| Auteur |
Bericht |
|
Zarpax
|
Berichttitel: Transformers 4: The Revenge Of Optimus Prime (Lego movie) Geplaatst: ma jan 14, 2013 1:27 |
|
Thema: Technic
|
Eindelijk is mijn filmpje af! Veel kijplezier en laat maar weten wat jullie ervan vonden. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=057A0Qq3ReE&list=UUo-pJ_5ppfWN4Hp5Vy6l_Ig&index=1[/youtube]
|
|
 |
|
 |
|
NXTchris
|
Berichttitel: Re: Transformers 4: The Revenge Of Optimus Prime (Lego movie Geplaatst: ma jan 14, 2013 9:57 |
|
Geregistreerd: wo sep 24, 2008 5:30 Berichten: 1214 Woonplaats: Wageningen
Thema: Mindstorms NXT
|
Normaal ben ik niet zo van de stopmotion filmpjes maar heb hier toch even kostelijk om moeten lachen  Leuk gedaan!! 
|
|
 |
|
 |
|
Jalkow
|
Berichttitel: Re: Transformers 4: The Revenge Of Optimus Prime (Lego movie Geplaatst: ma jan 14, 2013 16:45 |
|
Geregistreerd: za aug 18, 2007 10:31 Berichten: 2144 Woonplaats: Nijmegen
Thema: Enkelvoud??
|
|
Ik vind 'm niet onaardig hoor! De MOC is leuk, het verhaallijntje is wat flauw, maar het ziet er wel grappig uit en je hebt er merkbaar veel tijd ingestopt. Toch nog een tip: ik ben geen fan van de audio. Je staat (zit) erg dicht op de microfoon, waardoor je een ruis krijgt bij de stukken met veel volume (en dat zijn er nogal wat). En ik vind pratende LEGO-poppetjes nu eenmaal niet zo geweldig. Ik keek 'm de eerste keer zonder geluid en toen was het aanzienlijk beter, als ik eerlijk ben. Misschien een filmpje proberen waarbij de beelden al genoeg zeggen?
De geluideffecten vond ik dan wel weer grappig en op zich is je animatie ook oké. Je camera nog wat stiller houden hier en daar en misschien wat meer fotootjes om de bewegingen wat te laten versoepelen.
_________________ Niet mokken, lekker moccen!
|
|
 |
|
 |
|
vinnie
|
Berichttitel: Re: Transformers 4: The Revenge Of Optimus Prime (Lego movie Geplaatst: ma jan 14, 2013 17:38 |
|
Thema: technix
|
|
Geweldig. Ik ben niet zo van de transformers, maar dit vond ik toch wel geinig.
|
|
 |
|
 |
|
105XF
|
Berichttitel: Re: Transformers 4: The Revenge Of Optimus Prime (Lego movie Geplaatst: ma jan 14, 2013 17:50 |
|
|
Super, ik heb er smakelijk om gelachen. Leuk gedaan! 
_________________ Don't panic, I am in my own world. They know me there....
|
|
 |
|
 |
|
Zarpax
|
Berichttitel: Re: Transformers 4: The Revenge Of Optimus Prime (Lego movie Geplaatst: ma jan 14, 2013 18:59 |
|
Thema: Technic
|
|
Bedankt voor jullie reacties!
Dit is mijn eerste echte stop motion film. Ik heb ca. 400 foto's gebruikt en t filmpje duurt 80sec. Dus de framerate is 5/s. Om het vloeiender te maken, had ik waarschijnlijk 800 foto's moeten gebruiken....
Voor mijn volgende filmpje ga ik hiermee rekening houden. Qua spreken van de Lego minifigs. Tja voor dit filmpje was dat wel nodig. Voor een volgend filmpje ga ik idd alleen maar SFX gebruiken.
|
|
 |
|
 |
|