koffiemoc schreef:@Edwin: de meeste ontwerpbeslissingen waren toch echt van haar hand, al heb ik wel wat technieken voorgesteld zoals de brickheadz-techniek voor de jurk/jasje/rok. En ze heeft voor de hoofden afgekeken bij mijn Asterix, maar deze koppen zijn door haarzelf gebouwd.
De inspiratiebronnen waren
MOCkingBird schreef:Weer eens bezig met een opruim-actie, valt niet mee in deze hitte.
Het is nog steeds een bende, maar mijn werkoppervlak is zo goed als leegKan ik weer verder met bouwen.
Raven schreef:Mijn vrouw heeft de 2D versie voltooid. Ze is nog niet tevreden (zoals iedereen bij de eerste versie) en zal vanaf hier nu kunnen schaven.
Eerste indruk?
Raven schreef:In princiepe niet, idee is om de vleugels eruit te laten komen.
Barthezz Brick schreef:Gisteren na Hardenberg mijn Spider-Man moc in meer dan 1 stuk(je) mee teruggenomen..
Oftewel: SorterenGelukkig zijn het maar 7500/10.000 stukjes
![]()
Tot over 3 weken..
Boindil schreef:Barthezz Brick schreef:Gisteren na Hardenberg mijn Spider-Man moc in meer dan 1 stuk(je) mee teruggenomen..
Oftewel: SorterenGelukkig zijn het maar 7500/10.000 stukjes
![]()
Tot over 3 weken..
Oei express of per ongeluk?
Barthezz Brick schreef:
Haha, express hoor. Dan krijgt na het sorteren Venetië eindelijk meer vorm.
swandutchman schreef:11 Opbergboxen van 32L en 2 ladekastjes verder is mijn sorteersysteem eindelijk weer netjes. Eigenlijk kan ik nog wel een ladekastje gebruiken om de grotere plaatjes verder uit te splitsen, maar ik zou niet weten waar ik dat nou kwijt moet. Maar goed, ik kan weer lekker bouwen.
swandutchman schreef:maar ik zou niet weten waar ik dat nou kwijt moet.
Boindil schreef:Heb je 11 opbergboxen zonder scheidingen enzo? Dan moet je toch alsnog veel zoeken? Of begrijp ikhet weer eens verkeerd?
Aangord schreef:Heb je al een hoogslaper (met of zonder glijbaan) dan kun je onder je bed ook nog een berg kwijt
swandutchman schreef:Er zitten geen scheidingen in de boxen. In de boxen zitten alleen grote onderdelen die ik niet vaak nodig heb.
Boindil schreef:11 boxen met spullen die je niet vaak gebruikt. Dan heb je heel wat opgespaard in de jaren
. Kun je daar dan niet beter wat van verkopen om weer Lego te kopen wat je wel gebruikt?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten