Ik ga eerst beginnen aan mijn Time Cruiser voertuigen en mijn landschap voor Oss en LW.
Daarna pas ik mijn Western landschap aan.
Barthezz Brick schreef:Puntje van feedback: ik vind alleen de vlaktes in het midden wat egaal. Daar kun je meer variatie in aanbrengen door met 2,3a4 lagen aan DT te gaan werken (beetje zoals je weg, al is die 2lagen).
MOCkingBird schreef:Ik heb me al vaak afgevraagd waarom we 'western' altijd in zo'n dor landschap zetten. Zal wel door de spagetti western films komen, want veel cowboys met hun kuddes waren natuurlijk in grasland.
Aliencat schreef:Cooldat bos is mooi geworden! Dat stond er nog niet allemaal op de meeting
Berthil schreef:Het zag er heel herkenbaar uit is Oss, de set waar het op gebaseerd is heb ik ooit cadeau gedaan aan mijn zoon van 5 die nu 25 is
Ik vond het mooi om te zien in Oss. Ik zou geen geduld hebben voor al die boompjes,, ik merk dat de Polycarbonaat van de boompjes veel minder vast zit dan de normale ABS blokjes, ik zou er helemaal stapelgek van worden als de blaadjes er steeds af vallen
thomassio schreef:De bomen zijn erg mooi.
De rots lijkt heel erg op de rots uit de oude catalogus maar vind ik niet heel natuurlijk lijken. Ik zou meer verschillende slopes gebruiken in verschillende richtingen. De rots rechts ziet er beter uit.
sanderkoenen schreef:Die zijn er zeker, maar daar heb ik geen kaas van gegeten.![]()
![]()
Daarnaast was mijn insteek om foto's direct op een neutral achtergrond te hebben, zodat het bewerken helemaal niet nodig is.
Het doek, dat ik een tijd terug had besteld, kreukt blijkbaar ook. Het is makkelijker te strijken, dan dat lichte kleed dat ik heb gebruikt bij de Armada en de ruimtescheepjes in het begin van dit jaar.
sanderkoenen schreef:Ik zie dat het nog niet geraden is, wat het moet voorstellen.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten