6665 - Town - Leisure - River Runners

chess, castle-spaarpot, armbandje, batmobile, doors & windows, 50 jaar-boek, dat soort dingen...

6665 - Town - Leisure - River Runners

Berichtdoor WoutStopmotion » di okt 02, 2012 18:38

Jaah! Ik heb hem nu toch! :omg: Dus dan maar een review!

De Doos

Geen doos, die zat er niet bij :(

De Set

Klein maar leuk setje. Je krijgt leuke onderdelen. Het is een bootje/vlot en het ziet er best geinig uit. Het motortje kan bewegen en het "design" is leuk gedaan. Je krijgt ook veel accesoires zoals een houweel, een bijl, drie roeispanen, en meer.

Figuurtjes

De drie figuurtjes waren de grootste redenen om de set aan te schaffen. Je krijgt een figuurtje met een bruin vest aan, een (meisjes) figuurtje met een blauw vest aan, en een cowboy-achtig figuur met een groen vest aan. Dan hebben ze ook allemaal een zwemvest. Vesten genoeg dus! Leuk dat ze er ook wat "klassiek" uitzien. Maar wel jammer dat ze wat stroef bewegen, want de set is nogal oud.

Voor 7,50 op marktplaats was het te doen maar eerlijk gezegd vind ik dat een beetje te veel. Het is namelijk wel tweedehands dus dat moet wat goedkoper! :raiseone: Maar voor dat krijg je een mooi oud setje waar je veel mee kan.
WoutStopmotion op YouTube! Klik hier!
Mijn collectie op Brickset! Klik hier!
WoutStopmotion

Thema: sets uit de 90s

Re: 6665 - Town - Leisure - River Runners

Berichtdoor LegoMathijs » wo okt 03, 2012 20:07

Die set ziet er inderdaad wel leuk uit :) Beetje modernere versie van Adventurers thema :P

2e hands is LEGO niet goedkoop. Zeker sets die niet meer verkrijgbaar zijn. €7,50 voor een complete set met drie minifigs en minifig accesoires valt mee vind ik persoonlijk.
LegoMathijs
premium
premium

Thema: Allround

Berichtdoor WoutStopmotion » do okt 04, 2012 7:44

Tsja... nog steeds is het tweedehands. En tweedehands hoort juist goedkoop te zijn. Het lijkt nu wel of alles voor winkelprijzen wordt verkocht, en soms nog wel duurder.
WoutStopmotion

Berichtdoor eti » do okt 04, 2012 7:48

Klopt, dat komt omdat er een hoop verzamelaars zijn die per se bepaalde sets compleet willen hebben. Met doos en al kosten ze algauw een veelvoud van wat ze ooit gekocht hebben. Als het je puur om de set zelf te doen is, is dat niet interessant. Sommige verzamelaars maken de doos niet eens open (ik pleur hem juist meteen weg).
Als je graag veel tweedehands lego wilt hebben om zelf mee te bouwen, zijn losse partijen vaak interessanter dan sets, want voor partijen betalen mensen een kiloprijs en voor sets omgerekend stukken meer.
Bij partijen moet je wel weer uitkijken dat niet alle interessante dingen eruit gehaald zijn om apart te verkopen.
eti
premium
premium

Thema: Cloudcuckooland

Berichtdoor WoutStopmotion » vr okt 05, 2012 7:46

Ik koop meestal sets omdat je dan makkelijker uit kan vinden welke onderdelen je zoekt. En de doos maakt mij ook niet zoveel uit, behalve als ik hem dan ooit nog eens kan verkopen.
WoutStopmotion

Keer terug naar Overige