premium
3127
Do Nov 30, 2006 16:18
Hardenberg - the place to be ;)
eti schreef:Het alternatief zou natuurlijk zijn onderdelen die echt van metaal zijn. In hoeverre dat mogelijk, wenselijk en haalbaar is, zou ik niet weten.
eti schreef:Met mijn set is niks mis, misschien had ik inderdaad de boel beter moeten aandrukken. Maar ik vind het al met al wel een gammele constructie, zeker als er meer opgebouwd is.
eti schreef:Da's toch bijzonder dan... bij mij moeten de kinderen er echt afblijven want zelfs als ze er niet aan zitten verliezen er al steeds paarden hun hoofden, op z'n minst.
LegoHenkie schreef:Ik heb dezelfde ervaring als Eti. Vanmiddag een demonstratie gegeven aan een vriend en nu wil ie niet meer voor of achteruit.
www.eurobricks.com schreef:From Brickset - Christmas small sets
Original quote:
Four new "Seasonal" sets have just been released, in the previously unused 40xxx set number range -
#40000 - Cool Santa (£7.99UK)
#40001 - Father Christmas Ornament (£2.95UK)
#40002 - X-Mas Tree Ornament (£2.96UK)
#40003 - Snowman Ornament (£2.95UK)
These aren't on LEGO Store online just yet, but are starting to appear in LEGO Brand Stores.
KarlMarX schreef:Zowel de opmaak van de plaatjes als de sets zelfs lijken op sets van 20 jaar geleden. Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit echt is en dat mensen dit gaan kopen...
eti schreef:Maar volgens mij is hij pas een paar dagen beschikbaar, of klopt dat niet? Hij zit sowieso raar verstopt op S@H.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten