooit geopend was. - Spoiler: bekijken
- hij is nu niet beschikbaar meer, na pb van mij heeft WftH de (op dat moment) laatste gekocht
|
|
 |
|
 |
|
Barman
|
Berichttitel: Re: LEGO-Boeken Geplaatst: vr feb 01, 2013 15:04 |
|
Geregistreerd: di maart 22, 2005 23:30 Berichten: 4601 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
Thema: Technic
|
workfromtheheart schreef: dip schreef: Iemand die dit boek al heeft? Aanrader? ik heb hem ook gekocht en ook het robotje dat door het book iedere keer terug keert. Ik neem het boek mee naar de meeting. Mocht je nog twijfelen kun je het op je gemak doorbladeren. Het is zeker een aanrader en ondertussen wordt er aan deel 2 al gewerkt.
_________________ Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil! Flickr en Youtube
|
|
 |
|
 |
|
dip
|
Berichttitel: Re: LEGO-Boeken Geplaatst: di maart 26, 2013 16:40 |
|
|
deel 2 van "the lego adventure book" is ook in de maak draft 1 by megzter1, on Flickr
|
|
 |
|
 |
|
Fvddungen
|
Berichttitel: Re: LEGO-Boeken Geplaatst: di maart 26, 2013 16:59 |
|
Geregistreerd: di nov 23, 2010 17:03 Berichten: 109 Woonplaats: Hilversum
Thema: Treinen
|
|
 |
|
 |
|
Barman
|
Berichttitel: Re: LEGO-Boeken Geplaatst: do maart 28, 2013 9:45 |
|
Geregistreerd: di maart 22, 2005 23:30 Berichten: 4601 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
_________________ Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil! Flickr en Youtube
|
|
 |
|
 |
|
Bricksonwheels
|
Berichttitel: Re: LEGO-Boeken Geplaatst: wo apr 03, 2013 20:00 |
|
Geregistreerd: zo jan 06, 2008 10:19 Berichten: 1307 Woonplaats: Twente
Thema: Crossover :-)
|
Over een maand of 3 komt er ook het nieuwe boek van mike Doyle uit: http://nostarch.com/beautifullegoEen glossy tafelboek, eens wat anders. Ik sta er ook in, dat is dan ook weer leuk 
_________________ "Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once you grow up."
|
|
 |
|
 |
|
Nathanaël
|
Berichttitel: Re: LEGO-Boeken Geplaatst: ma apr 22, 2013 11:47 |
|
Geregistreerd: ma nov 03, 2003 13:50 Berichten: 83 Woonplaats: Zweden
|
|
 |
|
 |
|
Barman
|
Berichttitel: Re: LEGO-Boeken Geplaatst: ma apr 22, 2013 12:08 |
|
|
|
Ik zag het al voorbeij komen op TBB. Je had al verteld dat je hiermee bezig was. mooi dat het eerste boek een feit is. Deze en volgende boek(en) komen zeker op de plank te staan bij de andere Legoboeken. Gewoon leuk voor de heb. Wat ik ervan gezien heb ziet het er goed uit, ook nette opmaak.
|
|
 |
|
 |
|