Over Ebay, over Bricklink, over Marktplaats enz. Géén advertenties.

Bricklink

no avatar
User

ovlov

Rang

Nieuw

Nieuw
17

Wo Jul 01, 2015 21:17

Re: Bricklink

door ovlov » Za Feb 24, 2018 0:10

Daar ben ik het niet voor 100% maar voor 1000% mee eens!
Gebruikers-avatar
User

sparhawk

Rang

premium

premium
747

Zo Jan 09, 2005 19:14

Coevorden

door sparhawk » Za Feb 24, 2018 0:32

Dat is ook mijn mening, maar ik denk dat als ik het aan bricklink had voorgelegd, ik weinig kans had gemaakt, omdat het in de store policies staat.. Dus vandaar dat ik mij erbij neergelegd heb. Maar een volgende keer informeer ik wel eerst even wat ik krijg en geef ik duidelijk aan dat ik hebben wil wat ik bestel...
Gebruikers-avatar
User

MOCkingBird

Rang

premium

premium
5342

Vr Nov 07, 2003 15:01

Oss

Re: Bricklink paypal onsite

door MOCkingBird » Za Feb 24, 2018 22:57

MOCkingBird schreef:Gebruiken jullie 'paypal onsite'. Zijn er nadelen aan? Hoe verwerk je dat in je invoice?

Nou Bricklink is weer eens bezig een verandering door de strot te douwen.
Het paypal onsite is veranderd. En het is niet helemaal duidelijk wat die verandering nou precies is. En wat erger is, ze willen de gewone paypal afschaffen.

Blijkbaar is daar 2 weken geleden een melding/aankondiging van geweest. Maar het forum op bricklink is zo onleesbaar, die melding had ik dus gemist.
Wil je een bijdrage leveren aan de brickbieb, stuur dan even een pb'tje
Bricklink Mockingbird's Nest Egg
no avatar
User

perrush

Rang

premium

premium
296

Za Jan 24, 2015 13:29

door perrush » Zo Feb 25, 2018 9:51

is er eigenlijk een verschil tussen paypal en paypal on site. Ik heb me al afgevraagd waarom die 2 naast elkaar bestaan.
Gebruikers-avatar
User

Night Creeper

Rang

premium

premium
1976

Vr Sep 14, 2007 20:36

Ochten

door Night Creeper » Zo Feb 25, 2018 10:22

PayPal Onsite is geïntroduceerd vanwege de Instant Checkout, waarmee er een Pay knop verschijnt.

Bij de offsite PayPal logt de gebruiker in op de PayPal website of app en doet zelf handmatig de betaling.
Niet iedereen klikt zomaar op een 'Pay' knop of op een 'Pay with this link' link in een email.
BrickLink store: Brickwilbo
Brickshelf
Gebruikers-avatar
User

Brick Rebel

Rang

premium

premium
502

Zo Mrt 06, 2016 21:41

Utrecht

door Brick Rebel » Vr Apr 20, 2018 10:31

Bricklink heeft weer iets nieuws bedacht; alle verkopers wordt gevraagd om PayPal for Marketplace aan te zetten :notimpressed:
Dit is een service van PayPal waarme een platform (zoals Bricklink) de gebruikers (verkopers) automatisch een fee kan laten afdragen voor elke transactie. Mogelijk wil BL hiermee af van de verzamelfacturen (denk ik).
Ik zie echter voor mezelf als kleine BL-verkoper geen reden om hier meteen aan mee te doen. Ook omdat ik de Instant Checkout optie nog niet gebruik in mijn Store. Misschien ouderwets, maar ik heb toch liever zelf de controle.
Op het moment heb ik als betaalmethoden PayPal Onsite en IBAN aan staan. Ik denk erover om PayPal offsite toe te voegen om zodat ik de Marketplace optie kan omzeilen :look:

Op het BL forum schrijft gebruiker chetzler het volgende:
Just to clarify this a bit: it is currently still possible to utilize instant
checkout AND reject the marketplace switch. I have had orders placed this way
and I just checked out a store that offers IC and PayPal offsite: I can select
PayPal (offsite) as a method and still see the "instant invoice" option available.
The latest official BL email said that PayPal offsite is being retained as a
paymnet method, ergo, PayPal onsite (or Marketplace) is not necessary to utilize
IC. The only thing that onsite/marketplace does is allow instant payment
(not instant checkout). Perhaps someone can tell me I'm wrong?

BrickLink administration really seems to want to force us to Marketplace: the
"Action Required" banners and comments from staff seem designed to make us think
that things in our stores will grind to a halt if we do not accept the Marketplace
agreement. The truth appears to be that action is only required if you want
to retain the ability to receive instant payments. This is a convenience, to
be sure, but I'm not willing to accept that convenience in exchange for a
loss of control over my income--at least not without a few detailed guarantees
spelled out first.

I encourage other sellers to eschew marketplace for a while (at least until we
are provided with more detailed information) and see how things work once the
adaptive/onsite option is removed. When the deadline rolls around, my only too
payment options will likely be plain PayPal and cash, and I'm OK with that.

Heeft iemand van jullie al ervaringen met het PayPal for Marketplace systeem?
Gebruikers-avatar
User

MOCkingBird

Rang

premium

premium
5342

Oss

door MOCkingBird » Vr Apr 20, 2018 18:05

Ik gebruik al de hele tijd alleen 'paypal offsite' oftewel de ouderwetse paypal betaal methode (waar je moet inloggen bij paypal en daar een betaling doen).
Net toen ik er over begon te denken om 'onsite paypal' te gaan gebruiken, kwam die aankondiging dat ze naar 'for marketplace' gingen. Dus nog maar niet gedaan. Het vervelende was dat ze in die aankondinging ook zeiden dat ze van de 'offsite' af wilden. Daar hebben ze nog steeds niets meer over gezegd.

Waarschijnlijk is het allemaal tamelijk onschuldig kwa toestemmingen, maar omdat bricklink er niet meer uitleg over geeft, blijft de verandering tamelijk onduidelijk.

edit: volgens mij heb ik geen e-mail van bricklink gehad (misschien alleen naar 'onsite' gebruikers gestuurd?)
Gebruikers-avatar
User

Night Creeper

Rang

premium

premium
1976

Ochten

door Night Creeper » Vr Apr 20, 2018 18:21

Bricklinks Admin Russell schreef dat PayPal Offsite niet verdwijnt:
https://www.bricklink.com/message.asp?ID=1085718
Brickshelf
Gebruikers-avatar
User

Brick Rebel

Rang

premium

premium
502

Utrecht

door Brick Rebel » Ma Apr 23, 2018 13:59

MOCkingBird schreef:Waarschijnlijk is het allemaal tamelijk onschuldig kwa toestemmingen, maar omdat bricklink er niet meer uitleg over geeft, blijft de verandering tamelijk onduidelijk.

Juist. Dus ik wil eerst wel/zekerheid/bevestiging voordat ik over zou stappen naar Marketplace...

BL user Proprietor zegt het volgende:
Might be a coincidence, but I notice an uptick in sales once I enabled IC and
on-site payments. That might mean that if you opt out of PPMP, you might be penalized in searches
in favor of stores that accept it.

Ik hoop niet dat dit zo is. Je kunt nu namelijk al bij het zoeken naar een item de optie "Instant Checkout Only" aanzetten, waarmee alle Stores die dat niet aan hebben staan (zoals de mijne) al uit de zoekopdracht gefilterd worden. :? Als daar ook nog een 'Marketplace' filter bij zou komen, ben je als kleine Store misschien bijna helemaal niet vindbaar :(

Night Creeper schreef:Bricklinks Admin Russell schreef dat PayPal Offsite niet verdwijnt

Dat is mooi, dan ga ik die optie ook toevoegen. Mocht de OnSite optie dan helemaal verdwijnen, kunnen mensen in ieder geval nog Offsite betalen.
Gebruikers-avatar
User

Snoopy1975

Rang

premium

premium
330

Za Dec 29, 2007 9:32

Brunssum

door Snoopy1975 » Di Apr 24, 2018 19:57

Ondanks dat het voor mij totaal onduidelijk was wat nu verschil tussen PayPal en PayPal Marketplace is. ben ik toch overgestapt. Tot nu toe merk ik geen verschil.
Gebruikers-avatar
User

MOCkingBird

Rang

premium

premium
5342

Oss

door MOCkingBird » Do Mei 03, 2018 8:32

Er staat nu wat meer uitleg op bricklink forum over 'pp voor marketplace'.
En opmerkelijk: de oude 'onsite paypal' blijft voorlopig toch nog beschikbaar voor diegenen die niet geswitched zijn. Maar als je al geswitched bent of onsite hebt uitgeschakeld, kun je niet meer de oude onsite kiezen (niet zelf geprobeerd, maar dat lijkt zo uit de commentaren).

Instant checkout is alleen beschikbaar voor 'marketplace'.

Offsite paypal blijft beschikbaar.
Gebruikers-avatar
User

Night Creeper

Rang

premium

premium
1976

Ochten

door Night Creeper » Do Mei 03, 2018 8:55

Als je niet geswitched bent na 30 juni is je winkel geen Instant Checkout meer en verschijn je niet meer in de Instant Checkout zoekresultaten.

Eigenlijk is er dan niets aan de hand.
Brickshelf
Gebruikers-avatar
User

Brick Rebel

Rang

premium

premium
502

Utrecht

door Brick Rebel » Do Mei 03, 2018 22:26

Night Creeper schreef:Eigenlijk is er dan niets aan de hand.

Mooi! 8-) :duim:
no avatar
User

ovlov

Rang

Nieuw

Nieuw
17

door ovlov » Zo Mei 13, 2018 8:10

Ik ben benieuwd naar jullie mening. Ik ben verbaasd over de scheve voorwaarden van een Bricklink winkel. In de voorwaarden staat het volgende:

Additional cost
XXX does not charge a packing and handling fee. We will only add additional cost for some payment options.
Bank transfer within Europe is generally free of charge, outside Europe we have to charge €25 (only use OUR/our cost or SHA/shared cost).
Paypal is an expensive option and we have to charge a fee which depends on the country from which the payment is made. For most countries in Europe the fee is 3.4% and for most countries outside Europe it is 5.2%. For payments from the United States and Canada there is a 3.9% fee. For payments from Russia, Turkey, Croatia, Ukraine and Switzerland the fee is 4.7%.

Als ik dan verder naar onder scroll in de voorwaarden kom ik deze tabel tegen:
Afbeelding

In mijn optiek zou je als er geen verpakkings- en handelingskosten worden berekend toch 6,50 en aangetekend maximaal 8,15 betalen.
Bij 2-4 kg zijn de verpakkings- en handelingskosten dan 2,-
Bij 4-6 kg zijn de verpakkings- en handelingskosten dan 2,50
Bij 6-8 kg zijn de verpakkings- en handelingskosten dan 3,-
Bij 8-10 kg zijn de verpakkings- en handelingskosten dan 3,50

Ik heb de verkoper hier op aangesproken en ik zou gek genoeg pas de eerste zijn die hier bezwaar om maakte. Dit klopt toch gewoon van geen meter of ben ik nu gek?
Gebruikers-avatar
User

Peet

Rang

premium

premium
271

Zo Nov 22, 2015 10:59

door Peet » Zo Mei 13, 2018 9:02

Aan de andere kant, zijn brievenbus post is erg gunstig.
Een postzegel van 75 cent is ook "scheef" dat is toch echt al een tijdje 83 cent.
En waarom elke extra postzegel dan 50 cent is...

De kans is groter dan mensen iets van onder de 300 gram kopen dan 8kg.. :wink:

Vaak vergeten mensen deze lijsten bij te werken en krijg je wel de juiste prijs bij het daadwerkelijk bestellen.
Nulla tenaci invia est via (Voor de volhouder is geen weg onbegaanbaar)
Gebruikers-avatar
User

Night Creeper

Rang

premium

premium
1976

Ochten

door Night Creeper » Zo Mei 13, 2018 9:11

Het gedeelte over de % PayPal kosten is niet relevant, maar wel verwarrend, net als deze tabel.

Er staat niet bij welke vervoerder er gebruikt wordt, dus kan hij aan verzendkosten bereken wat hij wil.
Je kan het niet controleren.
Waarschijnlijk zijn er prijsafspraken gemaakt met een vervoerder.

De verzendkosten worden bepaald aan de hand van het gewicht en niet door packing of handlingkosten. Dat is de verklaring voor het prijsverschil.
Brickshelf
Gebruikers-avatar
User

MOCkingBird

Rang

premium

premium
5342

Oss

door MOCkingBird » Zo Mei 13, 2018 9:20

Is het een verkoper in Nederland?
De tabel klopt niet voor postnl 2018 (niet alleen de prijzen maar ook de zones), maar zou best voor een andere bezorgdienst kunnen kloppen.

Als je in de voorwaarden al dingen vindt waar je het niet mee eens bent, dan moet je niet in die winkel kopen. Natuurlijk kun je het navragen bij de verkoper, maar dat wil niet zeggen dat de verkoper ook iets moet veranderen.

Ik vind vooral die 25 euro voor betalingen uit het buitenland (buiten europa) nogal schokkend. Dat is bij knab geloof ik.

De paypal fees kloppen wel (de 35 cent per betaling staan er niet eens bij).
Gebruikers-avatar
User

Night Creeper

Rang

premium

premium
1976

Ochten

door Night Creeper » Zo Mei 13, 2018 9:31

Linksboven in de tabel staat Bricks2Play.
Brickshelf
Gebruikers-avatar
User

MOCkingBird

Rang

premium

premium
5342

Oss

door MOCkingBird » Zo Mei 13, 2018 9:50

Ja dat is misschien niet zo netjes dat de naam hier vermeld staat.

Even op bricklink gekeken.
De tabel is uit 2013 (staat er boven). En in voorwaarden daarboven staat dat ze meestal met postnl versturen. Maar de tabel (en mogelijk de voorwaarden ook) is dus waarschijnlijk niet meer geldig. Dat is wel slordig.
no avatar
User

ovlov

Rang

Nieuw

Nieuw
17

door ovlov » Zo Mei 13, 2018 18:51

Ik heb 3x gecheckt of alle namen maar helaas stond er toch nog 1x de naam in :censuur:...mijn fout.

Het betreft dus een winkel uit Nederland die doet verzenden via PostNL. Over de winkel zelf ben ik zeker tevreden alleen vind ik de voorwaarden krom.
Gebruikers-avatar
User

Boindil

Rang

premium

premium
459

Do Okt 05, 2017 17:30

door Boindil » Wo Mei 16, 2018 14:44

Ik heb vandaag een bestelling van BL binnengekregen met nogal wat nieuwe Trans Clear erbij. Nu lijken ze niet allemaal exact dezelfde kleur te hebben. Sommige zijn wat gelig van kleur. Is dit normaal of zijn het dan gewoon geen nieuwe blokjes? Het is ook bij verschillende soort blokjes.
Don't take life too seriously. You`ll never outlive it.
Flickr
Gebruikers-avatar
User

sanderkoenen

Rang

premium

premium
3356

Wo Nov 25, 2015 21:17

Hoorn

door sanderkoenen » Wo Mei 16, 2018 14:50

Trans Clear kan inderdaad verkleuren naar lichtgeel.
Ik heb laatst mijn 1x1 & 1x2 tiles bekeken en die hadden toch een beetje een gele tint. :(
Gebruikers-avatar
User

Boindil

Rang

premium

premium
459

door Boindil » Wo Mei 16, 2018 15:01

Ook al ik ze als nieuwe bestel?
Flickr
Gebruikers-avatar
User

MOCkingBird

Rang

premium

premium
5342

Oss

door MOCkingBird » Wo Mei 16, 2018 15:33

We hebben bij de lugbulk ook gehad dat er nieuwe trans-clear onderdelen wat gelig waren. Dus dat kan inderdaad voorkomen bij nieuwe onderdelen direkt afkomstig van lego.
Gebruikers-avatar
User

Boindil

Rang

premium

premium
459

door Boindil » Wo Mei 16, 2018 15:37

Ah ok. Dan gaan we daar niet moeilijk over doen :lol: .
Flickr
Gebruikers-avatar
User

Snoopy1975

Rang

premium

premium
330

Brunssum

door Snoopy1975 » Vr Mei 18, 2018 16:00

Vandaag heb ik in mijn eigen winkel ook 46x trans clear tile 1x1 aan getroffen die vergeeld waren.

Heb ze maak flink afgeprijs, maar voor de volle prijs had ik ze nooit verstuurd. Nu wachten of iemand ze nog wilt hebben.
Gebruikers-avatar
User

swandutchman

Rang

premium

premium
622

Do Feb 12, 2015 9:21

door swandutchman » Ma Mei 28, 2018 14:25

Bij Bricks & Pieces heb ik een handvol nieuwe trans- dark blue plaatjes gekocht. Deze heb ik eens naast de plaatjes gelegd die ik al had en toen merkte ik op dat de nieuwe plaatjes wat groeniger waren dan de oude plaatjes. Wellicht zijn ze ook wat vergeeld of is het simpelweg variatie in productie. Ik zit er niet zo mee, een beetje kleurverschil vind ik juist spannend.
Gebruikers-avatar
User

Snoopy1975

Rang

premium

premium
330

Brunssum

door Snoopy1975 » Di Sep 04, 2018 18:46

Afgelopen week kreeg ik voor het eerst een envelop van een klant retour. Volgens de postNL sticker zou het adres ongeldig/incompleet zijn. Het adres klopt volledig met het adres wat door de klant is opgegeven. Ik heb de klant hierover geïnformeerd. In eerste instantie zonder foto van de envelop, na dat hij om bewijs had gevraagd heb ik hem de foto door gestuurd.

De envelop was inmiddels al 3 maanden onder weg :( de klant had zich nog niet gemeld). Na dat ik de foto had gestuurd heb ik nog geen reactie ontvangen.

Heb het adres inmiddels in google maps gegooid het adres lijkt inderdaad niet te bestaan. ter aanvulling het adres stond eerst in het russisch geschreven heb toen de klant gemaild voor een "leesbaar adres" (betrof trouwens een bestelling via BrickOwl)

Heeft iemand dit ook al eens mee gemaakt, zo ja hou zijn jullie hiermee omgegaan ?
Gebruikers-avatar
User

sparhawk

Rang

premium

premium
747

Zo Jan 09, 2005 19:14

Coevorden

door sparhawk » Di Sep 04, 2018 21:07

Ik heb het nog nooit eerder meegemaakt, maar ik zou zeggen, overleg of de koper de Lego nog hebben wil (hij heeft 3 maand niks van zich laten horen, dus haast heeft hij in ieder geval niet). Is het antwoord ja, dan mag hij nogmaals porto kosten betalen, het is zijn fout dat het niet aangekomen is. Zo niet, dan kun je voorstellen het geld van de Lego terug te geven, minus de gemaakte porto kosten voor de mislukte verzending...
Lijkt mij een redelijke oplossing.. Maar zorg er wel voor dat je alles goed bewaard mbt. deze transactie, voor het geval de koper in de toekomst toch moeilijk gaat doen...
Gebruikers-avatar
User

Peet

Rang

premium

premium
271

Zo Nov 22, 2015 10:59

door Peet » Di Sep 04, 2018 21:21

Tja... een Nederlandse verkoper die een Russisch adres niet kan lezen en een Russisch postbode die die rare Europese tekens niet snapt... :lol:
Misschien bij een eventuele 2de poging dat Russische adres er gewoon bij zetten?

Verder ben ik het met Sparhawk eens.
Nulla tenaci invia est via (Voor de volhouder is geen weg onbegaanbaar)
Gebruikers-avatar
User

legopapa

Rang

premium

premium
2643

Za Jun 26, 2004 10:57

Almere

door legopapa » Di Sep 04, 2018 22:38

Bij dat soort "onleesbare" adressen print ik altijd de order en plak ik het adres direct op het pakket of de envelop. Wij sturen regelmatig naar Azie en dan is het gewoon simpel om het adres (in 2 schrijfwijzes) te printen. Tot op heden nog geen problemen mee gehad.
Gebruikers-avatar
User

aawsum

Rang

premium

premium
3902

Ma Jan 08, 2007 21:14

Groene hart

door aawsum » Do Sep 06, 2018 20:31

Leuk die announcement van Bricklink, waar dus eigenlijk niks in staat. Het is meer een teaser. Wel een beetje jammer dat iedereen nu de site bezoekt en deze daarmee heel erg traag is geworden :notimpressed:

Dit is overigens de hele announcement, met dat er 12 september meer volgt.
Collaboration with the LEGO Group
Introducing the AFOL Designer Program
Today is such an exciting day at the BrickLink office because we finally get to reveal a very special collaboration with none other than the LEGO Group. We’ve been bursting at the seams because of how long we’ve had to keep this program a secret! Now that we’ve all had a minute to scream and catch our breaths, let’s get into the details.  

What is the AFOL Designer Program?
This program celebrates creativity by realizing unique AFOL designs with truly original themes. What better timing than to kick it off in the year of the 60th anniversary of the LEGO brick? For a limited time, BrickLink will be hosting the AFOL Designer Program. We are honored to help highlight your creativity and help make your designs a reality. 
Gebruikers-avatar
User

SamtheChemist

Rang

premium

premium
461

Wo Okt 19, 2016 12:13

Kampen

door SamtheChemist » Vr Sep 07, 2018 7:05

Ja is een nietszeggende mededeling maar ben wel benieuwd wat het in gaat houden
Gebruikers-avatar
User

sanderkoenen

Rang

premium

premium
3356

Hoorn

door sanderkoenen » Do Sep 13, 2018 7:07

Er is nu meer bekend over AFOL Design Program.
Je kan iets bouwen in de Studio 2.0 en dit indienen tussen 18 September en 18 November.
Het bouwwerk kan dan het 60 jarig jubileum setje worden.
Gebruikers-avatar
User

MOCkingBird

Rang

premium

premium
5342

Oss

door MOCkingBird » Do Sep 13, 2018 10:35

De FAQ over dit AFOL design programma staan hier

Mocht je MOC gekozen worden en genoeg pre-orders halen, dan krijg je 10% van de totale verkoop (van bricklink)
Will designers get paid?
Yes. For selected and crowdfunded models, designers will receive 10% of the total sales value of all sets sold.

Mocht je MOC gekozen worden en genoeg pre-orders halen, dan moet je jouw rechten voor een bepaalde periode afstaan. Voor niet gekozen MOCs blijven de rechten bij de originele ontwerper.
Does BrickLink or the LEGO Group own any of my designs if I enter the contest?
For winning models, designers must give the LEGO Group exclusive use of the rights for the duration of the program plus up to 3 years. After that point, all restrictions will be lifted and the design rights will be restored to the original designer. For designs that are not chosen, rights will remain with the original designer.

De gekozen sets worden alleen door bricklink verkocht in een aparte bricklink winkel 'studio shop' (maximum 3 per klant)
Will these sets be available from BrickLink stores in my area?
Sets will only be sold from one BrickLink store and that is Studio Shop, a store owned and operated by BrickLink itself in Southern California. We may elect to distribute certain quantities of product to key places around the globe to help save on shipping costs for buyers, but all orders will originate in Studio Shop.

Er moet zo'n 10 duizend dollar opgehaald worden via de crowdfunding en er is een maximum van 2500 sets
What happens to my project after I reach $10,000-worth of pre-orders?
After a design reaches the required financial threshold, it will continue to receive support until either the crowdfunding period ends or until the maximum limit of 2,500 sets have been purchased, whichever comes first. At that point, BrickLink will produce instructions for the model and start packaging sets for sale.

Het wordt geen officiele LEGO set.
How do I decide whether to submit to LEGO Ideas or the AFOL Designer Program?
The AFOL Designer Program is directly related to the 60-year anniversary of the LEGO brick. As such, it will only run for a limited time. Moreover, sets from the AFOL Designer Program are not official LEGO products and will not share similar levels of distribution.

Wat betreft de rechten, ik meen me te herinneren dat er in de 'studio' overeenkomst iets stond over dat de rechten van ontwerpen bij studio/bricklink bleven? Is dat nog zo?
Gebruikers-avatar
User

thomassio

Rang

premium

premium
2766

Za Dec 20, 2008 15:30

Leiden

door thomassio » Do Sep 13, 2018 13:58

Wat is Studio 2.0 ?
Minifiguren moeten geel blijven!
Gebruikers-avatar
User

sanderkoenen

Rang

premium

premium
3356

Hoorn

door sanderkoenen » Do Sep 13, 2018 13:59

Een bouwprogramma van Bricklink, denk ik. :look:
Gebruikers-avatar
User

Large

Rang

premium

premium
2903

Ma Aug 01, 2011 11:46

Die Haghe

door Large » Do Sep 13, 2018 14:06

Ja het is de LDD variant van Bricklink. Met als voordeel dat je direct prijzen en beschikbaarheid van stenen kan checken.
"Duizend bommen en granaten..!"
-Kapitein Haddock

https://instagram.com/largebricks/
Gebruikers-avatar
User

stuifzand

Rang

Ambassador/Admin

Ambassador/Admin
25869

Ma Jan 27, 2003 19:04

Meijel

door stuifzand » Do Sep 13, 2018 14:13

Briljant concept weer.
Al het werk wordt door afols gedaan.
Gebruikers-avatar
User

workfromtheheart

Rang

Moderator

Moderator
6226

Zo Nov 04, 2007 20:44

Dronten

door workfromtheheart » Do Sep 13, 2018 14:25

Hmm, van die kant had ik het nog niet eens bekeken...

Maar als ik het geld begrijp, dan moet dit ontwikkelen tot een soort van LEGO Ideas, maar dan in een soort variant dat AFOL's zelf sets voor elkaar gaan ontwerpen, zonder dat er een LEGO logo op de doos geplakt wordt.

Ik weet het niet of ik het wat vind. Af en toe een set kopen en vooral losse onderdelen is prima, maar onofficiële sets hebben me nooit zo veel gedaan
Mijn Flickr pagina.
Moeite met wiskunde? Met WisWereld probeer ik te helpen.
VorigeVolgende