sanderkoenen schreef::lol:
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken om in een winkel te werken.
En ik niet om de hele dag in een “kantoor” en zo vervult een ieder zijn rol in onze maatschappij

sanderkoenen schreef::lol:
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken om in een winkel te werken.
Chef_NL schreef:Op dat vlak zal het misschien wat impact hebben op een aantal verkopers die bulk aanbieden in de Facebook groepen/Bricklink winkels (die kopen op in de LEGO stores in het DE / BE en verkopen het in de Nederlandse FB groepen)
aawsum schreef: ik neem aan dat jij dat voor je rekening neemt Aangord?
Mooste schreef:Speelgoedzaken zijn regionaal. Je gaat niet speciaal voor een Lego set naar Utrecht rijden als je in Den Bosch woont bijvoorbeeld.
sanderkoenen schreef:Dat zijn speciale sets. Die hebben speciaalzaakjes vaak niet. Daar zorgt TLG wel voor.
Aangord schreef:aawsum schreef: ik neem aan dat jij dat voor je rekening neemt Aangord?
Waarom moet ik altijd alles voor iedereen doen? Doe zelf ook eens wat voor anderen jezelf en de club.
Plus ik woon niet eens in de buurt van Utrecht of Amsterdam. Man...![]()
Ik kan al 10 leden noemen die dichter in de buurt wonen van Utrecht of Amsterdam dan wel er daadwerkelijk wonen ... Ga ik niet doen. Mogen ze zelf voorstellen. Of je gaat zelf ff uitvissen op een meeting wie wie is en waar woont en of tie Zo aardig voor jou of een ander wil zijn om...
...
Oh of wacht sarcasme..?of toch niet.?
![]()
Hap hap ...
Aangord schreef:sanderkoenen schreef:Dat zijn speciale sets. Die hebben speciaalzaakjes vaak niet. Daar zorgt TLG wel voor.
Euhm.. tuurlijk.
Of de speciaal zaak is niet groot genoeg, redelijk veel speciale sets worden gewoon geleverd aan een minstens 4 tal grotere Lego speciaal zaken in NL direct via Lego Nederland. Alleen moet je omzet boven een bepaald niveau liggen. En nee niet alle speciale sets worden geleverd of een paar maanden later dan bij de lego brand retailstores of shop@home.
Een zekere Lego winkel rijd voor de paar ontbrekende sets op de leverlijst "gewoon" om de week op en neer naar essen om ze daar te halen.
Aangord schreef:Voor degenen die een gokje willen wagen, de vacatures voor de Nederlandse winkels staan online.
Store manager
Assistent store manager
Winkel medewerker minstens 10u/w
Overigens is een lug lidmaatschap in je nadeel tijdens het solliciteren. (In geval van lowlug premium lid zijn, vermoed ik)
stuifzand schreef:Hoezo ben je afgewezen?
Aangord schreef:stuifzand schreef:Hoezo ben je afgewezen?
Dat Lego zelf lekt doet er verder uiteraard ff niet toe.
fonz schreef:Waarom zou je van je hobby je werk willen maken?
Legomaster schreef:Ik denk , je weet eerder wat er uit komt misschien ?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten