sanderkoenen schreef:Ik denk niet dat het Bouwblokje staat te springen om banners van LowLUG.
Barthezz Brick schreef:Hi,
Heeft iemand die zich heeft ingeschreven toevallig al wat vernomen? Ik heb een hotel gereserveerd en kan annuleren tot 3juli.. dan is het wel handig om te weten of ik mag komen (of niet)![]()
Thx!
Barthezz Brick schreef:Hi,
Heeft iemand die zich heeft ingeschreven toevallig al wat vernomen? Ik heb een hotel gereserveerd en kan annuleren tot 3juli.. dan is het wel handig om te weten of ik mag komen (of niet)![]()
Thx!
Barthezz Brick schreef:Heeft iemand die zich heeft ingeschreven toevallig al wat vernomen? Ik heb een hotel gereserveerd en kan annuleren tot 3juli.. dan is het wel handig om te weten of ik mag komen (of niet)![]()
Aangord schreef:Staan jullie allemaal gezellig bij elkaar of verspreid/ individueel?
Rebla schreef:Trouwens Sander & Sparhawk, ga mij deze Zaterdag aanmelden, als jullie willen kan ik nog aangeven dat jullie ook bij het groepje willen staan, als jullie dat willen natuurlijk!
legopapa schreef:De ratio verkoop/mocs is daar scheef. Dus veel verkoop en te weinig mocs.
legopapa schreef:Dacht het niet. Ik hou niet van verkoopevents.
legopapa schreef:Dacht het niet. Ik hou niet van verkoopevents.
sanderkoenen schreef:Rebla, zet mij maar ook bij de groep.
sparhawk schreef:Is wat mij betreft een goed idee, met z'n allen bij elkaar is altijd gezelliger dan alleen.
Het is wel degelijk een aanval op mijn persoon maar dat mag van mij. Ik ben een grote vent die echt wel tegen een stootje kan hoor. En als jij iets vind moet je dat zeker uiten. Doe ik ook.funfair schreef:legopapa schreef:Dacht het niet. Ik hou niet van verkoopevents.
Met alle respect voor jouw mening hoor maar wat ben jij een negatief persoon zeg, in zo goed als elk onderwerp over evenementen heb je wel iets op of aan te merken, wellicht eens bij jezelf te rade gaan of het niet aan jezelf ligt. Normaal gesproken reageer ik niet vlot op deze wijze maar overal dat negatieve ondertoontje van jouw valt me behoorlijk op en irriteer me daar mateloos aan.
Als je het allemaal zo goed weet, organiseer eens zelf een evenement dan zoals het precies hoort volgens jouw maatstaven. Ik denk dat je er vlot van terug komt eerlijk gezegd.
En nogmaals voor de goede orde, dit is geen aanval op jouw als persoon maar wel op de negativiteit die je steeds toont.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten