Over Ebay, over Bricklink, over Marktplaats enz. Géén advertenties.
Gebruikers-avatar
User

MOCkingBird

Rang

premium

premium
5342

Vr Nov 07, 2003 15:01

Oss

star wars sets zonder minifigs, verkoopbaar?

door MOCkingBird » Za Mrt 17, 2018 16:13

Wat vinden jullie, vooral de star wars fans, is het zinvol om star war sets compleet te maken en proberen te verkopen als je de minifigs niet hebt. Oftewel is er belangstelling voor meerdere x-wings, speeder of net wat ook, zonder de zoveelse han solo, anakin, enz.

Ik heb jaren geleden partijen lego gekocht waar vaak wel zo'n star wars set (grotendeels) in zat, maar waar de meeste minifigs meestal uit waren gehaald. En ik vraag me nu dus bovenstaande af.
Wil je een bijdrage leveren aan de brickbieb, stuur dan even een pb'tje
Bricklink Mockingbird's Nest Egg
no avatar
User

Aangord

Rang

premium

premium
2163

Vr Jan 31, 2014 15:39

Re: star wars sets zonder minifigs, verkoopbaar?

door Aangord » Za Mrt 17, 2018 16:54

Zal denk ik een beetje verschillen per Star Wars set of voertuig en wat voor prijs ze dan zou willen vragen. Persoonlijk heb ik nu zo langzamer hand wel genoeg r2d2, c3po Han solo's en etc enz. Dus als het veel voorkomende poppetjes zijn zal het denk ik niet zo erg zijn. Maar soms zat er bij een voertuig een speciaal of weinig voorkomende figuur en dan hebben veel mensen dat ding al alleen voor dat ene figuurtje gekocht en zijn de voertuigen al gedumpt. Of zoeken mensen dat voertuig alleen maar omdat dat poppetje er bij "hoort" te zitten.

Ik heb momenteel 5 tfa x wings, en maar 2 tfa TIE fighters Dus voor lay outs bouwen kan ik sommige voertuigen wel in meervoud gebruiken, en dan zonder figs is prima want goedkoper :duim:
Gebruikers-avatar
User

dip

Rang

premium

premium
5624

Wo Nov 23, 2005 11:33

Groningen

door dip » Za Mrt 17, 2018 20:51

Ik zou eens kijken naar de prijzen op BL. Staan er veel van een set zonder poppetjes voor lage prijzen dan is het waarschijnlijk de moeite niet waard.
Gebruikers-avatar
User

eti

Rang

premium

premium
8433

Ma Dec 25, 2006 14:27

Soesterberg

door eti » Zo Mrt 18, 2018 21:19

Ik heb als beginnend afol met nog niet genoeg bruine blokjes een keer een zandkrouwelaar zonder minifigs gekocht... en heb ook nog eens een hobbit-dinges (dat huis met die ronde deur) gekocht samen met een andere lowlugger, hij de figs en ik de rest.
Gebruikers-avatar
User

Raven

Rang

premium

premium
1837

Ma Sep 30, 2013 21:18

Zaandam

door Raven » Ma Mrt 19, 2018 17:21

Ik kocht ze vaak op zonder figs want daar maal ik niet om. De bricks zijn in mijn genre juist wel interresant.
You're never 2 old for LEGO!!! <~FlickR~>