Je MOC is klaar, maar het wil maar niet lukken om het mooi te presenteren?
Hier alles over tips en trucs voor het maken van foto's en filmpjes.

Probleempjes met Flickr

Gebruikers-avatar
User

sanderkoenen

Rang

premium

premium
3143

Wo Nov 25, 2015 21:17

Hoorn

Probleempjes met Flickr

door sanderkoenen » Ma Apr 17, 2017 20:22

Hallo allemaal,

Ik was net bezig met het uploaden van foto's op mijn Flickr account en ik kreeg steeds meldingen over foto's zijn timed out en invalid.
Het is niet dat ik nu totaal andere bestanden ging uploaden of dat ik foto's op een andere stand heb gemaakt. :what:
Waar kan het aan liggen?

Bij voorbaat dank.

Sander
Gebruikers-avatar
User

tiptoptommie

Rang

premium

premium
82

Vr Dec 26, 2014 20:30

Re: Probleempjes met Flickr

door tiptoptommie » Di Apr 18, 2017 13:01

Ik had dit gisteren ook. Heb honderd keer op reset geklikt en toen deed hij het ineens wel. :raiseone:
Gebruikers-avatar
User

sanderkoenen

Rang

premium

premium
3143

Wo Nov 25, 2015 21:17

Hoorn

door sanderkoenen » Wo Apr 25, 2018 11:49

Ik kreeg dit laatst in mijn mail.

We’re excited to announce that Flickr has agreed to be acquired by SmugMug, the photography platform dedicated to visual storytellers.

SmugMug has a long history of empowering people who love photography and who want to improve their craft, making them a perfect fit for Flickr and our creative community. With SmugMug, we’ll continue to focus on you, the Flickr members who inspire us all with your work.

Nothing will change immediately with regard to your Flickr account. You will still access Flickr with your current login credentials and you will have the same Flickr experience as you do now. We will continue to work to make your Flickr experience even better.

We think you are going to love Flickr under SmugMug ownership, but you can choose to not have your Flickr account and data transferred to SmugMug until May 25, 2018. If you want to keep your Flickr account and data from being transferred, you must go to your Flickr account to download the photos and videos you want to keep, then delete your account from your Account Settings by May 25, 2018.

If you do not delete your account by May 25, 2018, your Flickr account and data will transfer to SmugMug and will be governed by SmugMug’s Terms and Privacy Policy.

Read more detailed FAQs about this transition on the Flickr Blog.

We’re happy that Flickr is your home for photography and we look forward to the next chapter in our adventure together as we join the SmugMug family.

Thanks,
The Flickr Team

Iemand bekend met SmugMug?
Of moet ik gewoon Flickr houden zonder SmugMug?
Gebruikers-avatar
User

sparhawk

Rang

premium

premium
720

Zo Jan 09, 2005 19:14

Coevorden

door sparhawk » Wo Apr 25, 2018 14:01

Het is of Flickr onder SmugMug of geen Flickr meer als ik het zo lees...
Als je niet naar SmugMug over wilt moet je je account verwijderen bij Flickr..
Gebruikers-avatar
User

swandutchman

Rang

premium

premium
560

Do Feb 12, 2015 9:21

door swandutchman » Do Apr 26, 2018 18:44

Flickr is gekocht foor SmugMug, maar beide platforms blijven draaien onder eigen naam. Wel gaat in mei de terms & conditions van SmugMug ook gelden voor Flickr. Ook wordt je accountdata gemigreerd naar SmugMug. Als je dat niet wilt dan kan je alleen je Flickr account verwijderen.
Hier een linkje naar de FAQ: https://www.smugmug.com/together/faq
Ik denk dat het allemaal wel mee valt. Ik heb de terms & conditions van SmugMug overigens niet gelezen. Als je daar zin in hebt en iets opvallends leest dan hoor ik het graag :duim:
Gebruikers-avatar
User

swandutchman

Rang

premium

premium
560

Do Feb 12, 2015 9:21

door swandutchman » Do Apr 26, 2018 18:53

En nog een FAQ:
https://www.flickr.com/help/forum/en-us/72157692729336502/page8/
Interessant om te weten dat je voorlopig hetzelfde wachtwoord houd voor yahoo en flickr, maar dat op den duur wel een splitsing wordt gemaakt tussen die twee.