De film moet ik binnenkort maar eens gaan bekijken in de bioscoop, maar de soundtrack klinkt i.i.g. veelbelovend:
_________________ Just the other night I was aimlessly surfing the Internet and now here I am on the most fantastic LEGO-forum in the world having chats with you fine people.
eti
Berichttitel: Re: Muziek: waar luister je nu naar? Deel 4
Geplaatst: ma dec 10, 2012 0:38
Geregistreerd: ma dec 25, 2006 15:27 Berichten: 6617 Woonplaats: Soesterberg
Thema: Zwembad
Telemachus schreef:
Het lijkt net of het liedje over Eti gaat: Eti I.O.U
Haha! Zo had ik het nog nooit gehoord... ze sommen idd de klinkers van het alfabet op. I.O.U. betekent natuurlijk wel 'I owe you'. Al is het sowieso kul om bij die ouwe discoplaatjes op de tekst te gaan letten, eigenlijk.
Jimi Hendrix! Van ver voor mijn tijd, maar blijft de beste in mijn ogen.
Overigens wel erg leuk om te zien wat alle verschillende muziek keuzes hier zijn. En een hoop kan ik me ook erg goed in vinden.
WvdP
Geplaatst: zo dec 30, 2012 10:27
Site Admin
Geregistreerd: wo dec 26, 2007 22:58 Berichten: 7529 Woonplaats: nabij Leiden
Thema: Creator+Modular
Zojuist Radio2 opgezet en die blijft de rest van de dag aanstaan
_________________ If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through. (Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett)
mcdenbesten
Geplaatst: zo dec 30, 2012 17:52
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 0:02 Berichten: 895 Woonplaats: Sliedrecht
Thema: Castle/Pirates
Needtobreathe nog steeds een van mijn favorieten.
_________________ Er is een tijd om af te breken en een tijd om op te bouwen. - Ecclesiastes MOCs
legomannetje
Hier staat de laatste aflevering van Dara O'Briains Science Club op, en deze gaat over muziek. Aanrader als het op nederlandse tv voorbij komt. Mijn favoriete zender draaide afgelopen zaterdag spontaan 3 uur lang Prince. Geweldig! Van 'When you were mine' tot 'Sexy MF', wat een variatie. En wanneer was Erotic City voor het laatst op de radio?
_________________ Het belang van onderschriften in de hedendaagse cultuur wordt hevig overschat.
eti
Geplaatst: vr jan 04, 2013 0:01
Ik heb nooit zo'n klik gehad met die Prince. Af en toe een leuk liedje in de jaren 80, maar over het algemeen vond ik het nogal vervelend, en vanaf rond 1990 was het helemaal over voor mij. Ik vond (en vind) het ook altijd een naar mannetje, eerst met z'n supermachoseksshows, nu als Jehova's getuige (of ander hallelujatype) die z'n oude nummers wel zingt maar dan in gekuiste versie.
Waarmee ik niet wil zeggen dat 't geen goeie muzikant is. Volgens mij is ie juist erg goed, maar maakt ie toch dingen die ik om de een of andere reden niet wil horen.
Geplaatst: zo jan 06, 2013 2:04
Geregistreerd: zo jun 17, 2012 19:23 Berichten: 109 Woonplaats: Roosendaal
Thema: technics, trein
net een cd-tje van the doors zitten luisteren! L.A. Women. Wat blijft dat toch heerlijke muziek...
Nu tijdens het sorteren van de lego een concert van Fatboy slim aanstaan met een Duvel biertje erbij
stuifzand
Geplaatst: zo jan 06, 2013 14:13
Ambassador/Admin
Geregistreerd: ma jan 27, 2003 20:04 Berichten: 20132 Woonplaats: Meijel
Thema: Castle
eti schreef:
Ik heb nooit zo'n klik gehad met die Prince. Af en toe een leuk liedje in de jaren 80, maar over het algemeen vond ik het nogal vervelend, en vanaf rond 1990 was het helemaal over voor mij. Ik vond (en vind) het ook altijd een naar mannetje, eerst met z'n supermachoseksshows, nu als Jehova's getuige (of ander hallelujatype) die z'n oude nummers wel zingt maar dan in gekuiste versie.
Waarmee ik niet wil zeggen dat 't geen goeie muzikant is. Volgens mij is ie juist erg goed, maar maakt ie toch dingen die ik om de een of andere reden niet wil horen.
Ik heb 'm een keer live gezien (begin jaren 90). Dat kan ik iedereen aanraden. Het voelde als god himself opkwam bij wijze van spreken.
_________________ -piep-
Duq
Ik heb hem eind jaren '80 twee keer gezien, Sign of the times en Lovesexy tour. Absoluut geweldige shows. Geen idee hoe hij tegenwoordig is nu hij 50+ is. Z'n concert een paar jaar terug hier in Dublin werd afgezegd...
_________________ Het belang van onderschriften in de hedendaagse cultuur wordt hevig overschat.
french83
Geplaatst: zo jan 06, 2013 23:05
Geregistreerd: zo jun 17, 2012 19:23 Berichten: 109 Woonplaats: Roosendaal
Thema: technics, trein
Duq schreef:
Ik heb hem eind jaren '80 twee keer gezien, Sign of the times en Lovesexy tour. Absoluut geweldige shows. Geen idee hoe hij tegenwoordig is nu hij 50+ is. Z'n concert een paar jaar terug hier in Dublin werd afgezegd...
Hulde, john cleese en co zijn helden. the lumberjack song is ook top!
Bricknook
Geplaatst: di jan 08, 2013 20:03
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 18:56 Berichten: 2509 Woonplaats: Nuenen
Thema: Town & City
Het kuikentje Piep. Het is niet mijn gewoontje om irritante video's te plaatsen, maar deze wilde ik de lolbroeken hier niet onthouden. Als hij voortijdig irritant wordt (en die kans is zeer aanwezig ), scroll dan naar de laatste 20 seconden.
_________________ Geschiedenis is de versie van het verleden, waarover men heeft besloten het eens te zijn. (Napoleon Bonaparte)
LegoMathijs
Geplaatst: di jan 08, 2013 23:31
Thema: Allround
Geplaatst: do jan 10, 2013 21:40
Geregistreerd: ma jan 31, 2011 20:01 Berichten: 284 Woonplaats: Sevenum
@ Eti, Leaves eyes is een van de grootste gothic metalbands binnen europa ( bah, ik h**t gothic metal ), manlief van deze noorse schone (Liv Kristine) heeft nog een ander bandje genaamd Atrocity, totaal andere koek, extreem heavy stuff vooral populair bij onze zuiderburen waar met name de twee Werk 80 albums(twee albums gevuld met covers van bekende jaren tachtig popliedjes gestoken in een heftig jasje) het goed doen....
Oh ja ik luister momenteel veel naar Dark Tranquillity ben na de top 2000 ( yes, Slayer op 199 ) wel weer toe aan heftiger werk
JunkstyleGio
Eigenlijk niet mijn smaak qua muziek, maar als hij live bij je op het werk komt optreden is het toch wel gaaf. In december 2006 was dat de eerste keer, en vanavond was Ali B weer te gast met een optreden. De filmpjes van vanavond staan nog niet op youtube, dus maar even een filmpje van het optreden uit 2006. Ali kon het optreden uit 2006 nog herinneren en nodigde Gert van A nu ook weer uit voor een duet.
_________________ Kind 1: "Kijk een goederentrein" Kind 2: "Nee, joh, dat heet een betere trein"
eti
Geplaatst: vr jan 11, 2013 22:59
Had ie z'n liefje bij zich, of waren dat toch alleen maar boze roddels?
Geplaatst: vr jan 18, 2013 16:07
Geregistreerd: di feb 05, 2008 9:57 Berichten: 3289 Woonplaats: Bristol, Engeland
Thema: Ben10
Het artikel heeft het over commerciële websites, en er wordt zelfs specifiek gesproken over een vergoeding in verhouding tot de omzet die een website maakt, dat lijkt me bij Lowlug niet het geval: hier wordt geen omzet gemaakt, en de mensen die deze filmpjes op het forum plaatsen zijn particulieren die dit niet doen om iets te promoten of ergens voor te adverteren.
_________________ Tussen de invasies en het achterna zitten van bolletjes wol, bouw ik ook wel eens MOCs.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum