Star Wars

Gebruikers-avatar
User

Duq

8481

Za Okt 18, 2003 20:26

Dublin

door Duq » Di Mei 29, 2007 18:11

Naboo fighter met achtervolging en hyperring ook bij BS in Lisse gespot. T1T had ernstig weinig nieuw spul (en sowieso weinig Lego schapruimte; Playmobil is pakweg 4x zo groot...).

Duq
There is no cloud. It's just someone else's computer.
Gebruikers-avatar
User

eldert

1796

Ma Mrt 22, 2004 19:52

Eindhoven

door eldert » Wo Mei 30, 2007 13:09

hier bij de intertoys al wel de naboo fighter en de hyperring, maar verder niets nieuws... :x
Chuck Norris shot the sheriff, but he round house kicked the deputy.

Brickshelf
Flickr
Gebruikers-avatar
User

lego jedi

6

Ma Mei 28, 2007 8:50

door lego jedi » Vr Jun 01, 2007 19:56

Denken jullie dat die 120 euro voor de MTT een goede prijs is?
Ik wil hem wel kopen maar wist het niet zeker of hij dat wel waard is.
Gebruikers-avatar
User

HJR-Holland

4485

Do Jul 17, 2003 19:00

Dordrecht

door HJR-Holland » Vr Jun 01, 2007 21:55

Geen idee of hij 120€ waard is, maar op diverse online shops heb ik de MTT vor onder de 100€ gezien...
my FLICKR account
Gebruikers-avatar
User

HJR-Holland

4485

Dordrecht

door HJR-Holland » Vr Jun 01, 2007 22:22

Trouwens leuk nieuwtje : in set 7666 (Hoth base) komt een extra minifig: K-3PO. Da's een witte versie van C-3PO
my FLICKR account
no avatar
User

Cicatricis

257

Zo Jan 07, 2007 15:03

Sittard

door Cicatricis » Za Jun 02, 2007 10:45

orginele naam joh
We'll take them apart!
Gebruikers-avatar
User

Rusty

14444

Di Aug 03, 2004 19:46

Emmeloord

door Rusty » Za Jun 02, 2007 10:50

Apart, want in de printerwereld staat K juist voor zwart, denk maar aan het CMYK-systeem, Cyaan/Magenta/Yellow/blacK...
Je kan nooit te veel Lego hebben, hooguit te weinig ruimte om het netjes op te bergen...

Wil je weten wat ik met mijn Lego doe?
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?m=Roestig
Gebruikers-avatar
User

HJR-Holland

4485

Dordrecht

door HJR-Holland » Za Jun 02, 2007 11:26

my FLICKR account
Gebruikers-avatar
User

eldert

1796

Ma Mrt 22, 2004 19:52

Eindhoven

door eldert » Za Jun 02, 2007 12:13

hee, een groene astrodroid bij die cruiser!
Chuck Norris shot the sheriff, but he round house kicked the deputy.

Brickshelf
Flickr
Gebruikers-avatar
User

lego jedi

6

Ma Mei 28, 2007 8:50

door lego jedi » Zo Jun 03, 2007 19:52

Lego Star Wars 7669

MTM101 Armourde drilling Unit. Nieuw model. verwacht 2e helft 2007

dit vond ik op www.shop4lego.com, was het al bekend?
Gebruikers-avatar
User

HJR-Holland

4485

Dordrecht

door HJR-Holland » Zo Jun 03, 2007 20:02

Ja, al eerder gelezen, maar het betreft een foutje, daar het een Life on Mars set betreft, de 7699...
my FLICKR account
Gebruikers-avatar
User

HJR-Holland

4485

Dordrecht

door HJR-Holland » Ma Jun 04, 2007 17:49

eldert schreef:hee, een groene astrodroid bij die cruiser!

En omdat de vraag toch één dezer dagen zal vallen, hij heet R2-A6
my FLICKR account
Gebruikers-avatar
User

KarlMarX

2683

Do Sep 07, 2006 14:02

Almere

door KarlMarX » Wo Jun 06, 2007 11:11

Ik ben pas net weer met Lego begonnen en wil nu misschien me ook op SW storten. Maar het valt me op dat sets van vorig jaar nu al niet meer in normale winkels te koop zijn en ik lees hier in dit topic dat dit wel eens de laatste sets ooit kunnen gaan zijn? Lego stopt na 2007 met SW?

Als dat echt zo is, vraag ik mij af of het wel zin heeft om me er nu nog op te storten, aangezien ik dan straks met een zwaar incompleet verzameling setjes blijf zitten.

Graag jullie advies.
Gebruikers-avatar
User

Endigo Vandane

631

Zo Nov 02, 2003 16:44

Roosendaal

door Endigo Vandane » Wo Jun 06, 2007 14:22

De licentie duurt tot 2011, dus de komende jaren komt er nog wel wat bij.
(hopelijk nieuw spul, ik heb eigenlijk geen zin in nog een X-wing of Snowspeeder)

Heeft iemand enig idee waarom de 7660 en de 7661 nog niet op Lugnet staan? Normaal worden nieuwe sets redelijk snel toegevoegd, of iig eerder dan dat ik ze heb, maar deze willen maar niet verschijnen.
Gebruikers-avatar
User

HJR-Holland

4485

Dordrecht

door HJR-Holland » Wo Jun 06, 2007 17:28

Nou, met die nieuwe Star Wars cartoon + 100-delige serie zal er nog een hoop uitkomen tot 2011! Uit de preview alleen al haal ik een AT-TE, een V19-Torrent fighter en een family-sized B-wing :D
my FLICKR account
Gebruikers-avatar
User

KarlMarX

2683

Almere

door KarlMarX » Wo Jun 06, 2007 17:53

Ok, bedankt voor de antwoorden. Dat zit dus wel goed.

Blijft het alleen wel erg jammer dat de keuze in sets zo beperkt is en nu dus al niet meet de sets van vorig jaar te koop zijn. Of alleen tegen woekerprijzen.
Bv. de 7259, 7250, 7255 en de 7261. De X-wing zie ik momenteel ook niet bij de gebruikelijke shops te koop :?:
no avatar
User

Cicatricis

257

Zo Jan 07, 2007 15:03

Sittard

door Cicatricis » Vr Jun 08, 2007 17:48

bij de intertoys in heerlen hadden ze de MTT droid transport ding al te koop
We'll take them apart!
Gebruikers-avatar
User

KarlMarX

2683

Almere

door KarlMarX » Za Jun 09, 2007 16:35

Het viel mij op dat bij geen enkele SW set welke nu te koop is C-3PO zit ?? 8O (Alleen de supedure en alleen bij S@H te verkrijgen Sandcrawler).

Terwijl deze toch als je naar de films kijkt bij o.a. Jabba's Sail Barge 6210, Ultimate Collector's Millennium Falcon 10179 en X-wing Fighter 6212 zou moeten zitten. Temeer bij 6210 en 6212 wel alle andere mogelijke minifigs en R2-D2 zitten.

Is dit toevallig of weet iemand hier de oorzaak van?
Gebruikers-avatar
User

KarlMarX

2683

Almere

door KarlMarX » Za Jun 09, 2007 18:30

De LEGO Star Wars Republic Cruiser (7665) en LEGO Star Wars Hoth Rebel Base (7666) zijn volgens de Toys 'R Us site 13 september leverbaar voor respectievelijk $99,99 en $59,99 en nu al voor te orderen.

http://www.toysrus.com/product/index.js ... age=search

http://www.toysrus.com/product/index.js ... age=search
Gebruikers-avatar
User

kev

276

Zo Mrt 25, 2007 11:38

Nunspeet

door kev » Zo Jun 10, 2007 11:33

bij de intertoys in epe hebben ze de nieuwe sets al. de hyperring en hoe heet dat ding, de mtt en nog wat nieuwe sets
Ik ben terug van weggeweest.]
Gebruikers-avatar
User

HJR-Holland

4485

Dordrecht

door HJR-Holland » Wo Jun 13, 2007 22:32

my FLICKR account
Gebruikers-avatar
User

rutmar

560

Di Jan 04, 2005 17:51

Zoetermeer

door rutmar » Di Jun 19, 2007 21:50

net van eurobricks, leuk nieuws :o :o :o

Jeremy on Rebelscum posted this, and our new favourite member () DJSaulTNutz confirmed it:

"From the Classic Trilogy there is a Storm Trooper Dropship which is a small set with a label "Build you armies" comes with 2 stormies and Tie Pilot.

From the Prequal Trilogy line the AT-PT. Very nice looking with 2 Clones that appeared to be shocktroopers

From the Clone Wars animated series was Anakin Skywalker's Jedi Starfighter. this is a standard episode 2 Jedi Starfighter but is colored similar to his Episode 3 starfighter. (the Grey and Yellow one) very similar to Seasee's starfighter.

The 4th set was from Force Unleashed. It is Darth Vader's Apprentices ship the Rogue Shadow. it looks alot like the IG-2000. comes with Mini Figs of the Apprentice with a large cut/bandaged area in his midsection, a very very battle damaged Vader, and the female Imperial officer (who's name completely escapes me right now.)"

Also look for couple more battlepacks as well
no avatar
User

lightsaber

46

Za Jun 16, 2007 21:15

den hoorn

door lightsaber » Wo Jun 20, 2007 21:10

jippie! meer battle pack's en star wars! :D
no avatar
User

nickx

223

Vr Jun 22, 2007 21:55

Koudum (friesland)

door nickx » Za Jun 23, 2007 9:17

Eurobricks meldt: There will also be a Grievous model that when assembled is about 12 inches high, and potentiall with a real cloth cape included....I have seen this model myself and it is really fantastic. It will be one of the UCS models for next year.

:o :D :o
Gebruikers-avatar
User

marakoeschtra

1528

Di Mrt 01, 2005 17:51

Wieringerwerf

door marakoeschtra » Za Jun 23, 2007 14:23

nickx schreef:Eurobricks meldt: There will also be a Grievous model that when assembled is about 12 inches high, and potentiall with a real cloth cape included....I have seen this model myself and it is really fantastic. It will be one of the UCS models for next year.

:o :D :o

Dat klinkt meer als een Technic-model eigelijk...12 inch is zo'n 30 centimeter, en da's nou niet echt UCS-formaat. :wink:
(ik dacht meteen ook aan deze; die heeft ook een cape van stof. :) )
Gebruikers-avatar
User

Bengh Zeran

1278

Za Nov 01, 2003 14:23

Etten-Leur (West-Brabant dus)

door Bengh Zeran » Ma Jun 25, 2007 8:01

marakoeschtra schreef:Dat klinkt meer als een Technic-model eigelijk...12 inch is zo'n 30 centimeter, en da's nou niet echt UCS-formaat. :wink:
(ik dacht meteen ook aan deze; die heeft ook een cape van stof. :) )

Ik heb zo'n voorgevoel dat je gelijk hebt! Maar dat zou ik helemaal niet erg vinden, mits Grievous dan ook z'n armen kan splitsen en ie 4 Technic scale lightsabers heeft á la Technic Vader en dan nog in de juiste transparante kleuren Technic axle connectors natuurlijk... dat mogen van mij dan desnoods wel de connectors zijn zonder ribbels (hoewel ik de voorkeur geef aan het oude type connector! :P ).
Vroeger bouwde ik MOCs... totdat ik hier geen tijd meer voor had... Toen bouwde ik maar de sets die ik kocht... totdat ik hier geen ruimte meer voor had... Nu 'n Lego-cave aan het bouwen opdat ik straks weer tijd en ruimte heb om te bouwen en te MOCcen!
Gebruikers-avatar
User

Bengh Zeran

1278

door Bengh Zeran » Do Jun 28, 2007 3:08

Alvast een paar bevestigingen van nieuw uit te brengen SW sets (allemaal pas voor 2008 neem ik voorzichtig aan???
Is niet zo erg; dit jaar is al duur genoeg! :twitch: )

Vertaalde info, afkomstig van Eurobricks, persoonlijk aangevuld met diverse links naar verwijzende afbeeldingen (zijn dus nog géén LEGO afbeeldingen, maar het belooft wat!):

7669 Anakin's Fighter $19.99
Het gaat hier om de Azure Angel; Anakin's aangepaste Delta-7 starfighter uit de animatieserie Clonewars. (ik ben benieuwd hoe ze die strepen erop gaan krijgen? Hopelijk met wedge plates en niet met bestickerde tegeltjes ofzo)
7670 Hail-fire Droid $19.99 Deze dus, maar nu in System/minifig-schaal uitvoering, bekend van o.a. EPII. Wordt uitgebracht inclusief gewoon zandkleurige (tan) battle droids, de 2007 DkStone super battle droids en een spider droid. De laatste zal er wel ongeveer uitzien zoals ie bij deze set werd uitgegeven.
7671 AT-AP Podwalker $39.99
Dit is dus de 3-potige walker (looptank) die te zien was op Kashyyyk in EPIII Wordt uitgebracht incl. 2 EPIII Clone troopers.
7672 Rogue Shadow $49.99
Het gaat hier om dit asymmetrische schip, van Darth Vader's apprentice uit het StarWars Expanded Universe.
De Rogue Shadow en déze leerling* van Vader (*ja, Vader heeft meerdere apprentices gehad) komen voor in de nog uit te brengen videogame The Force Unleashed dat onderdeel uitmaakt van een groots multimedia gebeuren rond StarWars in 2008.
Naast de Shadow en een Vader's apprentice minifig zullen ook minifigs aan deze set worden toegevoegd van
:arrow: (een (niet geschikt voor tere zieltjes of té jeugdige kijkers) nóg verder toegetakelde?) Darth Vader 8O
én
:arrow: Juno Eclipse, de vrouwelijke Imperial pilot van de Rogue Shadow!

Even :offtopicsmile:
Meer officiële achtergrondinfo over The Force Unleashed op starwars.com.
Zie ook :arrow: hier, voor meer officiëel nieuws over de ontwikkeling van dit verhaal, wat een brug moet slaan tussen EPIII en EPIV :wink:

Ik verheug me nu al op al dit lekkers -incl. het spel!-, laat maar komen!! :P
Einde :offtopicsmile:

:ontopic: P.S. En nou niet gaan zeuren a.u.b. dat de prijzen hier in NL wel weer hoger zullen liggen, want dat weet je op voorhand al. Als het allemaal al te krijgen is hier, want dát is natuurlijk nog maar de vraag... Wordt -wellicht voor 'n deel- weer Shop at Home en/of Bricklink, maar dat mag de pret niet drukken hoop ik?! :|
Vroeger bouwde ik MOCs... totdat ik hier geen tijd meer voor had... Toen bouwde ik maar de sets die ik kocht... totdat ik hier geen ruimte meer voor had... Nu 'n Lego-cave aan het bouwen opdat ik straks weer tijd en ruimte heb om te bouwen en te MOCcen!
no avatar
User

nickx

223

Koudum (friesland)

door nickx » Do Jun 28, 2007 7:57

whaaaa, net nu ik al mij star wars heb verkocht om castle te kopen...
mooie sets, eindelijk eens een betaalbare hailfare droid. :D
Gebruikers-avatar
User

DNL

1326

Do Jan 11, 2007 14:42

Nøørwegen

door DNL » Do Jun 28, 2007 8:42

toch castle kopen hoor :wink: is veel leuker :P
we hebben meer castle fans nodig!
no avatar
User

nickx

223

Koudum (friesland)

door nickx » Do Jun 28, 2007 9:59

je hebt gelijk, met castle heb je voor weinig geld een groot leger. Maar deze nieuwe star wars sets zien er ook uit als grote armybuilders!!!
Gebruikers-avatar
User

HJR-Holland

4485

Dordrecht

door HJR-Holland » Za Jun 30, 2007 9:48

Wow, het beste LEGOnieuws komt uiteraard weer nét als ik op vakantie ben... Enniewee: :o :o :feest: :cheer:
my FLICKR account
no avatar
User

nickx

223

Koudum (friesland)

door nickx » Za Jun 30, 2007 9:55

:offtopic: leuke vakantie gehad? :offtopic:

:ontopic: maar inderdaad, mooiste star wars sets tot nu toe, lego begint het eindelijk te snappen: geen jar jar binks, maar gewoon keiharde battlepacks...
Gebruikers-avatar
User

McBricker

1002

Zo Aug 21, 2005 13:12

door McBricker » Za Jun 30, 2007 10:31

nickx schreef:lego begint het eindelijk te snappen: geen jar jar binks, maar gewoon keiharde battlepacks...

:look:
Mijn steenwerk op Brickshelf en op Flickr.
Gebruikers-avatar
User

Grrrr

364

Di Nov 01, 2005 12:12

Zwolle

door Grrrr » Za Jun 30, 2007 14:03

McBricker schreef:
nickx schreef:lego begint het eindelijk te snappen: geen jar jar binks, maar gewoon keiharde battlepacks...

Tja ... het is Star WARS he ? :wink:
Onderschrift: WIP
Gebruikers-avatar
User

Bengh Zeran

1278

door Bengh Zeran » Za Jun 30, 2007 14:25

HJR schreef:Wow, het beste LEGOnieuws komt uiteraard weer nét als ik op vakantie ben... Enniewee: :o :o :feest: :cheer:

Ja HJR, ik dacht: "Laat ik maar even -samen met de anderen die nieuws hier brachten- jouw zaakwaarnemer spelen tijdens je afwezigheid..." :)

Goeie vakantie gehad trouwens?

McBricker schreef:

@McBricker: Het blijft toch fantasy joh! :wink:
Gebruikers-avatar
User

HJR-Holland

4485

Dordrecht

door HJR-Holland » Za Jun 30, 2007 21:34

Ik lees trouwens net op eurobricks dat er ook nog drie battlepacks komen:

The two new battlepacks other than the Stormie battlepack will be:

Hoth Battlepack - Contents unknown, but NO Taun Taun

Droid Battlepack - 4 battle droids, 2 super battle droids, a dwarf spider droid and a hailfire droid!
my FLICKR account
Gebruikers-avatar
User

Bengh Zeran

1278

door Bengh Zeran » Za Jun 30, 2007 21:48

HJR schreef:Ik lees trouwens net op eurobricks dat er ook nog drie battlepacks komen:

The two new battlepacks other than the Stormie battlepack will be:

Hoth Battlepack - Contents unknown, but NO Taun Taun

Droid Battlepack - 4 battle droids, 2 super battle droids, a dwarf spider droid and a hailfire droid!

Oud nieuws, Harald (zie hieronder).
Ga eerst eens even een blz. terug en lees het nogeens op je gemak. :roll:

rutmar schreef:net van eurobricks, leuk nieuws :o :o :o

Jeremy on Rebelscum posted this, and our new favourite member () DJSaulTNutz confirmed it:

"From the Classic Trilogy there is a Storm Trooper Dropship which is a small set with a label "Build you armies" comes with 2 stormies and Tie Pilot.

Also look for couple more battlepacks as well

De set waarin de Hailfire Droid zit ís de nieuwe Droid Battlepack, dit even ter verduidelijking. En nu mag jij het weer van ons overnemen! :wink:
Gebruikers-avatar
User

Alexander

3147

Di Feb 08, 2005 15:36

Delft

door Alexander » Zo Jul 01, 2007 8:42

hailfire? die wielen zijn terug? :D inslaaaaaan!!
..lego komt met de jaren.. wijsheid niet..
Gebruikers-avatar
User

HJR-Holland

4485

Dordrecht

door HJR-Holland » Zo Jul 01, 2007 9:22

Nou Alexander, ik geloof dat je een maatje kleiner moet denken; persoonlijk denk ik aan een aangepaste versie van de wielen uit deze set:

Afbeelding
my FLICKR account
Gebruikers-avatar
User

Rusty

14444

Di Aug 03, 2004 19:46

Emmeloord

door Rusty » Zo Jul 01, 2007 15:44

Ik denk ook dat het een kleiner maatje wielen zal worden. Het moet wel een beetje minifig schaal blijven...
Je kan nooit te veel Lego hebben, hooguit te weinig ruimte om het netjes op te bergen...

Wil je weten wat ik met mijn Lego doe?
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?m=Roestig
VorigeVolgende