Aanbiedingen, folders etc. Alleen voor iedereen toegankelijke aanbiedingen van winkels, dus geen particuliere aanbiedingen.

Cadeauhuis Ede

Gebruikers-avatar
User

mtvgn

63

Wo Sep 11, 2013 13:47

Utrecht

Cadeauhuis Ede

door mtvgn » Vr Mrt 30, 2018 15:48

Alleen vandaag en morgen nog 4 halen, 3 betalen waarbij je de goedkoopste gratis krijgt.
https://www.cadeauhuis.eu/

Ik was er vandaag en heb bijvoorbeeld gekeken of ik 4 setjes van 20 euro kon meenemen voor een leuk bedrag, maar die setjes waren standaard amper goedkoper (19 euro per stuk) en dus zou ik voor 57 euro 4 setjes van 20 euro mee hebben gekregen, oftewel 14,25 per stuk, en dat is minder dan de 33% korting waar ik normaal gesproken voor ga dus heb ik ze laten liggen.
Wel hadden ze sommige sets al meer dan 10% goedkoper geprijsd dan de reguliere prijs (set van 100 euro voor 85 of set van 90 euro voor 80), dus met 4 van die sets zou je nog een eind kunnen komen met deze aanbieding, maar helaas waren ze niet allemaal al minimaal 10% goedkoper dan de lego-prijs & kon ik geen 4 sets van ongeveer die prijs vinden die ik nog niet heb, dus uiteindelijk zonder aankoop naar buiten gegaan. Hadden ze 25% korting gegeven op het totale bedrag dan had ik wel 4 setjes meegenomen omdat de 60052 er al voor 155 euro stond en dan had ik die meegenomen samen met 3 kleine sets om gemiddeld wel op een mooie korting uit te komen.

Anyway: als je er in de buurt woont zou je even langs kunnen gaan, misschien zit er voor jou wel een goede deal bij.