Vragen die over Lego gaan maar niet in een thema passen

Is dit fishing of is dit echt?

Gebruikers-avatar
User

Boindil

Rang

premium

premium
689

Do Okt 05, 2017 17:30

Is dit fishing of is dit echt?

door Boindil » Di Jun 25, 2019 18:09

Knipsel.PNG

Ik kreeg bovenstaand bericht toegestuurd via Flickr. Kent iemand dit blad en wat houd het dan in? Ik ben een beetje bang dat dit fishing is eigenlijk. Zo goed was mijn bouwwerk ook weer niet :lol: .
Don't take life too seriously. You`ll never outlive it.
Flickr
Gebruikers-avatar
User

koffiemoc

Rang

premium

premium
2570

Zo Sep 07, 2008 17:54

Zutphen

Re: Is dit fishing of is dit echt?

door koffiemoc » Di Jun 25, 2019 18:23

Het gaat dus om dit magazine, ik heb de papieren versie wel eens op het Skaerbaek Fan Event bekeken. Een beetje googelen op flickr levert op dat Graham Hancock kennelijk vaker mensen benadert, o.a. voor de rubriek Month in MOCs.

Bij phishing wordt je verleid naar een frauduleuze website te gaan. Emailen naar een onbekende is relatief veilig. Stuur eventueel eerst een reactie terug via de flickr mail ipv naar zijn hotmail.
Baldrick, have you no idea what irony is? Yeah. It's like goldy and bronzy, only it's made of iron.
my koffiemocs @ flickr.
Gebruikers-avatar
User

Pizzas391

111

Ma Sep 17, 2018 17:26

Apeldoorn

door Pizzas391 » Vr Jun 28, 2019 14:27

Ik kreeg ook dit aanbod en ik had het goedgekeurd, nooit meer wat van gehoord. Ondanks dat ik heb gemaild of ik een kopie kon krijgen (antwoord was ja, maar dus nooit iets ontvangen)
Gebruikers-avatar
User

Boindil

Rang

premium

premium
689

door Boindil » Vr Jun 28, 2019 18:01

Ik denk dat ze gewoon een stuk of wat mensen hetzelfde sturen en dan kijken ze wel welke ze echt gaan gebruiken.
Flickr
Gebruikers-avatar
User

swandutchman

Rang

premium

premium
900

Do Feb 12, 2015 9:21

door swandutchman » Za Jun 29, 2019 19:16

Je kan gerust contact opnemen met Graham. Het gaat om een echt persoon en een echte magazine. De afgelopen jaren heb ik af en toe iets voor ze gemaakt/ toestemming gegeven voor foto's en toevallig heb ik ook pas weer een zelfde mail ontvangen voor mijn Donald Duck MOC.

Ik ga er deze keer niet op in, want ik ben teleurgesteld in de manier waarop ze contact met je onderhouden. Ik vind het jammer dat ze alleen dingen willen hebben, maar niet een keer iets laten horen in de vorm van feedback of een vriendelijk dankjewel.
Gebruikers-avatar
User

Boindil

Rang

premium

premium
689

door Boindil » Za Jun 29, 2019 23:24

Ja snap ik ze laten tot nu toe ook niks meer horen. Ze hebben gevraagd of ze een vragenlijst mogen sturen maar die heb ik nog steeds niet gehad.
Flickr