legotrucks schreef:Ik heb de A4 ingeruild voor een A6 Avant. Voor de evenementen veel praktischer. Een collega van me heeft een V70 gekocht. In gereden, ziet er netjes uit, maar ik ben toch een Audi man. De Volvo is wel iets ruimer. Maar er gaat natuurlijk niets boven een 740 qua laadruimte. Maar probeer eens een goede te vinden tegen een redelijke prijs …
Met een Skoda is niets mis. Gewoon degelijke auto's die goed in de markt liggen. Het is geen auto meer uit het tijdperk van het IJzeren Gordijn.
Duq schreef:Vraagje voor de BMW rijders: is de airco in het algemeen slecht bij BMW of heb ik een aantal slechte auto's getroffen? De meeste BMW's waar ik (als passagier) in heb gereden hadden constant beslagen ramen...
mcdenbesten schreef:Duq schreef:Vraagje voor de BMW rijders: is de airco in het algemeen slecht bij BMW of heb ik een aantal slechte auto's getroffen? De meeste BMW's waar ik (als passagier) in heb gereden hadden constant beslagen ramen...
Alhoewel ik niet graag negatief doe over mijn geliefde auto. Zodra ik passagiers achterin heb zitten beslaan de ramen achter en dat blijft zo totdat de achterbank weer leeg is.
mcdenbesten schreef:Duq schreef:Vraagje voor de BMW rijders: is de airco in het algemeen slecht bij BMW of heb ik een aantal slechte auto's getroffen? De meeste BMW's waar ik (als passagier) in heb gereden hadden constant beslagen ramen...
Alhoewel ik niet graag negatief doe over mijn geliefde auto. Zodra ik passagiers achterin heb zitten beslaan de ramen achter en dat blijft zo totdat de achterbank weer leeg is.
Dikkie schreef:Maarre, wat voor auto is dat precies? Type ken ik niet, en merk herken ik niet..![]()
RV44 schreef:En bij 88 km/u wordt het pas echt spannend!![]()
Heavy!
Duq schreef:Ik rij tijdelijk even niet met de Volvo dankzij een anonieme automobilist die iets te dicht langs reed. Zo vond ik mijn auto dinsdagochtend:
Thank you neighbours by Duq, on Flickr
Niet alleen het spiegelglas in gruis (en dat gruis lag over de lengte van de motorkap) maar de hele unit is aan gort. En nu maar kijken waar ik er eentje kan vinden. Van de verzekering hoef ik niks te verwachten. Er is geen andere partij om het op te verhalen dus mag ik eerst mijn eigen risico van 500 euro opmaken...
rob schreef:Vanavond een auto met wat werk gekocht, moet nog APK gekeurd worden en gaat
een vader en zoon project worden.
Org. foto's volgen zodra hij weer "street legal" is, tot die tijd de volgende afbeelding:
rob schreef:Denk dat de rechter spiegel toch hetzelfde is bij links of rechts gestuurde auto's.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten