Wat is waar en wanneer te doen?
Gebruikers-avatar
User

sanderkoenen

Rang

premium

premium
4380

Wo Nov 25, 2015 21:17

Hoorn

Bricks and More in Geel (BE) 9 & 10 november 2019

door sanderkoenen » Zo Sep 08, 2019 21:35

In het weekend van 9 en 10 november is een nieuwe editie van Bricks and More.
Dit jaar ga ik voor het eerst daar naartoe als exposant. Ik was vorig jaar en dat jaar daarvoor al daarvoor gevraagd.

Het evenement is te vinden:
Kleinhoefstraat 4
2440 Geel in België

Zaterdag is het evenement van 14:00 tot 20:00 en zondag van 10:00 tot 17:00.
Op de website staat meer informatie.

Ze zoeken nog exposanten.
Gebruikers-avatar
User

Berthil

Rang

premium

premium
662

Vr Aug 22, 2014 16:28

Re: Bricks and More in Geel (BE) 9 & 10 november 2019

door Berthil » Ma Sep 09, 2019 12:06

Ziet er goed uit, ik kom denk ik wel even kijken.
Ik denk niet als exposant, het is kort na LW en ben kort daarvoor nog op vakantie.
Gebruikers-avatar
User

Barthezz Brick

Rang

premium

premium
363

Wo Jun 13, 2018 9:44

Tilburg

door Barthezz Brick » Vr Sep 13, 2019 6:15

Gezellig Sander! Ik sta er ook :feest:
Gebruikers-avatar
User

sanderkoenen

Rang

premium

premium
4380

Hoorn

door sanderkoenen » Vr Sep 13, 2019 6:55

Leuk! :D :duim:
Gebruikers-avatar
User

sanderkoenen

Rang

premium

premium
4380

Hoorn

door sanderkoenen » Vr Nov 08, 2019 12:25

Wie kunnen we allemaal komend weekend verwachten?
Morgenochtend zullen Symbolic en ik die kant op rijden.
Gebruikers-avatar
User

Symbolic

Rang

premium

premium
377

Do Jun 23, 2016 12:25

door Symbolic » Vr Nov 08, 2019 12:27

legomathijs schijnt te komen
Gebruikers-avatar
User

swandutchman

Rang

premium

premium
936

Do Feb 12, 2015 9:21

door swandutchman » Vr Nov 08, 2019 19:17

Redelijk dichtbij voor ons... morgenmiddag staan we voor de deur! :duim:
Gebruikers-avatar
User

sanderkoenen

Rang

premium

premium
4380

Hoorn

door sanderkoenen » Zo Nov 10, 2019 22:01

Dat was Bricks and More. Afgelopen zaterdag reden Symbolic en ik naar het zuiden. Eerst in Kasterlee bij de hotel inchecken, voordat we verder reden naar Geel. Toen we daar aankwamen, waren een paar vrijwilligers die de mensen ontvingen en de informatie meegaven betreft tafels en consumpties. Het evenement is in de aula en kantine van een campus. Het was vrij ruim en licht. Opbouwen ging vrij voorspoedig en tussendoor kregen we nog lunch. Dat was mooi geregeld. Legomathijs was al bezig met het opbouwen van de Adventures lay-out. Naast mij stond iemand met piratenschepen en stonden de Amsterdamse huizen, die ook op Lego World te zien waren. Om twee uur gingen de deuren open en het was al snel druk.

Ik liep even een rondje door de hal en er waren best leuke bouwwerken te zien. Barthezz Brick stond bovenin in de aula naast Kapiteiniglo. Barthezz Brick had zijn Second Age bouwwerk mee en kapiteiniglo had een overdekte speel/klimhal mee. Swandutchman was er als bezoeker en even gesproken. Tijd ging vrij snel en ik heb de nodige andere personen gesproken. Mijn andere buurman had enkele tanks meegenomen en daarnaast was een Aziatisch stadje te zien.

In de avond was er ook aanloop en dat zorgde ervoor dat het nooit rustig was. Tijd ging ook vrij snel. Om kwart over 8 konden we avondeten en dat was ook prima verzorgd. Na het eten was er een soort bingo. Wel grappig dat in België bepaalde voorwerpen een totaal andere woord hebben en dat zorgde voor leuke reacties van mensen uit Nederland.

Toen wij terugkwamen bij het hotel hebben we zijn we een paar potjes gaan poolen.

De volgende dag stonden we 8 uur op voor ontbijt bij het hotel. Het was in principe ook mogelijk om te ontbijten in Geel op de campus. Om 10 uur gingen de deuren open voor het publiek. Silvio was er als bezoeker en hem nog even gesproken. Er was in de middag nog een bezoeker die mijn bouwwerken herkende van Flickr. Dat was de eerste keer dat ik dat heb gehoord op een evenement. Dag ging eigenlijk snel voorbij en om vijf uur konden we afbreken. Om 7 uur was er friet geregeld voor de exposanten, maar Symbolic en ik zijn meteen na het afbreken naar huis gegaan. Symbolic heeft zo nog de boot weten te halen.

Het was een geslaagd weekend. Ik was prettig verrast door de opstelling en de lichte ruimte. Organisatie was heel goed en super dat er zoveel eten en drinken geregeld was, mijn complimenten! Mijn enige punt van kritiek is, dat er toch net een paar exposanten waren met dezelfde sets.

Ik heb nog een aantal foto’s geschoten. Ik zag wel dat ik een paar bouwwerken niet heb gefotografeerd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Meer foto's staan in mijn Flickr album.
Gebruikers-avatar
User

Symbolic

Rang

premium

premium
377

Do Jun 23, 2016 12:25

door Symbolic » Ma Nov 11, 2019 9:38

Mooi verslag van een leuk evenement. Leuke locatie, niet te hoog, maar wel een mooi gebouw. Geen idee of ik er volgend jaar weer heen ga omdat het wel vrij dicht op LEGO World is, maar zeker een aanrader voor mensen die een evenement willen bezoeken / willen exposeren op een evenement die goed bezocht wordt. Er was ook een prima balans tussen verkoop (wel superduur, dus niks uitgegeven :lol: ), setstentoonstellingen en moc's. :duim:
Gebruikers-avatar
User

Raven

Rang

premium

premium
2432

Ma Sep 30, 2013 21:18

Zaandam

door Raven » Ma Nov 11, 2019 10:06

Bowser is erg cool gemaakt :omg: