Leun achterover, en kom lekker bij van de drukke werkweek/-dag in de Lego Lounge.
Lekker kletsen, minder serieus mag ook.
Gebruikers-avatar
User

hannakatto

28

Do Mei 02, 2019 14:26

Amsterdam

Re: Het grote voorsteltopic

door hannakatto » Ma Mei 13, 2019 10:04

aawsum schreef:74 was een mooi jaar :)
Leuke dingen op je bricklink pagina. Kom vooral eens wat laten zien op 1 van de meetings !

Dank allen voor het warme welkom! '74 was zeker een mooi jaar haha. Eerst maar eens iets in het echt bouwen wat ik nu alleen digitaal heb. Over de pilaar die net werd genoemd, deze was nog veel uittesten, want in het echt kun je stukjes makkelijk draaien/kantelen en zo, digitaal gaat dat lastiger.
no avatar
User

john_brickmold

Rang

Nieuw

Nieuw
17

Do Mei 02, 2019 15:41

Re: Het grote voorsteltopic

door john_brickmold » Ma Mei 13, 2019 15:58

Hallo allemaal,

Ik ben John en 50j jong uit Amsterdam en heb deze lego hobby sinds vorig jaar weer opgepakt. Had het ldd programma op mijn laptop staan maar had nog geen idee om er wat mee te maken (digitaal bouwen) en op een gegeven moment dacht ik na het kijken op youtube e.a over gegouwen in nederland waar ik op het idee kwam (beetje te wel) om schiphol in lego na te bouwen en dan niet alleen een pier en wat gate's nee het hele schiphol. pffff ben er 2 maanden geleden mee begonnen met studio 2.0 die een fijne mooie render heeft waardoor het net echt lijkt. super programma. erg veslavend maar ja het hele project zal wel 2 jaar in beslag nemen en dan daarna het echte bouwen. Heb nog geen idee hoeveel steentjes ik nodig heb maar zal wel in de miljoenen gaan lopen.
Mijn droom is dat schiphol het oppakt en mij tegemoet wilt komen in de steentjes en ruimte, als dat gaat gebeuren ga ik mensen benaderen die mij willen helpen met het bouwen ervan. (vrijwilligers of dagbesteding projecten). En ondertussen bouw ik vrolijk verder met diverse gebouwen en vervoer. zo heb ik de amsterdamse tram en bus gebouwd en de NS koploper (deze is al meerdere keren gebouwd door andere) kortom ik ben voorlopig wel van de straat. hahaha
Hier een paar foto's van het mega project schipinlego.
Je kan me ook volgen op instagram onder de naam John_brickmold en via mijn facebook pagina https://facebook.com/schipholinlego
Bijlagen
Begin-Bugdet-h-final-pov_3.png
Pier waar de bugdet vliegtuigen aan meren zoals easy-jet
duanna-hpier_3.png
De paspoort hand bagage controle met 2 body scans.
tram-final.png
Gvb Amsterdam Tram
IMG_20190403_220806_917.jpg
Station Baarn totaal rond de 20.000 steentjes
IMG_20190303_223755_896.jpg
De NS Koploper.
Vorige