Meer Star Wars fans zijn ook welkom,

Kijk en lees gerust in het rond, vraag en veel bouwplezier. Legoworld in Utrecht tijdens de herfstvakantie is idd het grote evenement binnenkort. Let op ook veel springkussens.

Dus neem eventueel oordopjes mee

Twan schreef:Ook hallo Aawsum en Aangord![]()
Ja, zodra ik iets toonbaars heb zal ik het wel een topic posten!
Ik weet nog niet of ik naar legoworld ga, vind de entree best wel duur en inderdaad, je betaald eigenlijk voor de springkussens. In het verleden was ik vaak exposant, maar had niet genoeg tijd om aan een layout te werken voor dit jaar. misschien volgend jaar.
Weten jullie of er ook iets mogelijk is om als vrijwilliger ofzo aan de slag te gaan daar?
Symbolic schreef:[
Nee, wat vroeger door vrijwilligers werd gedaan, is nu allemaal door stagiaires overgenomen. Het makkelijkste om aanwezig te zijn is toch inschrijven met een moc
Twan schreef:Ja, helaas. Ik had er nog wel over nagedacht, maar ik heb niet genoeg tijd in 3 maanden om een MOC dat net zo groot is als 6 modulars samen te stellen... ik studeer ergens anders, en kan alleen bouwen in die paar keer per maand dat ik naar mn ouders ga...
vertmaori schreef:hoi Jeroen, gewoon eind augustus naar Oss komen! Vlakbij voor jou en je leert veel mensen kennen.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten