Jur schreef:Is bekend hoe vaak de pick & brick wand veranderd? Kunnen we ook verzoekkleuren doorgeven?
Jur schreef:Je kan in de store ook blokjes bestellen, voor in de pick @ brick?
Trijntje schreef:Kun je die hergebruiken (en dan korting) op een volle beker
Trijntje schreef:Hoe zit dat trouwens met die bekers voor PAB?
Kun je die hergebruiken (en dan korting) op een volle beker of betaal je altijd de volle prijs, ongeacht of je een nieuwe beker pakt of een oude hergebruikt ?
sanderkoenen schreef:Het was ontzettend rustig tussen 09:00 en 10:00.
.Musicbuilder schreef:
nou dat is raar want ik kreeg na mijn aanmelding deze mail : "Beste LEGO Fan,Bedankt voor je aanmelding ! De reacties die we hebben gekregen zijn overweldigend en ontzettend veel. Zo ontzettend mooi om te zien hoe LEGO mensen samen brengt.
Helaas zijn er zoveel aanmeldingen dat ik je aanmelding niet kan bevestigen. Wel hopen wij je 7 t/m 10 november te zien bij de officiële opening van de Utrecht LEGO store.Met vriendelijke groet Vera"
legopapa schreef:Het is al bekend wat de setjes worden ...
Vier de grootse opening van de gloednieuwe LEGO® Flagship Store met ons mee!
29-Nov-19 12:00 PM Kalverstraat
De locatie in Amsterdam is een waar paradijs voor alle LEGO steen fans, met een aantal speciale innoverende, culturele en iconisch Nederlandse bouwwerken gemaakt van LEGO stenen. Kom binnen en geniet van leuke speelervaringen en exclusieve aanbiedingen gedurende onze feestelijke openings week.
**In verband met het hoge aantal bezoekers dat we op de openingsdag verwachten, worden er tijdvakken en polsbandjes verstrekt om de winkel binnen te gaan. Toegang tot de winkel is alleen mogelijk met polsbandjes waarmee je tot 45 minuten de tijd hebt om de nieuwe winkel te ontdekken en ervaren.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten