premium
3128
Do Nov 30, 2006 16:18
Hardenberg - the place to be ;)
LegoRK schreef:Ik mis wel raampjes en schietgaten in de muren.
thomassio schreef:Mooi kasteel. Het enige wat ik mis zijn ramen.
aawsum schreef: Laat ik het anders verwoorden, ik heb zelf wel eens een gebouw gemaakt met een hele inrichting. Het dak kon er af maar dat bleek best een klus. Ik heb het toen vervolgens iets herbouwd zodat er een soort half dak op lag en je ook naar binnen kon kijken.
Je kan het op deze manier wel demonstreren, maar ik denk dat het mooier staat als een bezoeker gelijk een stukje binnenkant ziet en denkt he, daar wil ik meer van zien.
Enne, dit is geen kritiek maar meer iets dat ik zelf ooit geleerd heb.
premium
3128
Do Nov 30, 2006 16:18
Hardenberg - the place to be ;)
TAFOL schreef:aawsum schreef: Laat ik het anders verwoorden, ik heb zelf wel eens een gebouw gemaakt met een hele inrichting. Het dak kon er af maar dat bleek best een klus. Ik heb het toen vervolgens iets herbouwd zodat er een soort half dak op lag en je ook naar binnen kon kijken.
Je kan het op deze manier wel demonstreren, maar ik denk dat het mooier staat als een bezoeker gelijk een stukje binnenkant ziet en denkt he, daar wil ik meer van zien.
Enne, dit is geen kritiek maar meer iets dat ik zelf ooit geleerd heb.
Was dit toevallig de koeienstal/carousel met flippers als dak? Of was dit een andere MOC?
Ik wil bezoekers natuurlijk een blik op het interieur van mijn kasteel niet ontnemen. Daarom ben ik van plan om tijdens LEGO World de 32x32 plaat eraf te laten en misschien af en toe het voorste gedeelte met de ophaalbrug weg te halen, zodat bezoekers de kans krijgen ook van de binnenkant te kunnen genieten.
Ik heb momenteel geen idee hoe ik dit op een andere manier kan doen. Heb jij wel oplossingen hiervoor, behalve het halve dak van het kasteel slopen?
rob schreef:Ik heb nog een heleboel burp’s en ook lurp’s liggen in DBG.
Stuur mij maar een berichtje als je interesse hebt.
swandutchman schreef:Misschien kan je ook eens kijken naar de oude dark gray burps. Er ligt me iets van bij dat deze wat goedkoper zijn, maar je hebt dan natuurlijk wel kleurverschil. Persoonlijk vind ik dat juist een pluspunt wanneer het gaat om natuurlijke rotsen.
Aurum schreef:Hoeveel goudstaaf-tegeltjes zitten er in verwerkt?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten