fonz schreef:Ik zag dat de powerminers door Legoshop Holland allemaal werden aangeboden incl. verzenden voor 100 euro....en dat is volgens mij niet echt duur!!!
TAFOL schreef:Edit: Geldt dit topic voor alleen Nederlandse winkels, of ook voor winkels buiten Nederland? Want dan heb ik hier een foto van iemand die de nieuwe Indiana Jones-sets in Galleria Kaufhoff in Duitsland heeft gezien:
stuifzand schreef:Jeumig, de noordelijke provincies lijken dit jaar vooraan in de route te zitten
En wie woont er weer in het Zuiden?
premium
3241
Do Nov 30, 2006 16:18
Hardenberg - the place to be ;)
stuifzand schreef:Intertoys Someren, racers, technic en kleine power miners.
Jalkow schreef:Bij de plaatselijke Top1Toys ook de eerder genoemde Power Miners, City, Racers en Technicsets. Bij enkele voor een lagere prijs dan bij Intertoys...
workfromtheheart schreef:De plaatselijke Intertoys had enkele nieuwe sets met daarop een sticker: "Nergens goedkoper!" en dan de prijs. Ik heb de prijzen even kort vergelijken. Voorbeeld voor de 8401 City People. Intertoys: "Nergens goedkoper €9,99", Top1Toys "Gewoon" €7,99. En dan kijk ik nog niet eens wat hij bijvoorbeeld bij webwinkels of speciale LEGO-winkeltjes gaat kosten...
Jalkow schreef:En, heeft iemand van Power Miners de grootste set al gespot, de 8691, Kristal Veger?
stuifzand schreef:In Weert bij Bart Smit wel, zie afb rechtsboven.
KarlMarX schreef:Bij S@H zijn de nieuwe SW en IJ sets al een paar dagen te koop. Ook bij een webshop zag ik ze al aangekondigd voor 15 januari.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten