Over Ebay, over Bricklink, over Marktplaats enz. Géén advertenties.
Gebruikers-avatar
User

TAFOL

Rang

premium

premium
8386

Zo Sep 14, 2008 12:11

Papendrecht

Re: De buit van vandaag deel 14: Het onderste steentje boven

door TAFOL » Zo Sep 16, 2018 11:34

Chef_NL schreef:Die single stud brackets zijn erg handig, ik weet niet hoe duur ze nu zijn (ik gok duur) maar daar wil ik ook wel een hoopje van :)

Momenteel zijn deze kleuren in omloop:

Afbeelding 36840 Bracket 1x1-1x1 Inverted, DBG (Bricks & Pieces-prijs: €0,13. Gemiddelde Bricklink-prijs (nieuwstaat): €0,26.)
Afbeelding 36840 Bracket 1x1-1x1 Inverted, black (Bricks & Pieces-prijs: €0,13. Gemiddelde Bricklink-prijs (nieuwstaat): €0,31.)
Afbeelding 36840 Bracket 1x1-1x1 Inverted, reddish brown (Bricks & Pieces-prijs: €0,13. Gemiddelde Bricklink-prijs (nieuwstaat): €0,41.)
Afbeelding 36840 Bracket 1x1-1x1 Inverted, bright light yellow (Bricks & Pieces-prijs: onbekend. Gemiddelde Bricklink-prijs (nieuwstaat): €0,25.)

Afbeelding 36841 Bracket 1x1-1x1, LBG (Bricks & Pieces-prijs: €0,13. Gemiddelde Bricklink-prijs (nieuwstaat): €0,29.)
Afbeelding 36841 Bracket 1x1-1x1, medium blue (Bricks & Pieces-prijs: onbekend. Gemiddelde Bricklink-prijs (nieuwstaat): €0,20.)

Chef_NL schreef:Bestel jij trouwens op BL tafol? Ik kan me voorstellen dat het voor jou wellicht goedkoper is om in grotere hoeveelheden te kopen.

Het ligt er maar net aan waar een onderdeel goedkoper te vinden is en welke verzendkosten hieraan verbonden zijn. Vaak koop ik inderdaad op BL als daar een onderdeel minder kost dan bij Bricks & Pieces. Nadeel van BL is dat de verzendkosten vaak duur zijn buiten Nederland, maar een voordeel is juist dat er sneller een bestelling opgestuurd wordt (bij Bricks & Pieces duurt dit de laatste paar maanden doorgaans zo'n 2 weken). Bij Bricks & Pieces zijn de verzendkosten altijd €1,80, ongeacht mijn bestelling. Daarentegen moet je wel altijd de juiste onderdeelnummers bij de hand hebben als je iets bestelt en kan je maar een totaal aantal van maximaal 200 stuks van een bepaald onderdeel bestellen (bij BL kan je soms wel duizenden exemplaren van 1 onderdeel bestellen bij dezelfde winkel).
Just the other night I was aimlessly surfing the Internet and now here I am on
the most fantastic LEGO-forum in the world having chats with you fine people.

TAFOL Brickography op Facebook
Mijn Brickshelf
Vorige