Ben je klaar voor het grote publiek? Post hier je plaatjes! Ook links naar mooie dingen van anderen mogen hier.

Alternatieve Diner

Gebruikers-avatar
User

Berthil

Rang

premium

premium
416

Vr Aug 22, 2014 16:28

Alternatieve Diner

door Berthil » Do Jul 05, 2018 23:20

De Diner vind ik een mooi ontwerp maar niet met Pink en Turquoise. Deze heb ik vervangen door zwart/grijs en de Diner letters aangepast. Nu mag het in mijn straat met alle modulars staan, past beter zo.

Afbeelding

Afbeelding

Hiervoor heb ik twee blokjes aan moeten passen want deze bestaan niet in die kleur, de kenner zal weten welke :)
Als deze ooit uit de spuitgietmachine van LEGO komen zullen ze natuurlijk meteen worden vervangen.
Gebruikers-avatar
User

TAFOL

Rang

premium

premium
8288

Zo Sep 14, 2008 12:11

Papendrecht

Re: Alternatieve Diner

door TAFOL » Do Jul 05, 2018 23:42

Persoonlijk heb ik geen probleem met het roze/turquoise, maar ik snap wel waarom je het zo hebt aangepast wat betreft het straatbeeld. Ziet er goed uit. :duim:

Ikzelf heb niet de set (wil hem wel graag hebben), maar ik kan wellicht wel raden welke steentjes jij hebt aangepast.
Is het misschien dit onderdeel dat je aan hebt moeten passen? Aangezien deze macaroni-tegel wel in het bright pink en dark turquoise is uitgebracht, maar (nog) niet in het DBG en zwart?
Just the other night I was aimlessly surfing the Internet and now here I am on
the most fantastic LEGO-forum in the world having chats with you fine people.

TAFOL Brickography op Facebook
Mijn Brickshelf
Gebruikers-avatar
User

Berthil

Rang

premium

premium
416

Vr Aug 22, 2014 16:28

door Berthil » Do Jul 05, 2018 23:50

TAFOL schreef:Persoonlijk heb ik geen probleem met het roze/turquoise, maar ik snap wel waarom je het zo hebt aangepast wat betreft het straatbeeld. Ziet er goed uit. :duim:

Dank je! 2 doelen waren er inderdaad, kleuren vervangen en beter in het straatbeeld laten passen.

TAFOL schreef:Ikzelf heb niet de set (wil hem wel graag hebben), maar ik kan wellicht wel raden welke steentjes jij hebt aangepast.
Is het misschien dit onderdeel dat je aan hebt moeten passen? Aangezien deze macaroni-tegel wel in het bright pink en dark turquoise is uitgebracht, maar (nog) niet in het DBG en zwart?

Jammer maar fout :) Ik heb deze alleen in LBG gebruikt waar nodig en zo ook zijn kleine broertje van twee studs. De DBG onder LBG zijn round plates die wel bestaan in DBG.
Gebruikers-avatar
User

legopapa

Rang

premium

premium
2476

Za Jun 26, 2004 10:57

Almere

door legopapa » Vr Jul 06, 2018 13:55

Die Diner is een stuk beter zo in deze kleuren. Veel beter ....
Gebruikers-avatar
User

abcd

202

Zo Jan 04, 2015 22:23

door abcd » Vr Jul 06, 2018 14:33

Ik vind het juist een stuk minder mooi geworden, de hele jaren '50 uitstraling is weg.
Gebruikers-avatar
User

swandutchman

Rang

premium

premium
460

Do Feb 12, 2015 9:21

door swandutchman » Za Jul 07, 2018 20:44

De officiële set met turquoise en roze vind ik mooier voor de set op zich zelf. Maar jouw kleurenschema met zwart en grijs past weer beter in combinatie met de andere gebouwen. Wat dat betreft een geslaagde aanpassing. :duim:
Gebruikers-avatar
User

Raven

Rang

premium

premium
1645

Ma Sep 30, 2013 21:18

Zaandam

door Raven » Zo Jul 08, 2018 19:42

Ik ben het eens, voor in de modulaire reeks een mooie en aangename verandering. Maar neemt wel het gevoel weg van de diner.
You're never 2 old for LEGO!!! <~FlickR~>
Gebruikers-avatar
User

sanderkoenen

Rang

premium

premium
2805

Wo Nov 25, 2015 21:17

Hoorn

door sanderkoenen » Zo Jul 08, 2018 20:13