Weer wat nieuws en helemaal af.

Voor de Western - the lone Ranger contest. Hier onder wat meer details en dingen.
Zie ook
mijn mapjemet foto's op brickshelf.
Ik begon met 'de supermarkt'...
...O, ik zie dat mijn foto's te groot zijn om op het forum te plaatsen. Graag verwijs ik je naar de foto's op brickshelf. Dan maak ik mijn verhaal nog even af...
Het was best een uitdaging om een gebouw in western style te bouwen en niet te vervallen in bruin (waar ik ook niet zo veel van heb trouwens. Niet geheel onbelangrijk om daar rekening mee te houden). Daar na ernaast een 'gewone' woning met inrichting, dat vond ik wel erg leuk om te maken en is volgens mij wel goed gelukt. Daarna bouwde ik het sheriff kantoor met bijbehorende gevangenis. Deze heb ik van steen gemaakt omdat dat beter de dieven binnen houdt.

Vervolgens bouwde ik de kerk(gevel), ik ben even aan het puzzelen geweest waar ik die neer zou zetten. Eerst had ik 'm 90 graden gedraaid staan van wat die nu staat (waar dat andere huisje met de 2 dakkapellen staat). Maar dat werd toch wat te krap wat betreft de uitgang. Dus heb ik 'm gedraaid. Toen ik de kerk had staan met het bruidspaar(d) kwam ik als vanzelf op het idee een kerkhof ernaast te maken. (daarvoor moest ik ff 2 hoge hoeden lenen van mijn vrouw

)
Als laatste heb ik de lege ruimte die er nog was creatief op te vullen met een bijzondere woning, ik dacht aan een saloon/hotel.