Symbolic schreef:Ha, jij was laatst op de radio. Eergisteren denk ik? Zou niet meer weten welke zender![]()
Mooi bouwwerk
WvdP schreef:Leuk gedaan, knap hoe je op deze schaal nog zoveel detail hebt kunnen aanbrengen.
Ik vraag me alleen af waarom je het op Ideas hebt gezet. Niet lullig bedoeld, maar de kans dat je 10.000 stemmen gaat halen is bijna nul. Daarvoor zou je een gebouw moeten kiezen dat ook internationaal heel bekend is. Met Amsterdam Centraal Station of het Paleis op de Dam zou je wellicht een kansje maken, maar het stadhuis van Gouda is (met excuus aan de Gouwenaren) toch wat te obscuur...
Edit: die opmerking geldt beslist niet alleen voor jou hoor, ik zie wel vaker hier oproepen om een MOC op Ideas te steunen waarvan je op je klompen kunt aanvoelen dat het ook met steun van de Lowluggers geen kans maakt. Die opmerking had ik ook in een aantal andere topics kunnen maken en is dus niet louter voor jou persoonlijk bedoeld
legopapa schreef:Sportief opgepakt ...
BJvanOmmeren schreef:legopapa schreef:Sportief opgepakt ...
Ach ik ben zelf ook wel realistisch hoor.
Al zou ik wel willen opmerken dat in de Architecture lijn er naar mijn mening wel meer gebouwen zijn die niet zo heel beroemd zijn wereldwijd, al ben ik de eerste om toe te geven dat ik geen deskundige ben.
Maar ik had voorheen eigenlijk nooit gehoord van bijv. het Robie House, Falling Water, Villa Savoye, Sungnyemun etc.
Boindil schreef:BJvanOmmeren schreef:legopapa schreef:Sportief opgepakt ...
Ach ik ben zelf ook wel realistisch hoor.
Al zou ik wel willen opmerken dat in de Architecture lijn er naar mijn mening wel meer gebouwen zijn die niet zo heel beroemd zijn wereldwijd, al ben ik de eerste om toe te geven dat ik geen deskundige ben.
Maar ik had voorheen eigenlijk nooit gehoord van bijv. het Robie House, Falling Water, Villa Savoye, Sungnyemun etc.
Bij architectuurgeschiedenis en architectuurlessen op de bouwkunde opleiding komen deze allemaal wel een keer langs hoor. En dan heb ik niet eens echt goed opgelet bij deze lessen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten