Aanbiedingen, folders etc. Alleen voor iedereen toegankelijke aanbiedingen van winkels, dus geen particuliere aanbiedingen.

Toys R Us

no avatar
User

Aangord

Rang

premium

premium
2129

Vr Jan 31, 2014 15:39

Re: Toys R Us

door Aangord » Wo Sep 05, 2018 17:31

Ik had gewoon de beukwilg set besteld om de HP figs te krijgen. Afgelopen weekend nog wel een berg stress mijn pakket verdween van de track and trace radar... :look:

Gelukkig kwam het nog binnen en had ik wat mazzel deze keer. Maar de service van toysrus is echt ruk. Van GLS ook trouwens.

Het is dat dat speciale setje nergens anders te krijgen is anders had ik niet bij toysrus besteld.
Ook gezien de stelselmatige klachten hier altijd over toysrus.
Niet gek dat ze in USA failliet zijn. :fluiten:
Gebruikers-avatar
User

Large

Rang

premium

premium
2901

Ma Aug 01, 2011 11:46

Die Haghe

door Large » Wo Sep 05, 2018 18:03

Aangord schreef:Niet gek dat ze in USA failliet zijn. :fluiten:

Dat had wel een wat andere oorzaak...

De leveraged buyout waar ze mee opgezadeld werd bleek fataal. Het merk is heel sterk dus ze zouden online nog wel wat moeten kunnen. Service kan beter dat is zeker waar.
"Duizend bommen en granaten..!"
-Kapitein Haddock

https://instagram.com/largebricks/
Gebruikers-avatar
User

stuifzand

Rang

Ambassador/Admin

Ambassador/Admin
25836

Ma Jan 27, 2003 19:04

Meijel

door stuifzand » Wo Sep 05, 2018 19:43

merman schreef:Het is de vorige keer goed gegaan hoor. Het probleem ligt bij deze exclusiviteit. Waarom gaat Lego daar nog in mee?

Omdat klanten er massal in meegaan.
Gebruikers-avatar
User

dip

Rang

premium

premium
5616

Wo Nov 23, 2005 11:33

Groningen

door dip » Di Sep 11, 2018 10:23

En ja hoor, de exclusive ninjago minifigs bij besteding van €40.

Waarom sta ik eigenlijk nog voor hun nieuwsbrief ingeschreven...
Gebruikers-avatar
User

darksider

1014

Zo Jun 14, 2009 20:21

Leiden

door darksider » Ma Okt 01, 2018 9:58

Pfff mijn TRU Nederland Bricktober avonturen zijn weer voorbij, gelukkig.
Ik was deze keer met name geinteresseerd in de Ninjago figuurtjes en in de Marvel figuurtjes.

Dus 10 september deed ik een bestelling om de Ninjago figuurtjes te ontvangen. Leek allemaal goed te zijn gegaan, totdat ik het pakket ontving. Geen Ninjago figuurtjes. Na bellen bleek dat de fout 'bij mij' lag: ik had de figuurtjes zelf aan mijn bestelling moeten toevoegen (met een webwinkel-waarde van €999). :? *zucht*
Gelukkig waren deze Ninjago figuurtjes niet zo populair, dus heb ik het pakket weer terug gestuurd naar TRU, en en nieuwe bestelling gedaan, nu met Ninjago figuurtjes. Deze kwam zonder verdere problemen gelukkig gewoon aan.

Daarna op 17 september een bestelling gedaan voor de Marvel figuurtjes. Bestelling goedgekeurd, en ik kreeg al snel de track&trace code van GLS. Echter... Na een week bleek het pakklet nog altijd niet te zijn overhandigd aan GLS. Ook na drie keer bellen naar de klantenservice kon niemand me vertellen waar het pakket nou eigenlijk was.
Tenslotte, eindelijk op 26 september bleek er beweging te zijn in het pakket. En afgelopen vrijdag mocht ik eindelijk het pakket ontvangen... Alsof er een stoomwals overheen had gereden. Verkreukeld als een oude krant, en een hele hoek van de omdoos was dichtgeplakt met GLS tape. De doos van de set die ik had besteld (70914: Bane Toxic Truck Attack) was ook voor een kwart verkreukeld. Gelukkig was het belangrijkste (en inmiddels meest waardevolle) deel van de bestelling nog wel ongeschonden: de Marvel figuurtjes. :notimpressed:
Geen wonder dat TRU's de wereld over failliet gaan, met dergelijke slechte service. Nou ja, ik heb de figuurtjes die ik wilde, en daar ging het uiteindelijk om.
This day started out SNAFU, but then my machine went all TARFUN. The place was totally FUBAR after that.
no avatar
User

Aangord

Rang

premium

premium
2129

Vr Jan 31, 2014 15:39

door Aangord » Ma Okt 01, 2018 14:52

En de rest van het jaar kopen we er niks meer :r
Gebruikers-avatar
User

Roger_R

38

Vr Okt 26, 2018 7:57

Den helder / Kampen

door Roger_R » Di Nov 13, 2018 11:49

LEGO Classic 10717 ( 1500 steentjes ) @ 41,93 incl. verzenden.

( Max. 1 per klant )
Vorige