Raven schreef:Op de valreep een klusje gekregen (bedankt Michaël) om vandaag (woensdag) in de RAI de hele dag te mogen bouwen.
Graag gedaan!
Raven schreef:Op de valreep een klusje gekregen (bedankt Michaël) om vandaag (woensdag) in de RAI de hele dag te mogen bouwen.
premium
3128
Do Nov 30, 2006 16:18
Hardenberg - the place to be ;)
premium
3128
MOCkingBird schreef:Blijkt dat ik schrikbarend weinig reddish brown onderdelen heb.
workfromtheheart schreef:Dus plak een kasteeltoren op Benny's Spaceship, zet een racewagen onder je piratenschip of zet een dino in een brandweerwagen, je kan het zo gek niet bedenken of het past binnen deze wedstrijd.
workfromtheheart schreef:Dus echt, pak de dino van je zoontje en zet hem in de Heartlake Salon van je dochtertje en maak er een inzending van. Of bouw een halve BrickHead met een City kraan erbij en voila.
premium
3128
LegoRK schreef::klappen:![]()
Maar weer eens wat mocs en sets afbreken en opruimen.
Maar elke keer heb ik ruimte te kort. ...![]()
Ik heb nog geen idee hoe ik een deel van mijn Lego anders kan indelen. Ik vrees dat ik nog meer sorteer bakken moet kopen.
sanderkoenen schreef:Ik gebruik de laatste tijd steeds meer wielen.
Large schreef:sanderkoenen schreef:Ik gebruik de laatste tijd steeds meer wielen.
Ja loopt alles op rolletjes?
Barthezz Brick schreef:Daar ga ik tevens voor de laatste keer mijn Spider-Man en Game of Thrones moc showen alvorens ik alles uit elkaar haal (iets met blokjes gebrek).. Ik kom dus naar de meeting in Oss als bezoeker zoals het er nu naar uitziet. [/url]
premium
3128
LegoRK schreef:Ik ben erg benieuwd naar het luchtschip.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten