Wat is waar en wanneer te doen?
Gebruikers-avatar
User

eti

Rang

premium

premium
8641

Ma Dec 25, 2006 14:27

Soesterberg

Hongarije, maart 2020! Wie komt er mee?

door eti » Wo Okt 02, 2019 17:56

Dag mensen, ik heb het op Bricks am Meer met ene Gabor Horvath over een evenement in Hongarije gehad, dat hij organiseert. Hij is een jongen die een jaar als au-pair in Duitsland was geweest, maar nu zit hij dus weer in Hongarije. Het is een klein gezellig evenement met veel interactieve dingen, als ik het zo van hem begrepen heb. In Skaerbaek hoorde ik dat Jörn (die van Bricks am Meer met de rolstoel) ook gaat.

Uit de infomail:

Het is in een hal in de buurt van de universiteit, het wordt niet door een RLUG georganiseerd , er komen dus alleen onafhankelijke afols, en je moet zelf op je Lego passen, er is geen officieel toezicht. Er zijn wel vrijwilligers die hand- en spandiensten verrichten. Op zaterdag een afolavond, opbouwen vermoedelijk op vrijdag, er is een parkeerplaats bij het gebouw en station op 2 km afstand.

Wanneer? 7-8 maart 2020
Waar? Györ, dat ligt 100 kilometer in Wenen. Hongarije-light, zeg maar. 1240 km van Utrecht, maar ik ga met de nachttrein, denk ik. Die gaat 's avonds uit Düsseldorf en komt 's morgens in Wenen aan, dan is het nog een uurtje verder. (Carpoolen kan ook, maar ik rijd niet, en voor één persoon lijkt het mij een hele ruk)

Ze zijn flexibel met de ruimte, de achterwand is een schuifwand die opgeschoven kan worden... er is dus nog plaats. Meld je bij mij als je mee wilt.
Gebruikers-avatar
User

thomassio

Rang

premium

premium
2943

Za Dec 20, 2008 15:30

Leiden

Re: Hongarije, maart 2020! Wie komt er mee?

door thomassio » Wo Okt 02, 2019 19:11

Misschien wil ik wel met je mee. Moet even kijken hoe mijn agenda er dan uitziet en wat de kosten zijn.
Minifiguren moeten geel blijven!