legopapa schreef:Ik denk dat ik al weet wat het gaat worden. Iets met LEGO en bootjes ....
Boindil schreef::what: wat een enorm bouwwerk! Wel mooi dat je er goede tekeningen bij hebt dat scheelt een hoop werk.
MOCkingBird schreef:219 studs dat is zo'n 176 cm! En dat in 1 stuk, dat is toch niet meer te tillen!? Wel gaaf, dat je zo groot mag bouwen, want des te meer details natuurlijk.
swandutchman schreef:Ziet er al heel cool uit! Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat en hoe je dit in zo'n korte tijd voor elkaar gaat boksen. Heb je alle onderdelen al in huis of moet je deze ook nog bestellen?
WvdP schreef:Verlichting uiteindelijk 25 uur méér werk dan een werkende helikopterlift? Of bedoel je dat het aanpassen van het oorspronkelijke ontwerp uiteindelijk 25 uur extra werk heeft opgeleverd?
Hoe dan ook, ik kan me voorstellen dat de opdrachtgever hier gelukkig mee gaat zijn, het ziet er weer strak uit!
aawsum schreef:Ik vind het grote geheel nog lastig te zien .. Maar de details zijn zover al erg mooi.
Vraag me wel af met al die uren die je er in steekt of je het wel leuk blijft vinden
legopapa schreef:Hoe buig jij die tubes???
Edwin Korstanje schreef:legopapa schreef:Hoe buig jij die tubes???
Er zit een hard koperen kern in van gestripte elektra draad
sanderkoenen schreef:Zover ik lees Aangord, zijn het gewoon Lego flextubes met een metalen draad daarin.![]()
...gelukkig weet hij niet dat voor de verlichting in het helikopter platform 28 gaatjes heb moet boren door de onderliggende plates om de verlichting mooi weg heb kunnen werken onder de tegels![]()
aawsum schreef:...gelukkig weet hij niet dat voor de verlichting in het helikopter platform 28 gaatjes heb moet boren door de onderliggende plates om de verlichting mooi weg heb kunnen werken onder de tegels![]()
Was dat niet anders op te lossen, bv met technic plates of iets dergelijks. Enne iedereen heeft zijn eigen grenzen hoor, dus hoe jij het aanpakt is jouw keuze maar zie het maar als interesse
konajra schreef:Iedereen kan wel zeggen dat er een LEGO oplossing is maar zelfs in het LEGOhouse wordt zo niet gedacht. Ook daar kiezen ze voor de makkelijke weg en gaat de boor er in
aawsum schreef:konajra schreef:Iedereen kan wel zeggen dat er een LEGO oplossing is maar zelfs in het LEGOhouse wordt zo niet gedacht. Ook daar kiezen ze voor de makkelijke weg en gaat de boor er in
Wat ik zei iedereen zijn ding maar ik vroeg me alleen af of het niet anders kon. Als het niet hoeft dan probeert iedereen boren en snijden te voorkomen neem ik aan, zo zullen ze zelfs bij Lego zelf ook denken hoop ik dan maar.
aawsum schreef:Je zou blij zijn als je flextube per strekkende meter kon kopen
Die railing maakt em wel mooi zo, nice!
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten