Ik update even het lijstje van weleer met de afbeeldingen
Clone Troopers/Clone Walker™ Battle Pack
Deze set zal waarschijnlijk twee 1e fase Clone Troopers bevatten, een ARC Trooper en een Clone Pilot. Het voertuig zou een kleine, tweebenige, open Walker moeten zijn.
Assassin Droids™ Battle Pack
Deze set zou bestaan uit 5 zwarte IG Assassin droids en een Speeder.
Vulture Bomber/Hyena Droid Bomber™
Dit is een grote Vulture Droid, maar met twee “hoofden”. Hij zou blauw met grijs moeten zijn, en komt met drie rode Battle Droids voorzien van... Jet packs.
Deze set stond eerst in het geruchtencircuit bekend als een TIE-Bomber, wat het dus duidelijk niet is.
AAT/Separatist AAT™
Een blauw met grijze versie van de AAT, en komt met een Battle Droid, twee Super Battle Droids, een Clone Trooper en Yoda, voorzien van een nieuw hoofd (meer LEGO-esque, schijnbaar)
Darth Vader Tie Fighter/Darth Vader's TIE Fighter™
Dit is een speciaal verpakte set in de 1999 look ivm het 10-jarig bestaan van Star Wars LEGO. Er komen zowel de 'oude' minifig logo alsook een speciale 10th anniversary logo op. De TIE Fighter wordt zwaart & grijs ipv zwart & blauw zoals bij de vorige TIEs. En natuurlijk wordt Vader meegelevert.
Republic Attack Shuttle™
Schijnbaar het voertuig waarin Ashoka wordt afgeleverd bij Anakin & Obi-Wan. In de set zitten in ieder geval een Clone Pilot en Mace Windu, waarvan de laatste schijnbaar nogal grote ogen zou hebben. Logischerwijs zouden er nog méér minifigs in deze set moeten zitten.
Clone Turbo Tank
Dit is waarschijnlijk de MINI versie die LEGO met zijn Amerikaanse maandblad 'Brickmaster' uitgeeft.
Republic Attack Cruiser
Dit is zeker de MINI versie die LEGO met zijn Amerikaanse maandblad 'Brickmaster' uitgeeft.
De volgende sets staan in de Taiwanese bronlijst, maar verdere info ontbreekt. Logischerwijs ga ik ervan uit dat deze sets pas in de 2e helft van 2009 op de markt komen :
Y-wing
(zelf denk ik dat dit de 'aangeklede' versie wordt van de Y-wing, waar enige tijd geleden schetsen van uitkwamen.
Endor Battle Playset
(uit episodeVI - die met die Ewoks en AT-ST's)
Army Building Set (Taun Taun Hoth Set/Corporate Alliance Droid)
(legers opbouwen met Tauntauns lijkt mij wat bizar, maar wie weet wat de Clone Wars tekenfilmserie ons brengt...)
Solar Sailor/Count Dooku's Solar Sailor™
Uit episode II. Kan de filmversie zijn, maar logischer zou een tekenfilmversie zijn. En net nu mijn eigen MOC versie bijna klaar is... )
Pirate Tank
Asoka's Starfighter™ & Droids™
Republic Star Destroyer
Separatists Shuttle
Star Wars™ unknown set
Starwars Co-promotion